abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191756111
quote:
Die reacties er ook bij _O-
Twinning = boring
pi_191756216
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:36 schreef maily het volgende:

[..]

Soort van steunkousen. :D
_O-
pi_191757014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 15:11 schreef -river- het volgende:
Zouden die verleerde en ijsrots nog vriendinnen zijn? Ze waren immers zo gelukkig met elkaar.
Heel benieuwd hoe het nu verder gaat verlopen tussen Bridget en Raggel.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 19:53:41 #279
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_191757993
quote:
Sow koekoek
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_191759085
_O-
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:36 schreef maily het volgende:

[..]

Soort van steunkousen. :D
En daar ging mijn cola _O- _O-

@Messina treffend omschreven :D ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191759477
Ik hoef niet te zeggen dat ik het wel écht belachelijk vond hoe mensen los gingen op haar zoontjes Instagrampagina, toch? Wat een mensen... :N
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191759674
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Ze trapt nog even lekker na "Veel geluk, ze zullen het nodig hebben"
Geeft zielige interviews, waarin ze aangeeft dat er al over kinderen werd nagedacht. Zou me niks verbazen als dat ook is om Monique nog even lekker te kwetsen.
En maar blijven roepen dat het allemaal de schuld is van de media en internet. Hand in eigen boezem? Daar begint ze niet aan.

Dus ja, ik vind het bijzonder moeilijk om enig sympathie te hebben.
Verder hoop ik dat het haar goed gaat en dat ze weer eens gelukkig gaat worden in de toekomst. En dat ze eindelijk inziet dat jongetjes daten op haar leeftijd vragen om problemen is. (En dat geldt eigenlijk dus ook voor Monique).
Interview was al gegeven toen ze nog bij elkaar waren.
pi_191759824
De tijdslijn wordt steeds bizarder. Nu zegt Bridget weer dat ze pas half november voor t eerst afspraken. Wel bijzonder dat André dan begin november al aan Mo appte over B. Waarom zou je dat opbiechten als het alleen nog appen is?

https://www.nu.nl/achterk(...)t-ik-dit-is-hem.html
pi_191759903
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:04 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Interview was al gegeven toen ze nog bij elkaar waren.
Het gaat ALLEEN MAAR over de breuk. Dus hoe dan? _O-
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191760111
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:11 schreef Messina het volgende:

[..]

Het gaat ALLEEN MAAR over de breuk. Dus hoe dan? _O-
Hilarisch ben je. Een gedeelte is later "opgenomen" maar tijdens het initiële interview was het nog aan.
pi_191760179
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 21:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Hilarisch ben je. Een gedeelte is later "opgenomen" maar tijdens het initiële interview was het nog aan.
Leuk dat er een interview is geweest VOOR ze uit elkaar gingen, maar daar is geen woord van geplaatst.
Het is best een flink verhaal geworden alsnog, dus dat zal gewoon een telefonisch (2e) interview zijn geweest.
Je kan blijven roepen dat er daarvóóóór al een interview was gegeven, al was het de dag ervoor. Hoe is het relevant?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191767929
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 15:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hippe borden idd. Bij Mo haar account is de foto ingezoomd, dan zie je het beter.

Daar zie je ook dat Dre verschillende kleuren nagellak op heeft. Dat wordt nog wat als die ooit in een midlifecrisis terecht komt :')
Een kerel met nagellak🤣
Dre zal binnenkort wel vreemd gaan met een man
pi_191768090
Ik zit te wachten op het bericht waarin Bridget bekend maakt zwanger te zijn van Dre :D
pi_191768285
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit te wachten op het bericht waarin Bridget bekend maakt zwanger te zijn van Dre :D
He verdorie, dat zou een mooie polloptie geweest zijn :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191768374
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit te wachten op het bericht waarin Bridget bekend maakt zwanger te zijn van Dre :D
En als het niet zo is, zijn er websites waar je positieve zwangerschapstesten en echo's kunt kopen. Of misschien kunnen Raggel en Bridge een middagje gezellig samen painten.
pi_191768938
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 10:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En als het niet zo is, zijn er websites waar je positieve zwangerschapstesten en echo's kunt kopen. Of misschien kunnen Raggel en Bridge een middagje gezellig samen painten.
Oké, de fantasieën beginnen weer een beetje té bizar te worden, zie ik ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191769404
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 10:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

En als het niet zo is, zijn er websites waar je positieve zwangerschapstesten en echo's kunt kopen. Of misschien kunnen Raggel en Bridge een middagje gezellig samen painten.
Sabia kan vast nog wel een paar goede tips geven.
pi_191770905
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef -river- het volgende:

[..]

Sabia kan vast nog wel een paar goede tips geven.
Waar is die eigenlijk gebleven van de aardbodem verdwenen?
Twinning = boring
  zondag 1 maart 2020 @ 13:26:01 #294
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191771245
Zozo, een paar artikelen in de Mediacourant gaan over Britgit.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_191771254
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 13:26 schreef Poezewoes het volgende:
Zozo, een paar artikelen in de Mediacourant gaan over Britgit.
Linkje?
  zondag 1 maart 2020 @ 13:28:05 #296
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_191771271
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 13:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Linkje?
Kijk wel uit! O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zondag 1 maart 2020 @ 13:29:04 #297
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191771291
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 13:28 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Kijk wel uit! O-)
Hoezo? We hebben hier zelfs een MC fan topic ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 1 maart 2020 @ 13:31:49 #298
429367 DKUp
ON TOUR
pi_191771329
quote:
Bridget Maasland hekelt ‘onjournalistiek’ Shownieuws

Bridget Maasland vindt dat Shownieuws een vreselijk onjournalistiek programma is. Er wordt door de redactie totaal geen hoor en wederhoor gepleegd. Dat zegt de presentatrice van RTL Boulevard, die in het verleden zelf ook Shownieuws heeft gepresenteerd, in Keur in de Middag op NH Radio. Maasland komt uit een zeer turbulente periode, waarin de showmedia – haar eigen Boulevard wat minder, maar Shownieuws zat er bovenop – flink hebben ingezoomd op haar relatie met André Hazes jr.

NH Radio-presentator Eddy Keur, die sinds kort ook deskundige is in Shownieuws, was de tweede radio-dj die Maasland te spreken kreeg sinds haar breuk met Hazes.

Keur aan het eind van het gesprek: Wanneer sta je bij Boulevard? Want die schijten ervan dat ik jou wel heb en zij niet.

“Sorry, nog één keer?”

Wanneer sta je weer bij Boulevard?

“Als het goed is volgende week.”

Volgende week, oké! Kijk je ook even naar mij, want ik sta bij Shownieuws hè?

“Nee, ik kijk eigenlijk nooit naar Shownieuws, ha ha.”

Nou, begin daar eens mee kind. Misschien leer je er wat van!

Dan veelzeggend: “Ik denk dat je beter naar Boulevard kan kijken. Daar wordt tenminste altijd hoor en wederhoor gepleegd.”

Maasland vertelde tijdens het gesprek dat het ‘allemaal wel heel hard’ ging met Hazes. “Het heeft er ook wel mee te maken dat je weinig kans krijgt om elkaar echt te leren kennen, hè? Er zijn zo veel ongezouten meningen van mensen die de hele dag gespuid moeten worden en er komen zo veel leugens naar buiten, dat je op een gegeven moment zelf de draad ook kwijt bent.”

Toch verschilden ze ook wel veel van elkaar, aldus Maasland. “Je kan niet anders zijn dan wie je bent. Ik ben ook gewoon een werkende moeder en hij werkt veel ’s nachts. Als de roze bril af gaat moet je je toch afvragen: kunnen we dit?”

Heeft ze spijt van haar relatie? “Met alles erbij? Alles erop en eraan? Als ik heel eerlijk ben… We hebben het echt heel leuk gehad, maar we hebben ook wel veel ellende van buitenaf… Ik zou er niet meer zo onbezonnen ingaan, nee.”

In dit leerproces zou je misschien geleerd hebben dat als er weer zoiets gebeurt, dat je dan uit de media blijft, want het heeft je toch wel schade berokkend, hè?

“Ehhh, ja. Niet alleen de media. De media hebben er meer voor gezorgd dat er verhalen de wereld in komen die niet kloppen, maar het is meer de social media, gewoon mensen. Iedereen die zich ermee bemoeit. Dan kan je beter er een beetje uit blijven, ja.”

In de periode dat je iemand verplicht moet gaan vergeten, is er dan ruimte voor iemand anders?

“In sommige gevallen wel, bij mij niet, ha ha ha. Anderen denken daar heel anders over, ja“, zegt ze, verwijzend naar André’s hereniging met Monique Westenberg.

https://www.mediacourant.(...)alistiek-shownieuws/
quote:
Shownieuws tegen Bridget: ‘Waar is je zelfreflectie?!’

Bart Ettekoven, de baas van Weekend en deskundige in Shownieuws, vindt dat Bridget Maasland een compleet gebrek aan zelfreflectie heeft. Dat heeft hij zaterdagavond gezegd in de showrubriek op SBS 6. Ettekoven heeft geluisterd naar het interview dat Maasland op de radio heeft gegeven aan Eddy Keur en werd er lichtelijk onpasselijk van. Tijdens het gesprek haalt de presentatrice van RTL Boulevard onder meer uit naar Shownieuws, dat volgens haar geen hoor en wederhoor pleegt.

Het was een vreselijk interview, aldus Ettekoven. “Dan zit ik hier weer naar te luisteren vanmiddag en dan denk ik: waar is je zelfreflectie? Het ligt weer aan de hele wereld, de mensen op social media zijn onaardig geweest, André krijgt nog even een sneer, de media hebben allemaal dingen geroepen die niet waar zijn en leugens verspreid.”

Ze moet volgens hem eens naar zichzelf kijken. “De enige die dingen heeft geroepen die niet waar waren, was Bridget zelf in de rechtszaal. Dat is haar natuurlijk duur komen te staan en dat heeft ook gezorgd voor een stukje publieke opinie. Mensen vonden daar wat van en die hebben dan geuit.”

Hij vervolgt: “Dat is misschien niet zo heel leuk om te horen, maar steek even de hand in eigen boezem! Dan leer je er misschien ook nog eens een keer wat van en dan kun je dat weer meenemen naar je volgende relatie en dan heb je er in elk geval wat van opgestoken. Het is allemaal zo de buitenkant en de buitenwereld heeft het allemaal gedaan en zij wast haar handen in onschuld. Ik mis een beetje de zelfreflectie.”

Heeft hij een hekel aan Maasland? “Mensen beginnen volgens mij soms te denken dat ik een hekel heb aan Bridget, maar dat is absoluut niet waar. Persoonlijk heb ik helemaal niets tegen haar.”

https://www.mediacourant.(...)is-je-zelfreflectie/
quote:
Bridget ondanks kanker keihard tegen stiefmoeder kind

Bridget Maasland toont geen enkel medeleven met Nathalie Hoop, ondanks dat de stiefmoeder van haar kind is getroffen door kanker. Dat onthult Hans Klok in weekblad Weekend. Hans is een van de beste vrienden van Nathalie. Jarenlang werkten ze samen op het podium, maar nu ze is getroffen door kanker, zit zijn assistente thuis. “Voor mij is ze familie, we hebben twintig jaar met elkaar opgetreden. Het gaat er nu vooral om dat haar leven zo lang mogelijk gerekt wordt“, vertelt ze.

Nathalie is getrouwd met Bridgets ex Pepijn Padberg. “Ze wil haar dochter Kate (6) en Mees (11), de zoon van Nathalie’s man Pepijn en Bridget Maasland, nog zien opgroeien.”

Van Bridget heeft Nathalie nooit iets gehoord. “Bridget heeft nooit enig medeleven met Nathalie getoond en dat vind ik niet kunnen. Nee, ze heeft nooit gevraagd hoe het met haar gaat. Bridget en haar ex-man Pepijn waren al uit elkaar toen hij Nathalie ontmoette, maar toch blijft het een ding voor haar dat zij nu samen zijn.”

Ongepast, vindt Hans. “Als iemand de helft van de tijd voor je kind zorgt en diegene krijgt het slechte nieuws dat geen arts meer wat voor haar kan doen, dan moet je toch kunnen zeggen: ‘En nu is het klaar.‘”

Hans was ook op het huwelijksfeest van Patty Brard in 2014, die een paar maanden terug in het nieuws kwam omdat Bridget zich daar schandalig zou hebben gedragen. Ze zou op een gegeven moment met haar slipje op de enkels hebben gestaan. “Ik had een slokje op, dus ik weet er niet veel meer van, maar als zoveel mensen weten dat er iets is voorgevallen tussen haar en André, hoe kun je het dan ontkennen?”

Bridget sleept de Privé hierover naar de rechter, maar dat vindt Hans kinderachtig. “Patty zegt het altijd heel mooi: als je geschoren wordt, moet je stilzitten. En dat slaat precies op deze situatie. Nu krijgt Bridget over zich heen wat zij zelf altijd bij iedereen doet door haar beroep als gossipjournalist. Een koekje van eigen deeg.”

Wat vindt hij eigenlijk van haar stormachtige affaire met Hazes? “Ik ga er verder niks over zeggen, want ik wil mijn relatie met haar niet nog slechter maken.”

https://www.mediacourant.(...)en-stiefmoeder-kind/
SOONY
pi_191771473
"Wat vindt hij eigenlijk van haar stormachtige affaire met Hazes? “Ik ga er verder niks over zeggen, want ik wil mijn relatie met haar niet nog slechter maken.”
Attent! :D :')
Go hard or go home
  zondag 1 maart 2020 @ 13:43:39 #300
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191771567
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2020 13:39 schreef Noek het volgende:
"Wat vindt hij eigenlijk van haar stormachtige affaire met Hazes? “Ik ga er verder niks over zeggen, want ik wil mijn relatie met haar niet nog slechter maken.”
Attent! :D :')
Hans _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')