Stand van zaken Centrale [HOMO] Meet (miet?):
WANNEER:
Zaterdag 22-02-03
WAT:
's middags: (opties)
* zwemmen?
* bowlen? (1)
* poolen? (3)
* laserquest? (1)
's avonds:
* Eten
* Kroeg
* Uitgaan voor de liefhebbers
WAAR:
* Nader Te Bepalen
(Opties: Utrecht, Arnhem, ???)
WIE (tussenstand): (m=middag, a=avond)
* NathaN (m+a)
* Twoflower (m+a)
* Andyvie (m+a)
* Onetouch (m? a)
* Vlarp (m? a)
* Sunjammer (m? a)
* Error (m? a)
* xman (a)
WIE NIET:
* Driftwood
* LuQas
* Troel
* de_letter_J/XMN8R
* Marc_mga
* Jerruh
* S.a.n.d.e.r/Ysklontje2000
quote:awwwww
Op dinsdag 14 januari 2003 23:00 schreef Troel het volgende:
Nou zal die fout altijd blijven staan
quote:nee joh, de topics lopen voor op het onderwerp!
Op dinsdag 14 januari 2003 23:02 schreef XMN8R het volgende:
Ligt het nou aan mij, of loopt het topic-onderwerp altijd één topic achter op de actualiteit ?!
quote:ooooooh, nou snappikkum !
Op dinsdag 14 januari 2003 23:02 schreef Troel het volgende:
nee joh, de topics lopen voor op het onderwerp!
quote:We Will Rock You van Queen
Op dinsdag 14 januari 2003 23:03 schreef Twoflower het volgende:
Ok, suggestie van G_E als gespreksonderwerp:Wat is de beste achtergrondmuziek voor sex?
Alles van Queen eigenlijk wel... En Sonata Arctica doet het ook erg goed!
quote:Truste jerruh
Op dinsdag 14 januari 2003 23:04 schreef Jerruh het volgende:
ik ga slape, heb ut ff gehad ...
quote:Slaap lekker!
quote:Als we het er nu effe over hebben, dan is de topic-titel voor 190 ook al klaar
Ok, suggestie van G_E als gespreksonderwerp:Wat is de beste achtergrondmuziek voor sex?
quote:Helemaal geen muziek.
quote:truste
quote:trustuh
ik ga slape, heb ut ff gehad gekregen ...
quote:Daar kan ik me wel in vinden. Of iig muziek die zachtjes op de achtergrond speelt zonder zich op te dringen...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Helemaal geen muziek.
quote:Ligt eraan waar je woont... Ik heb hier sowieso altijd muziek aan om de piratenmuziek van mijn buurjongen te onderdrukken...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Helemaal geen muziek.
quote:Ik ben weer benieuwd naar iets anders: waarom wil G_E dat weten?
quote:Tuurlijk wel op de achtergrond... Net zohard dat je de muziek van de buren niet hoort en de rest nog wel
Op dinsdag 14 januari 2003 23:06 schreef Twoflower het volgende:[..]
Daar kan ik me wel in vinden. Of iig muziek die zachtjes op de achtergrond speelt zonder zich op te dringen...
quote:Omdat dat meer een onderwerp is voor het homo-topic dan rijlessen... (No offence...)
Op dinsdag 14 januari 2003 23:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
Ik ben weer benieuwd naar iets anders: waarom wil G_E dat weten?
quote:je hebt weer gelijk !
Op dinsdag 14 januari 2003 23:09 schreef Twoflower het volgende:
Omdat dat meer een onderwerp is voor het homo-topic dan rijlessen... (No offence...)
We zouden het ook kunnen hebben over de meest gedragen nachtkledij of zo...
quote:Ja, maar ik neem aan dat je dan toch vrij snel uitgepraat bent
Op dinsdag 14 januari 2003 23:09 schreef Twoflower het volgende:[..]
Omdat dat meer een onderwerp is voor het homo-topic dan rijlessen... (No offence...)
We zouden het ook kunnen hebben over de meest gedragen nachtkledij of zo...
quote:hetero
Op dinsdag 14 januari 2003 23:11 schreef Troel het volgende:[..]
Ja, maar ik neem aan dat je dan toch vrij snel uitgepraat bent
quote:Ik wilde het niet weten, ik deed slechts een aantal suggesties voor gespreksonderwerpen, om een beetje tegenwicht te bieden aan het hoihallohoeistnouikmagnietklagenhoor geneuzel.
Op dinsdag 14 januari 2003 23:08 schreef XMN8R het volgende:[..]
Ik ben weer benieuwd naar iets anders: waarom wil G_E dat weten?
quote:Nou, het onderwerp coming-out dan. Daar is een heleboel over te zeggen...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:11 schreef Troel het volgende:[..]
Ja, maar ik neem aan dat je dan toch vrij snel uitgepraat bent
quote:Leuk woord voor galgje!
Op dinsdag 14 januari 2003 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
hoihallohoeistnouikmagnietklagenhoor
quote:'t zou eens wat anders zijn
Op dinsdag 14 januari 2003 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik wilde het niet weten, ik deed slechts een aantal suggesties voor gespreksonderwerpen, om een beetje tegenwicht te bieden aan het hoihallohoeistnouikmagnietklagenhoor geneuzel.
quote:Hmm, denk je??
Op dinsdag 14 januari 2003 23:12 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, het onderwerp coming-out dan. Daar is een heleboel over te zeggen...
Dan ga ik wel even ondertussen wat drinken inschenken...
quote:ik dacht dat dat nu net wel effe meeviel, maar toch een goed plan hoor, hoewel er nu opeens drie nieuwe gespreksonderwerpen zijn! dat wordt een latertje
Op dinsdag 14 januari 2003 23:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wilde het niet weten, ik deed slechts een aantal suggesties voor gespreksonderwerpen, om een beetje tegenwicht te bieden aan het hoihallohoeistnouikmagnietklagenhoor geneuzel.
quote:Doe mij maar een sjuutje aub
Op dinsdag 14 januari 2003 23:14 schreef Troel het volgende:
Dan ga ik wel even ondertussen wat drinken inschenken...
quote:* Troel geeft meneer L een sjuutje...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:15 schreef XMN8R het volgende:[..]
Doe mij maar een sjuutje aub
Hmmm, niemand heeft echt veel te vertellen over de genoemde onderwerpen???
muziek: geen
slaapkledij: boxer (evt. T-shirt)
coming-out: 8 jaar geleden - geen probleem
quote:Nou, laat ik dan maar aftrappen: weet iedereen in je omgeving van je geaardheid?
Op dinsdag 14 januari 2003 23:12 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, het onderwerp coming-out dan. Daar is een heleboel over te zeggen...
quote:Waarom was je zo flauw om over die iso's te beginnen... De week begint op zondag!!!
Op dinsdag 14 januari 2003 23:21 schreef error het volgende:
ja hoor, ik kan rijden en lig meestal naakt in mijn bed. Wat wou je nog meer weten, meisje?
Verder ben je wel lief hoor
quote:Die arme jongen was helemaal desperaat, dus dan help ik hem ff. Vooral ook omdat een boel mensen vol goede bedoelingen uit hun nek zaten te
Op dinsdag 14 januari 2003 23:24 schreef Troel het volgende:
Waarom was je zo flauw om over die iso's te beginnen... De week begint op zondag!!!Verder ben je wel lief hoor
co: family is in the dark. collega's/vrienden/ouders weten het wel.
quote:Tja, die ISO kan wel meer zeggen... Voor mij begint de week op zondag...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:27 schreef error het volgende:[..]
Die arme jongen was helemaal desperaat, dus dan help ik hem ff. Vooral ook omdat een boel mensen vol goede bedoelingen uit hun nek zaten te
Ik heb via i-net een leuke gozer leren kennen. Hij woont in Indianapolis en heeft al eens voorzichtig gepolst of ik in Amerika zou willen wonen. In principe wil ik dat wel, maar Indianapolis is niet erg gay-friendly. Je kunt daar gewoon niet openlijk voor je homosexualiteit uitkomen. Ik wil hem natuurlijk eerst beter leren kennen, maar als dit jou zou overkomen: zou je dan (grotendeels) terug in de kast willen gaan om bij hem te zijn (los van de verhuizing zelf) ?
coming out: anderhalf jaar terug (16 jaar) en geen problemen, echt 0,0.
quote:Ik denk het niet. D'r is voor mij zoveel veranderd sinds ik uit de kast ben (alles ten goede trouwens). Dat wil ik niet meer opofferen. Ik zou mezelf niet meer kunnen zijn, en dat vind ik toch wel een voorwaarde voor het leven met iemand anders...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:29 schreef XMN8R het volgende:
*serieus vraagje voorleg*Ik heb via i-net een leuke gozer leren kennen. Hij woont in Indianapolis en heeft al eens voorzichtig gepolst of ik in Amerika zou willen wonen. In principe wil ik dat wel, maar Indianapolis is niet erg gay-friendly. Je kunt daar gewoon niet openlijk voor je homosexualiteit uitkomen. Ik wil hem natuurlijk eerst beter leren kennen, maar als dit jou zou overkomen: zou je dan (grotendeels) terug in de kast willen gaan om bij hem te zijn (los van de verhuizing zelf) ?
quote:Kan me moeilijk in die situatie verplaatsen, maar het lijkt mij dat je dan alles opgeeft waar jehier voor gevochten hebt...
*serieus vraagje voorleg*Ik heb via i-net een leuke gozer leren kennen. Hij woont in Indianapolis en heeft al eens voorzichtig gepolst of ik in Amerika zou willen wonen. In principe wil ik dat wel, maar Indianapolis is niet erg gay-friendly. Je kunt daar gewoon niet openlijk voor je homosexualiteit uitkomen. Ik wil hem natuurlijk eerst beter leren kennen, maar als dit jou zou overkomen: zou je dan (grotendeels) terug in de kast willen gaan om bij hem te zijn (los van de verhuizing zelf) ?
quote:Als jij dat wilt
Op dinsdag 14 januari 2003 23:29 schreef Troel het volgende:
Tja, die ISO kan wel meer zeggen... Voor mij begint de week op zondag...
quote:Tja, misschien wel. Als de liefde groot is. Maar persoonlijk zou ik voor geen goud in de VS willen wonen, dan weet ik wel betere plekken om in de kast te zitten. Maar dat is vast een ander onderwerp
dilemma
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 23:31 schreef Twoflower het volgende:
Ik denk het niet. D'r is voor mij zoveel veranderd sinds ik uit de kast ben (alles ten goede trouwens). Dat wil ik niet meer opofferen. Ik zou mezelf niet meer kunnen zijn, en dat vind ik toch wel een voorwaarde voor het leven met iemand anders...
quote:Dat denk ik nu dus ook, maar stel nou dat het echt supergoed klikt en dat we helemaal hotel-de-botel verliefd worden (je kent het wel
Op dinsdag 14 januari 2003 23:33 schreef Troel het volgende:
Kan me moeilijk in die situatie verplaatsen, maar het lijkt mij dat je dan alles opgeeft waar jehier voor gevochten hebt...
quote:jaa, dat ken ik wel... En ik weet ook dat internet een meidum is waar heel veel gefaked in kan worden en helaas ook wordt!
Op dinsdag 14 januari 2003 23:36 schreef XMN8R het volgende:[..]
[..]Dat denk ik nu dus ook, maar stel nou dat het echt supergoed klikt en dat we helemaal hotel-de-botel verliefd worden (je kent het wel
) ?
quote:Je kunt er ook gewoon voor kiezen om het zo ver niet te laten komen. Maw contact verbreken, uithuilen en opnieuw beginnen.
Op dinsdag 14 januari 2003 23:36 schreef XMN8R het volgende:
Dat denk ik nu dus ook, maar stel nou dat het echt supergoed klikt en dat we helemaal hotel-de-botel verliefd worden (je kent het wel) ?
Let de flames begin
quote:ik ben er niet van overtuigt dat een long-distance-lat-relatie stand kan houden...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:34 schreef error het volgende:
Tja, misschien wel. Als de liefde groot is. Maar persoonlijk zou ik voor geen goud in de VS willen wonen, dan weet ik wel betere plekken om in de kast te zitten. Maar dat is vast een ander onderwerp
Ws kies ik dan eerder voor een longdistance latrelatie.
quote:Mocht het na een (vrijblijvende) ontmoeting nog steeds zo zijn, dan denk ik dat jij niet de enige moet zijn die iets moet opgeven (het wonen in een land als Nederland). Zoek dan samen een betere plek in de US zou ik zeggen...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:36 schreef XMN8R het volgende:[..]
[..]Dat denk ik nu dus ook, maar stel nou dat het echt supergoed klikt en dat we helemaal hotel-de-botel verliefd worden (je kent het wel
) ?
quote:das waar en ik beloof plechtig dat ik heeeeel voorzichtig zal zijn
Op dinsdag 14 januari 2003 23:38 schreef Troel het volgende:
jaa, dat ken ik wel... En ik weet ook dat internet een meidum is waar heel veel gefaked in kan worden en helaas ook wordt!
quote:dat is dus de optie als je er voor kiest om niet terug de kast in te gaan
Op dinsdag 14 januari 2003 23:39 schreef error het volgende:
Je kunt er ook gewoon voor kiezen om het zo ver niet te laten komen. Maw contact verbreken, uithuilen en opnieuw beginnen.
quote:Hmmmm... Nou, vooruit dan...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:40 schreef XMN8R het volgende:[..]
das waar en ik beloof plechtig dat ik heeeeel voorzichtig zal zijn
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door Cazman op 14-01-2003 23:43]
quote:[lomp, maar goed bedoeld on]
Op dinsdag 14 januari 2003 23:40 schreef XMN8R het volgende:
dat is dus de optie als je er voor kiest om niet terug de kast in te gaan
quote:inderdaad! ik heb hem natuurlijk ook gepolst of hij niet naar Nederland wil komen. Hij heeft ook al in veel verschillende landen gewoont en is nu blij met waar hij nu is. Maar samen in een andere stad in the US gaan wonen is dan denk ik inderdaad de beste optie (ALS het wat wordt natuurlijk) Ik zou niet meer terug de kast in kunnen denk ik.
Op dinsdag 14 januari 2003 23:40 schreef Twoflower het volgende:
Mocht het na een (vrijblijvende) ontmoeting nog steeds zo zijn, dan denk ik dat jij niet de enige moet zijn die iets moet opgeven (het wonen in een land als Nederland). Zoek dan samen een betere plek in de US zou ik zeggen...
quote:Ik heb het idee dat 'ie offline is...
Op dinsdag 14 januari 2003 23:45 schreef error het volgende:
Waar is GE nu?
Het gaat ergens over en dan is ie hier nie.....
quote:das jammer
Op dinsdag 14 januari 2003 23:46 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik heb het idee dat 'ie offline is...
quote:Goedenavond allemaal!
Op dinsdag 14 januari 2003 23:20 schreef XMN8R het volgende:muziek: geen
slaapkledij: boxer (evt. T-shirt)
coming-out: 8 jaar geleden - geen probleem
muziek: geen, of héél zachtjes op de achtergrond.
slaapkledij: naakt.
coming-out: op mijn 15e.
quote:maar als je de kast erbuiten laat, welke ellende bedoel je dan?
Op dinsdag 14 januari 2003 23:43 schreef error het volgende:
[lomp, maar goed bedoeld on]
imo is het de optie om jezelf iha veel ellende te besparen, ongeacht het al of niet de kast in gaan
[lomp, maar goed bedoeld off]
muziek: Queen of Sonata, zacht op de achtergrond
slaapkledij: niet veel
coming-out: niet van toepassing
quote:Ooooh, je hebt je ouders, familie, vrienden en omgeving niet hoeven vertellen dat je hetero bent
Op dinsdag 14 januari 2003 23:54 schreef Troel het volgende:
Om ook ff het rijtje vol te makenmuziek: Queen of Sonata, zacht op de achtergrond
slaapkledij: niet veel
coming-out: niet van toepassing
quote:een half jaar via i-net een een paar keer gebeld
Op dinsdag 14 januari 2003 23:53 schreef -TRIP- het volgende:
Hoe lang ken je die gozer al XMN8R
quote:de ellende van je hele leven op een onbekende plek, met onbekende gebruiken opnieuw te moeten opbouwen.
Op dinsdag 14 januari 2003 23:50 schreef XMN8R het volgende:
maar als je de kast erbuiten laat, welke ellende bedoel je dan?
quote:Nee, dat zou ook een soort van belediging voor je zelfrespect zijn imo. Sowieso denk ik dat voorzichtigheid geboden is, hoe lang en hoe goed ken je hem al?
Op dinsdag 14 januari 2003 23:46 schreef XMN8R het volgende:[..]
inderdaad! ik heb hem natuurlijk ook gepolst of hij niet naar Nederland wil komen. Hij heeft ook al in veel verschillende landen gewoont en is nu blij met waar hij nu is. Maar samen in een andere stad in the US gaan wonen is dan denk ik inderdaad de beste optie (ALS het wat wordt natuurlijk) Ik zou niet meer terug de kast in kunnen denk ik.
quote:dat vindt ik niet zo'n ramp hoor. Ik ken Amerika al want ik heb er al gewoond, dus das geen probleem.
Op dinsdag 14 januari 2003 23:57 schreef error het volgende:
de ellende van je hele leven op een onbekende plek, met onbekende gebruiken opnieuw te moeten opbouwen.
quote:En is dat bijna dagelijks emailen, ICQ-en, netmeeten(webcam) etc.
Op dinsdag 14 januari 2003 23:56 schreef XMN8R het volgende:een half jaar via i-net een een paar keer gebeld
quote:dan blijft die ellende je bespaart.
Op woensdag 15 januari 2003 00:00 schreef XMN8R het volgende:[..]
dat vindt ik niet zo'n ramp hoor. Ik ken Amerika al want ik heb er al gewoond, dus das geen probleem.
@LuQas: bijna 8 weken!!!
quote:Wat is z'n achternaam?
Op woensdag 15 januari 2003 00:01 schreef LuQas het volgende:
@ caz: Ik ken nog een homo uit Sprang Capelle, althans tot voor kort, hij woont nu in Amsterdam, hij heet Johan ken je hem misschien? Zo groot lijkt dat dorpske me niet
quote:we hebben allebei een drukke baan en dan is er het tijdverschil: niet dagelijks, maar regelmatig
Op woensdag 15 januari 2003 00:00 schreef -TRIP- het volgende:
En is dat bijna dagelijks emailen, ICQ-en, netmeeten(webcam) etc.
quote:En jij zou in de branche waarin je werkt ook zó een baan kunnen krijgen aldaar
Op woensdag 15 januari 2003 00:03 schreef XMN8R het volgende:we hebben allebei een drukke baan en dan is er het tijdverschil: niet dagelijks, maar regelmatig
Edit: Zou je eerst niet eens een paar weken kunnen gaan logeren bij hem
[Dit bericht is gewijzigd door -TRIP- op 15-01-2003 00:06]
quote:Inderdaad ja!
Op woensdag 15 januari 2003 00:01 schreef error het volgende:[..]
@LuQas: bijna 8 weken!!!
quote:Geen idee. Hij is blond en heeft een bril, beetje vreemd gekleed, wel aardige jongen volgens mij, hij is een goeie vriend van mijn beste vriendin en studeert Nederlands aan de UvA. Ken hem voor de rest nauwelijks.
Op woensdag 15 januari 2003 00:02 schreef Cazman het volgende:[..]
Wat is z'n achternaam?
quote:geen idee, maar ik sta nu toch op het punt om iets totaal anders te gaan doen (maar wat?
Op woensdag 15 januari 2003 00:05 schreef -TRIP- het volgende:
En jij zou in de branche waarin je werkt ook zó een baan kunnen krijgen aldaarEdit: Zou je eerst niet eens een paar weken kunnen gaan logeren bij hem
Tuurlijk is logeren een idee, maar ik wil niet teveel hoop geven als ik nu al weet dat ik niet in Indianapolis wil wonen.
quote:Gaat nu best lekker. Vorige week viel het me ineens nogal zwaar.
Op woensdag 15 januari 2003 00:05 schreef LuQas het volgende:
Inderdaad ja!Met mij gaat het eigenlijk heel goed, denk er nauwelijks meer over na, en jij?
quote:dat vind ik nou een zinnige suggestie
Op woensdag 15 januari 2003 00:05 schreef -TRIP- het volgende:
Edit: Zou je eerst niet eens een paar weken kunnen gaan logeren bij hem
quote:Ik ken em ook nie. Dan zou ik toch echt z'n achternaam moeten weten. Ik dacht zelf aan Johan v. Tiggelen maar da zal hem wel nie zijn
Op woensdag 15 januari 2003 00:05 schreef LuQas het volgende:[..]
Inderdaad ja!
Met mij gaat het eigenlijk heel goed, denk er nauwelijks meer over na, en jij?
[..]Geen idee. Hij is blond en heeft een bril, beetje vreemd gekleed, wel aardige jongen volgens mij, hij is een goeie vriend van mijn beste vriendin en studeert Nederlands aan de UvA. Ken hem voor de rest nauwelijks.
quote:*peuk uit bek trek* Cyber-roken is ook roken
Op woensdag 15 januari 2003 00:09 schreef error het volgende:[..]
* LuQas gaat slapen
Morgen zieltjes werven voor Vluchtelingenwerk in A'dam West... ben benieuwd
quote:Maar als hij nou in Indianapolis wil blijven wonen en ik absoluut niet, is logeren dan nog zinnig ?
Op woensdag 15 januari 2003 00:09 schreef error het volgende:
dat vind ik nou een zinnige suggestie
quote:Truste!!
Op woensdag 15 januari 2003 00:10 schreef LuQas het volgende:[..]
*peuk uit bek trek* Cyber-roken is ook roken
![]()
* LuQas gaat slapen
![]()
quote:Ik ben gewoon zwaar aan het meedenken foutje...
Op woensdag 15 januari 2003 00:09 schreef error het volgende:dat vind ik nou een zinnige suggestie
quote:trusten LuQas, en succes morgen !
Op woensdag 15 januari 2003 00:10 schreef LuQas het volgende:
* LuQas gaat slapenMorgen zieltjes werven voor Vluchtelingenwerk in A'dam West... ben benieuwd
![]()
quote:truste
Op woensdag 15 januari 2003 00:10 schreef LuQas het volgende:[..]
*peuk uit bek trek* Cyber-roken is ook roken
![]()
* LuQas gaat slapen
![]()
quote:Even een zijspoortje (voor het logeer-avontuur):
Op woensdag 15 januari 2003 00:12 schreef -TRIP- het volgende:
Ik ben gewoon zwaar aan het meedenken foutje...
Geloof je in Liefde Op Het Eerste Gezicht ?
quote:Zeker weten!
Op woensdag 15 januari 2003 00:13 schreef XMN8R het volgende:[..]
Even een zijspoortje (voor het logeer-avontuur):
Edit: Verliefdheid op het eerste gezicht dan dus...
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 15-01-2003 00:14]
quote:Als jullie écht voor elkaar geschapen zijn (
Op woensdag 15 januari 2003 00:11 schreef XMN8R het volgende:Maar als hij nou in Indianapolis wil blijven wonen en ik absoluut niet, is logeren dan nog zinnig ?
quote:Thanx, en slaap lekker
Op woensdag 15 januari 2003 00:10 schreef LuQas het volgende:
*peuk uit bek trek* Cyber-roken is ook roken![]()
* LuQas gaat slapen
![]()
quote:ten tijde van de 500 wel, natuurlijk
Op woensdag 15 januari 2003 00:11 schreef XMN8R het volgende:
Maar als hij nou in Indianapolis wil blijven wonen en ik absoluut niet, is logeren dan nog zinnig ?
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 00:14 schreef Troel het volgende:
Zeker weten!
Edit: Verliefdheid op het eerste gezicht dan dus...
quote:Waarom denk ik dan altijd eerst aan de practische dingen en niet zo snel aan de romantische ?
Op woensdag 15 januari 2003 00:14 schreef -TRIP- het volgende:
Als jullie écht voor elkaar geschapen zijn () kun je zelfs op Alaska gaan wonen!
quote:Wie ik
Op woensdag 15 januari 2003 00:13 schreef XMN8R het volgende:Even een zijspoortje (voor het logeer-avontuur):
quote:is een verschil inderdaad.
Op woensdag 15 januari 2003 00:17 schreef error het volgende:
Verliefdheid op het eerste gezicht wel, liefde op het eerste gezicht niet.
Ook directe wederzijdse verliefdheid (dus niet geilheid [sorrie]) bij de eerste ontmoeting ?
quote:hoezo niet MEER ?
Op woensdag 15 januari 2003 00:16 schreef -TRIP- het volgende:
Wie ik
Nee daar geloof ik niet (meer) in...Maar ik ben ook een stukje ouder (29 jaar) dan jullie, bijna allemaal pas uit de kast homootjes hier
quote:Ja, dat heb ik mee mogen maken. Het is een vreemde gewaarwording maar heeft niet tot echte liefde mogen leiden
Op woensdag 15 januari 2003 00:19 schreef XMN8R het volgende:
Ook directe wederzijdse verliefdheid (dus niet geilheid [sorrie]) bij de eerste ontmoeting ?
quote:Ik ben 4 keer zwáár verliefd geweest in mijn leven en het is alle 4 keer niets geworden...
Op woensdag 15 januari 2003 00:20 schreef XMN8R het volgende:hoezo niet MEER ?
(ben trouwens van jouw leeftijd; ga je dan niet sneller naar de paractische kanten kijken?)
Ik ging er (onterecht) van uit dat jij ook zo'n jong guppie was... Maar inderdaad, bij mij zou de practische kant ook meespelen!
Wat ik ook nooit begrepen heb is dat mensen als ze elkaar bv. 3 maanden kennen al samen gaan wonen; maar dat is misschien weer een hele andere discussie...
quote:eerst verliefdheid, daarna liefde en dan sex.
Op woensdag 15 januari 2003 00:26 schreef error het volgende:
Ja, dat heb ik mee mogen maken. Het is een vreemde gewaarwording maar heeft niet tot echte liefde mogen leiden
Voor de duidelijkheid: ook niet tot sex.
quote:Heb je toevallig ook een grijze fiets
Op woensdag 15 januari 2003 00:30 schreef error het volgende:
Mag ik dan het jonge guppie zijn?
quote:ik denk dat men steeds meer naar de praktische kanten van een relatie gaat kijken naarmate je ouder wordt en meer (negatieve?) relaties heb gehad.
Op woensdag 15 januari 2003 00:28 schreef -TRIP- het volgende:
Ik ben 4 keer zwáár verliefd geweest in mijn leven en het is alle 4 keer niets geworden...Zal er ook wel aan gelegen hebben dat ze alle vier bi waren Voor mij dus géén polonaise meer aan mijn lijf!!! Kom ik de prins op zijn grijze fiets toevallig tegen zal ik me best laten meeslepen, maar liever niet meer eigenlijk!!!
Ik ging er (onterecht) van uit dat jij ook zo'n jong guppie was...
Maar inderdaad, bij mij zou de practische kant ook meespelen!
Wat ik ook nooit begrepen heb is dat mensen als ze elkaar bv. 3 maanden kennen al samen gaan wonen; maar dat is misschien weer een hele andere discussie...
quote:nee, wel een wit paard
Op woensdag 15 januari 2003 00:32 schreef -TRIP- het volgende:
Heb je toevallig ook een grijze fiets![]()
quote:Ik hou meer van grijs of zwart! Je kunt je paard/pony natuurlijk altijd nog schilderen!!!
Op woensdag 15 januari 2003 00:35 schreef error het volgende:nee, wel een wit paard
Of was het nou een pony?
quote:Nee, dat vind ik zielig. Of het moet met waterverf zijn
Op woensdag 15 januari 2003 00:41 schreef -TRIP- het volgende:
Ik hou meer van grijs of zwart! Je kunt je paard/pony natuurlijk altijd nog schilderen!!!
quote:Is goed!
Op woensdag 15 januari 2003 00:43 schreef error het volgende:Nee, dat vind ik zielig. Of het moet met waterverf zijn
Heeft XMN8R nog iets gehad aan onze (serieuze) reacties vraag ik me af...
quote:Heb het net gelezen: WHOW !
Op woensdag 15 januari 2003 00:40 schreef -TRIP- het volgende:
En 1 van de 4 is dus dood...Zie: Mijn eerste vriendje is (blijkbaar) dood... Ja, ik was ook Lamour
quote:Ja, ik heb er zeker wat aan, hoewel eigenlijk mijn ideeen hierover door jullie bevestigd zijn, wat ook wel een goed gevoel geeft.
Op woensdag 15 januari 2003 00:48 schreef -TRIP- het volgende:
Heeft XMN8R nog iets gehad aan onze (serieuze) reacties vraag ik me af...
Ik ga naar mijn mandje (tis opeens 1uur !)
trusten
quote:Glad I could help a little bit!
Op woensdag 15 januari 2003 00:53 schreef XMN8R het volgende:
Bedankt voor jullie tips, adviezen en meningen.
Voor de nachtploeg: blijft posten, morgen verder?Ik ga naar mijn mandje (tis opeens 1uur !)
trusten
Welterusten! (Drink nog een glas wijn en ga dan ook langzaam richting bedje)
quote:Slaap lekker foutje!
Op woensdag 15 januari 2003 00:55 schreef error het volgende:
Als TRIP het niet erg vindt, ga ik ook slapen. Eik was ik daar inmiddels al half mee bezig.
Truste
Maarja, ik ga ook slapen... Is de nachtploeg al gearriveerd?
quote:Shit!
Op woensdag 15 januari 2003 01:36 schreef Cazman het volgende:
Ik kan niet slapen
En ik wil nog niet gaan slapen Maar over 25 minuten ga ik echt!
quote:Ik wel ik moet er weer om 6 uur uit
Op woensdag 15 januari 2003 01:38 schreef -TRIP- het volgende:[..]
Shit!
En ik wil nog niet gaan slapen
Maar over 25 minuten ga ik echt!
quote:Oi... das vroeg!
Op woensdag 15 januari 2003 01:40 schreef Cazman het volgende:Ik wel ik moet er weer om 6 uur uit
quote:Ik half 10 op school. maar moet ook nog reizen
Op woensdag 15 januari 2003 01:42 schreef -TRIP- het volgende:[..]
Oi... das vroeg!
Ik hoef gelukkig altijd pas om 10 uur te beginnen!
quote:Je zit ook nog op school? Ik dacht dat je fulltime werkte...
Op woensdag 15 januari 2003 01:43 schreef Cazman het volgende:Ik half 10 op school. maar moet ook nog reizen
quote:Neuh ik ben nog maar een jong menneke. IK heb fulltime gewerkt. Maar die vakrichting stond me niet aan
Op woensdag 15 januari 2003 01:44 schreef -TRIP- het volgende:[..]
Je zit ook nog op school? Ik dacht dat je fulltime werkte...
quote:Aha... Ik volg het homotopic niet meer zo dus dat zal ik dan gemist hebben.
Op woensdag 15 januari 2003 01:50 schreef Cazman het volgende:Neuh ik ben nog maar een jong menneke. IK heb fulltime gewerkt. Maar die vakrichting stond me niet aan
quote:'tis een eind terug hoor. nog voor de grote vakantie van vorig jaar
Op woensdag 15 januari 2003 01:52 schreef -TRIP- het volgende:[..]
Aha... Ik volg het homotopic niet meer zo dus dat zal ik dan gemist hebben.
quote:Slaap ze Cazzie, ik ga ook!
Op woensdag 15 januari 2003 01:58 schreef Cazman het volgende:
maar goed. ik ga weer een poging aan voor slaap. trusten
(Muziek: Enya, Enigma, Tangerine Dream
Slaapkledij: Boxer, als het koud is met T-shirt en als het echt heel erg warm is niets
Coming out: 6 jaar geleden (bekijk m'n gedateerde homepage maar)
Om maar eens op de diepzinnige discussie van afgelopen nacht door te gaan)
quote:Goeiemorgen!
Op woensdag 15 januari 2003 08:42 schreef Sunjammer het volgende:
Goeiemorgen(Muziek: Enya, Enigma, Tangerine Dream
Slaapkledij: Boxer, als het koud is met T-shirt en als het echt heel erg warm is niets
Coming out: 6 jaar geleden (bekijk m'n gedateerde homepage maar)Om maar eens op de diepzinnige discussie van afgelopen nacht door te gaan)
quote:En weet nu ook iedereen in je omgeving het? Of hou je het nog voor mensen verborgen? (Om er ook maar weer op door te gaan...)
Op woensdag 15 januari 2003 08:42 schreef Sunjammer het volgende:
Goeiemorgen(Muziek: Enya, Enigma, Tangerine Dream
Coming out: 6 jaar geleden (bekijk m'n gedateerde homepage maar)Om maar eens op de diepzinnige discussie van afgelopen nacht door te gaan)
quote:Laat ik het zo zeggen: Ik loop er niet mee te koop. Mensen die dichtbij me staan weten het...
Op woensdag 15 januari 2003 09:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
En weet nu ook iedereen in je omgeving het? Of hou je het nog voor mensen verborgen? (Om er ook maar weer op door te gaan...)
De rest gaat het niet aan. Ik vind het ook niet belangrijk....
Snappie?
quote:Ja, want zo zie ik het ook. Maar mocht het gewoon een keer ter sprake komen, zou je het dan wel vertellen, of gaat het ze dan nog steeds niet aan?
Op woensdag 15 januari 2003 09:16 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik loop er niet mee te koop. Mensen die dichtbij me staan weten het...
De rest gaat het niet aan. Ik vind het ook niet belangrijk....
Snappie?
quote:Als het oprechte interesse is? Ja... En ik zal toch ooit wel eens Mijn Grote Liefde tegen komen, en tja... dan merken ze het wel he
Op woensdag 15 januari 2003 09:18 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja, want zo zie ik het ook. Maar mocht het gewoon een keer ter sprake komen, zou je het dan wel vertellen, of gaat het ze dan nog steeds niet aan?
quote:Dat neem ik aan.
Op woensdag 15 januari 2003 09:19 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Als het oprechte interesse is? Ja... En ik zal toch ooit wel eens Mijn Grote Liefde tegen komen, en tja... dan merken ze het wel he
quote:Daar ga ik wel vanuit ja.... Wil niet alleen blijven zitten he
Op woensdag 15 januari 2003 09:23 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat neem ik aan.
Las net trouwens even over jouw coming-out... Wat ben ik jaloers! Ik wou dat mijn ouders zo goed hadden gereageerd...
Ik had op m'n 15e al uit de kast kunnen komen als ik wilde... Maar ja, toch doe je het niet. Toch is die drempel te hoog op zo'n moment...
Ik heb hele moderne ouders gelukkig... Plus wat familie...
Maar laat ik het maar niet over de rest van de familie hebben
quote:Is het zo erg gesteld met je familie?
Op woensdag 15 januari 2003 09:25 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Daar ga ik wel vanuit ja.... Wil niet alleen blijven zitten he
Ik had op m'n 15e al uit de kast kunnen komen als ik wilde... Maar ja, toch doe je het niet. Toch is die drempel te hoog op zo'n moment...
Ik heb hele moderne ouders gelukkig... Plus wat familie...
Maar laat ik het maar niet over de rest van de familie hebben
quote:Wat ben jij vroeg! Moet je niet naar je werk?
Op woensdag 15 januari 2003 09:29 schreef NathaN het volgende:
Mogguh
quote:Wie zegt dat ik daar niet ben?
Op woensdag 15 januari 2003 09:30 schreef Twoflower het volgende:
Wat ben jij vroeg! Moet je niet naar je werk?
quote:Ik wil niemand tegen het zere been schoppen... but here goes:
Op woensdag 15 januari 2003 09:29 schreef Twoflower het volgende:[..]
Is het zo erg gesteld met je familie?
Van de mijne weet ik het niet eigenlijk. Ik denk niet dat mijn neven en nichten er veel problemen mee zouden hebben (kijk maar naar Troel), maar dat zal wel komen door de generatie. Hoe het met de ooms en tantes zit kan ik echt niet inschatten, laat staan hoe het met mijn grootmoeder zit. Ik zou haast het roddelcircuit op moeten laten starten door Troel, zodat ik niet de eerste reacties hoef mee te maken, en ze tijd hebben om het ff te laten bezinken.... Maar ik denk dat ik daar nog even mee wacht.
[BOT]
Het zijn een stel narrow-minded, boerse, hypocriete, oud-gereformeerde, ik-respecteer-jou-niet-omdat-je-anders-denkt klootzakken!!
[/BOT]
*ahem*
quote:Ik gok dat ze het niet zullen lezen
Op woensdag 15 januari 2003 09:31 schreef Sunjammer het volgende:
Ik wil niemand tegen het zere been schoppen... but here goes:
quote:Ik, want op het werk heb jij nooit ICQ aan staan...
Op woensdag 15 januari 2003 09:31 schreef NathaN het volgende:[..]
Wie zegt dat ik daar niet ben?
quote:http://go.icq.com
Op woensdag 15 januari 2003 09:33 schreef Twoflower het volgende:
Ik, want op het werk heb jij nooit ICQ aan staan...
quote:Zo, daar ben je dan snel achter!
Op woensdag 15 januari 2003 09:34 schreef NathaN het volgende:[..]
quote:Al maanden, maar ik gebruik het niet dagelijks. Alleen als ik iemand moet/wil spreken die niet in mijn werk-icq staat.
Op woensdag 15 januari 2003 09:35 schreef Twoflower het volgende:
Zo, daar ben je dan snel achter!
quote:*terugzwengel*
Op woensdag 15 januari 2003 09:37 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh, Nate!
Word maar eens aanzwengel
quote:Wonen ze soms in Rijssen?
Op woensdag 15 januari 2003 09:31 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Ik wil niemand tegen het zere been schoppen... but here goes:
[BOT]
Het zijn een stel narrow-minded, boerse, hypocriete, oud-gereformeerde, ik-respecteer-jou-niet-omdat-je-anders-denkt klootzakken!!
[/BOT]*ahem*
quote:Nee... daar kom ik alleen voor concerten
Op woensdag 15 januari 2003 09:45 schreef Twoflower het volgende:[..]
Wonen ze soms in Rijssen?
quote:Nou, liever niet, want dan blijf ik maar klikken om Word open te krijgen
Op woensdag 15 januari 2003 09:44 schreef NathaN het volgende:[..]
*terugzwengel*
quote:Ik alleen als ik er doorrij met de trein. Meer zou ik ook niet willen...
Op woensdag 15 januari 2003 09:47 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Nee... daar kom ik alleen voor concerten
quote:Oh nou ja.... *doorscheld*
Op woensdag 15 januari 2003 09:49 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik alleen als ik er doorrij met de trein. Meer zou ik ook niet willen...
quote:Goed zo! Gooi het er uit! Je zult zien dat het oplucht. Nu maar hopen dat je collega's er geen last van hebben...
Op woensdag 15 januari 2003 09:53 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Oh nou ja.... *doorscheld*
quote:Wat een lelijke woorden allemaal...van wie heb je die geleerd?
Op woensdag 15 januari 2003 09:53 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Oh nou ja.... *doorscheld*
quote:Je wil me niet kwaad meemaken wahaha
Op woensdag 15 januari 2003 09:54 schreef Twoflower het volgende:[..]
Goed zo! Gooi het er uit! Je zult zien dat het oplucht. Nu maar hopen dat je collega's er geen last van hebben...
quote:Van niemand
Op woensdag 15 januari 2003 09:56 schreef Andyvie het volgende:[..]
Wat een lelijke woorden allemaal...van wie heb je die geleerd?
quote:*zwijmel*
Op woensdag 15 januari 2003 09:57 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Je wil me niet kwaad meemaken wahaha
quote:Normaal gesproken ben ik de rust zelve hoor *grin*
Op woensdag 15 januari 2003 10:00 schreef Twoflower het volgende:[..]
*zwijmel*
Geen idee. Laat me je eerst maar eens meemaken als je niet kwaad bent, dan kan kwaad altijd nog...
Maar ik heb dus 1 keer gehad dat ik zo kwaad was dat ik bijna begon te hyperventileren whahaha... M'n ma schrok er enorm van *LOL*.
quote:Nou, 't is dat je er zelf om kunt lachen...
Op woensdag 15 januari 2003 10:01 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Normaal gesproken ben ik de rust zelve hoor *grin*
Maar ik heb dus 1 keer gehad dat ik zo kwaad was dat ik bijna begon te hyperventileren whahaha... M'n ma schrok er enorm van *LOL*.
quote:Was 16 of 17 ofzo toen. Weet niet eens meer waar het om ging. Ik weet nog wel dat ik me toen heel weird voelde. Alles bonkte, ik trilde gigantisch... ik was echt woest toen. En een half uurtje later volledig afgekoeld en kon ik me er ook weinig meer van herinneren eigenlijk.
Op woensdag 15 januari 2003 10:03 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, 't is dat je er zelf om kunt lachen...
Geloof ook niet dat er iemand aan het vloeibare voedsel moest ofzo
quote:Ik kan me van mezelf niet voorstellen dat ik ooit zo kwaad zou worden. Daar ben ik echt veel te beheerst voor. (Waar ik misschien eens iets aan moet doen. Volgens sommige mensen toon ik mijn emoties te weinig...)
Op woensdag 15 januari 2003 10:06 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Was 16 of 17 ofzo toen. Weet niet eens meer waar het om ging. Ik weet nog wel dat ik me toen heel weird voelde. Alles bonkte, ik trilde gigantisch... ik was echt woest toen. En een half uurtje later volledig afgekoeld en kon ik me er ook weinig meer van herinneren eigenlijk.
quote:Nou ja, normaal gesproken ben ik ook in full control zeg maar. Maar goed... Zal vast wel een reden voor zijn geweest toendertijd. Was ook de enige keer eigenlijk. Kan best wel eens pissed off reageren als het nodig is hoor
Op woensdag 15 januari 2003 10:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik kan me van mezelf niet voorstellen dat ik ooit zo kwaad zou worden. Daar ben ik echt veel te beheerst voor. (Waar ik misschien eens iets aan moet doen. Volgens sommige mensen toon ik mijn emoties te weinig...)
quote:Heb ik inderdaad ook een keer gehad op de gang. Toen gingen ze te ver en ontplofte ik gewoon. Heel raar gevoel eigenlijk. Ik vond het net of je er buitenstond. Heb toen ook met deuren geslagen en zo. Was best een erge uitbarsting en men was er ook best wel erg van geschrokken op de gang. Vooral omdat die uitbarsting zomaar ineens kwam, zonder waarschuwing
Op woensdag 15 januari 2003 10:06 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Was 16 of 17 ofzo toen. Weet niet eens meer waar het om ging. Ik weet nog wel dat ik me toen heel weird voelde. Alles bonkte, ik trilde gigantisch... ik was echt woest toen. En een half uurtje later volledig afgekoeld en kon ik me er ook weinig meer van herinneren eigenlijk.
quote:Ik dus (nog) niet. Ik hou dan altijd maar mijn mond. En ook reageer ik bijna nooit echt blij of zo. Ik moet daar echt eens aan werken. Nu weten mensen soms echt niet wat ze aan me hebben...
Op woensdag 15 januari 2003 10:13 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Kan best wel eens pissed off reageren als het nodig is hoor
quote:Ja! Dat bedoel ik! Je bent helemaal buiten jezelf op dat moment. Ik ben van mezelf absoluut niet sterk ofzo, maar ik weet wel dat ik een deur lichtelijk vernield heb met dichtgooien
Op woensdag 15 januari 2003 10:15 schreef Andyvie het volgende:[..]
Heb ik inderdaad ook een keer gehad op de gang. Toen gingen ze te ver en ontplofte ik gewoon. Heel raar gevoel eigenlijk. Ik vond het net of je er buitenstond. Heb toen ook met deuren geslagen en zo. Was best een erge uitbarsting en men was er ook best wel erg van geschrokken op de gang. Vooral omdat die uitbarsting zomaar ineens kwam, zonder waarschuwing
En ja, die explosie kwam out of nowhere... best beangstigend eigenlijk
quote:Ik heb het ook nooit meer gehad daarna. Ik heb geen deuren vernield gelukkig, omdat je bij ons de keukendeur niet dicht kan smijten als er geen raam open staat (drukverschil of zo)...
Op woensdag 15 januari 2003 10:17 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Ja! Dat bedoel ik! Je bent helemaal buiten jezelf op dat moment. Ik ben van mezelf absoluut niet sterk ofzo, maar ik weet wel dat ik een deur lichtelijk vernield heb met dichtgooien
En ja, die explosie kwam out of nowhere... best beangstigend eigenlijk
quote:Niet met de deuren slaan...
Op woensdag 15 januari 2003 10:20 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb het ook nooit meer gehad daarna. Ik heb geen deuren vernield gelukkig, omdat je bij ons de keukendeur niet dicht kan smijten als er geen raam open staat (drukverschil of zo)...
quote:Ach... it never happened again
Op woensdag 15 januari 2003 10:20 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik heb het ook nooit meer gehad daarna. Ik heb geen deuren vernield gelukkig, omdat je bij ons de keukendeur niet dicht kan smijten als er geen raam open staat (drukverschil of zo)...
quote:Mogguh, Driftwood!
Op woensdag 15 januari 2003 10:33 schreef Driftwood het volgende:
goeimoguh!
nog een paar uurtjes en ik heb vakantie
quote:*jaloers*
Op woensdag 15 januari 2003 10:37 schreef Driftwood het volgende:
2 weken (-1 dag)
moet woensdag de 29ste weer naar school
quote:mag ik ook eens vakantie hebben
Op woensdag 15 januari 2003 10:41 schreef NathaN het volgende:[..]
*jaloers*
quote:Lekker
Op woensdag 15 januari 2003 10:37 schreef Driftwood het volgende:
2 weken (-1 dag)
moet woensdag de 29ste weer naar school
quote:oei, dat moeten is altijd minder he
Op woensdag 15 januari 2003 10:41 schreef Andyvie het volgende:[..]
Lekker
Je hebt toch in de kerstvakantie doorgewerkt?
Ik heb ook tot de 30ste vakantie, dan studeer ik af en daarna (of eigenlijk moet ik daar in die 2 weken mee beginnen) moet ik een baan gaan zoeken.
en meteen weg je vrije tijd en vakanties
(dat heb ik wel gemerkt )
quote:Dat ik jaloers ben houdt echt niet in dat ik jou geen vakantie gun. Alleen ik gun het mezelf ook.
Op woensdag 15 januari 2003 10:41 schreef Driftwood het volgende:
mag ik ook eens vakantie hebben
quote:jij werkt, jij gaat niet meer naar school
Op woensdag 15 januari 2003 10:43 schreef NathaN het volgende:[..]
Dat ik jaloers ben houdt echt niet in dat ik jou geen vakantie gun. Alleen ik gun het mezelf ook.
dan mag dat niet meer
quote:Okee, NU gun ik het je niet meer.
Op woensdag 15 januari 2003 10:44 schreef Driftwood het volgende:
jij werkt, jij gaat niet meer naar schooldan mag dat niet meer
quote:Mja, vooral omdat ik nu nog steeds niet weet wat ik wil. Ik begin maar bij het inschrijven bij een uitzendbureau
Op woensdag 15 januari 2003 10:42 schreef Driftwood het volgende:[..]
oei, dat moeten is altijd minder he
en meteen weg je vrije tijd en vakanties
(dat heb ik wel gemerkt
)
[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 15-01-2003 10:54]
quote:nananananaaaaaaa *pest*
Op woensdag 15 januari 2003 10:48 schreef NathaN het volgende:[..]
Okee, NU gun ik het je niet meer.
quote:wat heb je gestudeerd dadelijk?
Op woensdag 15 januari 2003 10:52 schreef Andyvie het volgende:[..]
Mja, vooral omdat ik nu nog steeds niet weet wat ik wil. Ik begin maar bij het inschrijven bij een uitzendbureau
quote:*me niks van aantrek en verder werk voor een riant salaris*
Op woensdag 15 januari 2003 10:54 schreef Driftwood het volgende:
nananananaaaaaaa *pest*
quote:Ik heb bodem, water en atmosfeer gestudeerd, met als specialisatie atmosfeer (wat neerkomt op meteorologie
Op woensdag 15 januari 2003 10:54 schreef Driftwood het volgende:[..]
wat heb je gestudeerd dadelijk?
quote:wordt weerman
Op woensdag 15 januari 2003 11:00 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik heb bodem, water en atmosfeer gestudeerd, met als specialisatie atmosfeer (wat neerkomt op meteorologie
)
quote:werken....jaaaajaaaa
Op woensdag 15 januari 2003 10:57 schreef NathaN het volgende:[..]
*me niks van aantrek en verder werk voor een riant salaris*
quote:Het weer wordt mede mogelijk gemaakt door Fok!
Op woensdag 15 januari 2003 11:00 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik heb bodem, water en atmosfeer gestudeerd, met als specialisatie atmosfeer (wat neerkomt op meteorologie
)
Hier is uw weerman Andyvie
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 11:01 schreef Driftwood het volgende:[..]
wordt weerman
quote:Neehee. Dat kan iedere gek als hij toegang heeft tot de juiste internetpagina's.
Op woensdag 15 januari 2003 11:09 schreef Troel het volgende:[..]
Het weer wordt mede mogelijk gemaakt door Fok!
Hier is uw weerman Andyvie
Ik wil me bezig gaan houden met het klimaat daar is alleen geen werk in te vinden
quote:Van deze kan ik echt zeggen dat ik hem leuk vind
Op woensdag 15 januari 2003 11:10 schreef Twoflower het volgende:
[afbeelding]
quote:Tja, ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar mijn ouders zullen er geen problemen mee hebben. Mijn moeder heeft zelf ook een neef die homo is, en daar heeft ze verder ook geen problemen mee... Ik denk dat je je te veel zorgen maakt. Tuurlijk, ze zullen het geloof erbij betrekken (op een na dan), maar dat wil nog niet zeggen dat ze er problemen mee hebben. Over het algemeen lijkt jouw vader mij degene die er het meeste problemen mee zou hebben...
Op woensdag 15 januari 2003 09:29 schreef Twoflower het volgende:[..]
Is het zo erg gesteld met je familie?
Van de mijne weet ik het niet eigenlijk. Ik denk niet dat mijn neven en nichten er veel problemen mee zouden hebben (kijk maar naar Troel), maar dat zal wel komen door de generatie. Hoe het met de ooms en tantes zit kan ik echt niet inschatten, laat staan hoe het met mijn grootmoeder zit. Ik zou haast het roddelcircuit op moeten laten starten door Troel, zodat ik niet de eerste reacties hoef mee te maken, en ze tijd hebben om het ff te laten bezinken.... Maar ik denk dat ik daar nog even mee wacht.
'k weet trouwens niet of ik dit wel moet posten, maar dan haal ik het wel weer weg...
quote:Ik heb er geen probleem mee dat het er staat hoor.
Op woensdag 15 januari 2003 11:15 schreef Troel het volgende:[..]
Tja, ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar mijn ouders zullen er geen problemen mee hebben. Mijn moeder heeft zelf ook een neef die homo is, en daar heeft ze verder ook geen problemen mee... Ik denk dat je je te veel zorgen maakt. Tuurlijk, ze zullen het geloof erbij betrekken (op een na dan), maar dat wil nog niet zeggen dat ze er problemen mee hebben. Over het algemeen lijkt jouw vader mij degene die er het meeste problemen mee zou hebben...
'k weet trouwens niet of ik dit wel moet posten, maar dan haal ik het wel weer weg...
quote:Ben ik het helemaal mee eens.
Op woensdag 15 januari 2003 11:17 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik heb er geen probleem mee dat het er staat hoor.
Maar dat zorgen maken heeft er gewoon mee te maken dat het mensen zijn die mij al langer denken te kennen. Dat is altijd moeilijker dan zeggen tegen een vreemde dat je homo bent....
quote:Hij is wel origineel
Op woensdag 15 januari 2003 11:19 schreef Driftwood het volgende:
[afbeelding]"ik schrijf een telefoonboek, mag ik je nummer"
ik vind hem stoer
quote:Ehm, hij's al een paar jaar cliché...
Op woensdag 15 januari 2003 11:24 schreef Andyvie het volgende:
Hij is wel origineel
quote:Ik ben ook niet zo bekend in het uitgaanscircuit
Op woensdag 15 januari 2003 11:29 schreef NathaN het volgende:[..]
Ehm, hij's al een paar jaar cliché...
quote:De beste openingszin is meestal gewoon vragen of ze wat te drinken willen. Omkoping heet dat ook wel
Op woensdag 15 januari 2003 11:32 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben ook niet zo bekend in het uitgaanscircuitDus dat wist ik niet
quote:Of omzetverhoging... als café eigenaar zijnde
Op woensdag 15 januari 2003 11:33 schreef NathaN het volgende:[..]
De beste openingszin is meestal gewoon vragen of ze wat te drinken willen. Omkoping heet dat ook wel
quote:*grin*
Op woensdag 15 januari 2003 11:34 schreef Sunjammer het volgende:
Of omzetverhoging... als café eigenaar zijnde
quote:Tsk!
Op woensdag 15 januari 2003 12:53 schreef Twoflower het volgende:
*pruts* (En dan bedoel ik ook echt pruts, en niet werk...)
quote:Kan er echt niets aan doen. D'r valt hier (op het werk) voor mij op het moment even niets te beleven...
Op woensdag 15 januari 2003 12:56 schreef NathaN het volgende:[..]
Tsk!
quote:Trek dan een paar stekkers ergens uit.
Op woensdag 15 januari 2003 12:57 schreef Twoflower het volgende:
Kan er echt niets aan doen. D'r valt hier (op het werk) voor mij op het moment even niets te beleven...
quote:Ik denk niet dat dat gewaardeerd zou worden, en aangezien ik nog steeds geen contract voor onbepaalde tijd heb...
Op woensdag 15 januari 2003 12:58 schreef NathaN het volgende:[..]
Trek dan een paar stekkers ergens uit.
quote:Maybe, maar dan valt er wel wat te beleven.
Op woensdag 15 januari 2003 12:59 schreef Twoflower het volgende:
Ik denk niet dat dat gewaardeerd zou worden, en aangezien ik nog steeds geen contract voor onbepaalde tijd heb...
quote:*zwijmel*
Op woensdag 15 januari 2003 13:00 schreef NathaN het volgende:[..]
Maybe, maar dan valt er wel wat te beleven.
quote:Misschien als je de deur open doet?
Op woensdag 15 januari 2003 13:02 schreef Twoflower het volgende:
*zwijmel*
Dan beleef ik liever iets leukers...
Bijv. een leuke klant die binnenloopt. (Maar dat gebeurt natuurlijk nooit!)
Ja, ik heb ook niks te doen....
Ik heb zin in vanavond. Ik ga eindelijk naar LotR
* Andyvie luistert naar A1 - Caught in the Middle
quote:goedemogguh
Op woensdag 15 januari 2003 13:11 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... en weer fijn ertegenaan! Whoppa!*kuch*
(ik ga nog maar ff nergens tegenaan, mag niet van onze arts)
quote:Veel succes!
Op woensdag 15 januari 2003 13:11 schreef Sunjammer het volgende:
Zo... en weer fijn ertegenaan! Whoppa!*kuch*
quote:Goedemiddag!
Op woensdag 15 januari 2003 13:13 schreef onetouch het volgende:[..]
goedemogguh
quote:Je bent al tegen meer dan genoeg aangegaan, zou ik zo zeggen.
Op woensdag 15 januari 2003 13:13 schreef onetouch het volgende:
goedemogguh(ik ga nog maar ff nergens tegenaan, mag niet van onze arts)
quote:ik ben niet zo éénkennig
Op woensdag 15 januari 2003 13:16 schreef NathaN het volgende:[..]
Je bent al tegen meer dan genoeg aangegaan, zou ik zo zeggen.
goedemiddag voor Andy en de rest overigens
quote:Leve de auto
Op woensdag 15 januari 2003 13:17 schreef Cazman het volgende:
eindelijk thuis. openbaar vervoer wordt steeds irritanter
quote:Heeeeej
Op woensdag 15 januari 2003 13:13 schreef onetouch het volgende:[..]
goedemogguh
quote:Een auto leeft niet...
Op woensdag 15 januari 2003 13:17 schreef NathaN het volgende:[..]
Leve de auto
IEW
IEW
IEW
IEW
!!!!!!!!
quote:*rekening check*
Op woensdag 15 januari 2003 13:17 schreef NathaN het volgende:[..]
Leve de auto
Ik wil een baan
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 13:18 schreef NathaN het volgende:
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/Verkiezingen/1042525517208.htmlIEW
IEW
IEW
IEW
!!!!!!!!
quote:Als concept wel.
Op woensdag 15 januari 2003 13:18 schreef Twoflower het volgende:
Een auto leeft niet...
quote:Dat is al oud nieuws. Had je gisteren (en vandaag trouwens) alle topics er over eens moeten lezen...
IEW
IEW
IEW
!!!!!!!!
quote:Ik ben nogal eenkennig op Fok!
Op woensdag 15 januari 2003 13:19 schreef Twoflower het volgende:
Dat is al oud nieuws. Had je gisteren (en vandaag trouwens) alle topics er over eens moeten lezen...
quote:Best wel oud nieuws ook... welke van haar personage's staat eigenlijk op die foto's?
IEW
IEW
IEW
!!!!!!!!
quote:En dan wil je eerst op jezelf wonen, en dan ..., en dan ...... etc..
Op woensdag 15 januari 2003 13:19 schreef Cazman het volgende:[..]
*rekening check*
Ik wil een baan
quote:den de meesteres
Op woensdag 15 januari 2003 13:21 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Best wel oud nieuws ook... welke van haar personage's staat eigenlijk op die foto's?
(Hans Teeuwen mode: ...en van je tsjak en van je tsjak....)
quote:Verklap nou niks mutsje.... ik moet de DVD nog krijgen
Op woensdag 15 januari 2003 13:22 schreef onetouch het volgende:[..]
den de meesteres
![]()
(Hans Teeuwen mode: ...en van je tsjak en van je tsjak....)
quote:Moet je maar weer met het openbaar vervoer gaan, stond ook in de Spits vanmorgen
Op woensdag 15 januari 2003 13:20 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik ben nogal eenkennig op Fok!
quote:jaaaa, nou ik had die cd opstaan op een bepaalde dag, geloof ik
Op woensdag 15 januari 2003 13:23 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Verklap nou niks mutsje.... ik moet de DVD nog krijgen
quote:I think not. Ik haal mijn nieuws wel via inet
Op woensdag 15 januari 2003 13:23 schreef Andyvie het volgende:
Moet je maar weer met het openbaar vervoer gaan, stond ook in de Spits vanmorgen
quote:Oh... vertel eens?
Op woensdag 15 januari 2003 13:24 schreef onetouch het volgende:[..]
jaaaa, nou ik had die cd opstaan op een bepaalde dag, geloof ik
quote:Maar dan mis je wel eens wat
Op woensdag 15 januari 2003 13:31 schreef NathaN het volgende:[..]
I think not. Ik haal mijn nieuws wel via inet
quote:booooom, booooom, boooooommmm
Op woensdag 15 januari 2003 13:31 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Oh... vertel eens?
(en spreek dat maar eens op z'n Engels uit, niet niet tree)
quote:I want you in my room?
Op woensdag 15 januari 2003 13:35 schreef onetouch het volgende:[..]
booooom, booooom, boooooommmm
(en spreek dat maar eens op z'n Engels uit, niet niet tree)
quote:Dan moet je 'm wel eerst halen, hij mag nog niet rijden...
Op woensdag 15 januari 2003 13:44 schreef Sunjammer het volgende:[..]
I want you in my room
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 15-01-2003 13:53]
quote:That needs another boom
Op woensdag 15 januari 2003 13:44 schreef Sunjammer het volgende:
I want you in my room?
quote:Pomtiedomtiedom
Op woensdag 15 januari 2003 13:51 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:tsjah, Twoflowert zegt net dat ik niet mag rijden
Op woensdag 15 januari 2003 13:53 schreef NathaN het volgende:[..]
That needs another boom
quote:Andy verveelt zich en ik ga meteen dubbelposten, oplossing
Op woensdag 15 januari 2003 13:53 schreef NathaN het volgende:[..]
That needs another boom
[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 15-01-2003 13:56]
quote:Ik dacht dat dat niet mocht van de dokter. Van mij mag het wel hoor, lijkt me alleen niet verstandig...
Op woensdag 15 januari 2003 13:55 schreef onetouch het volgende:[..]
tsjah, Twoflowert zegt net dat ik niet mag rijden
quote:goed gedacht en met 1 arm in mitella schakelt ook zo moelijk
Op woensdag 15 januari 2003 13:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik dacht dat dat niet mocht van de dokter. Van mij mag het wel hoor, lijkt me alleen niet verstandig...
quote:Jaaa, als ik modjesrechten krijg, dan kan ik gaan editten
Op woensdag 15 januari 2003 13:55 schreef onetouch het volgende:[..]
Andy verveelt zich en ik ga meteen dubbelposten, oplossing
quote:Dan moet je je wel eerst inlikken bij de crew hoor...
Op woensdag 15 januari 2003 13:57 schreef Andyvie het volgende:[..]
Jaaa, als ik modjesrechten krijg, dan kan ik gaan editten
Das leuk
quote:Kreator! Kom eens?
Op woensdag 15 januari 2003 13:59 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan moet je je wel eerst inlikken bij de crew hoor...
quote:Volgens mij wil 'ie geen concurrentie hebben... (Of hij speelt Simcity 4, dat 'ie net heeft gekocht...
Op woensdag 15 januari 2003 13:59 schreef Andyvie het volgende:[..]
Kreator! Kom eens?
quote:Eens? niet vaker?
Op woensdag 15 januari 2003 13:59 schreef Andyvie het volgende:
Kreator! Kom eens?
quote:Als ik die rechten heb, hoef ik hem niet meer natuurlijk
Op woensdag 15 januari 2003 14:08 schreef NathaN het volgende:[..]
Eens? niet vaker?
quote:Misschien als je ze wil houden...
Op woensdag 15 januari 2003 14:10 schreef Andyvie het volgende:
Als ik die rechten heb, hoef ik hem niet meer natuurlijk![]()
quote:Hmm, maar dan moet Kreator mijn vriend worden....wil ik wel een modje als vriend?
Op woensdag 15 januari 2003 14:25 schreef NathaN het volgende:[..]
Misschien als je ze wil houden...
quote:Dat is niet de juiste vraag. De vraag moet zijn: wil ik Kreator als vriend?
Op woensdag 15 januari 2003 14:28 schreef Andyvie het volgende:[..]
Hmm, maar dan moet Kreator mijn vriend worden....wil ik wel een modje als vriend?
quote:specify the question: wil je Kreator als vriend?
Op woensdag 15 januari 2003 14:28 schreef Andyvie het volgende:[..]
Hmm, maar dan moet Kreator mijn vriend worden....wil ik wel een modje als vriend?
quote:GMTA
Op woensdag 15 januari 2003 14:29 schreef onetouch het volgende:[..]
specify the question: wil je Kreator als vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |