quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:08 schreef hjansen82 het volgende:
Ik heb ook 50 rookworsten ingeslagen. Prepare for the worst.
Je verzint dit gewoon, 100%. Je noemt een makkelijk getal (100) en dan in de buurt van Wuhan en dan nog een kennis.quote:
Een kennis in je dromen zeker!quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die in Wuhan woont. Dit gebeurd dus NIET.
Ik ben nu in Wuhan, gebeurt wel. Zo even naar de versmarkt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:10 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die in Wuhan woont. Dit gebeurd dus NIET.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw verzonnen getallen en aannames heb ik mij wel door een serieuze bron laten informeren: https://www.staatvenz.nl/kerncijfers/ziekenhuisbedden
Overigens is dat exclusief privé klinieken.
quote:Mochten er in Nederland besmettingen of verdenkingen opduiken, dan zijn er in de Nederlandse ziekenhuizen in totaal 250 bedden beschikbaar waar verdachte of besmette patiënten geïsoleerd verpleegd kunnen worden.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)coronavirus-a3989006
Vreemd, want de oom van de ex van de beste vriend van mijn Postbezorger zegt dat het niet gebeurt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik ben nu in Wuhan, gebeurt wel. Zo even naar de versmarkt.
Niet iedereen hoeft geïsoleerd verpleegd te worden.quote:
Je gaat mij dus gewoon even voor leugenaar uitmaken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Je verzint dit gewoon, 100%. Je noemt een makkelijk getal (100) en dan in de buurt van Wuhan en dan nog een kennis.
We zitten nog wel even goed als 15% naar het ziekenhuis moet, maar niet ondenkbaar bij een echte grote uitbraak dat het wel overvol gaat raken.quote:
Niet iedereen nee, daarom had ik het over de serieuze gevallen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:15 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft geïsoleerd verpleegd te worden.
En als de shit de fan hit, dan doet dat er niet meer toe. Of er nu 1 zieke op 1 kamer ligt of 4 zieken op 1 kamer, dat maakt geen bal uit. Zolang je maar niet mengt met niet zieke mensen. Ofwel, beetje inschikken allemaal.
20% van alle zieken zijn geen serieuze gevallen. Dan moet je denken aan 2-3%.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet iedereen nee, daarom had ik het over de serieuze gevallen.
Bron?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
20% van alle zieken zijn geen serieuze gevallen. Dan moet je denken aan 2-3%.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:16 schreef _I het volgende:
https://nextstrain.org/nc(...)_app&utm_name=iossmf
Link naar een overzicht van de verschillende mutaties van het virus sinds dec-19.
2-3% gaat dood. 15% wordt serieus ziek dacht ik (in China tenminste)quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
20% van alle zieken zijn geen serieuze gevallen. Dan moet je denken aan 2-3%.
Een snelle berekening van dit moment: 17,3% serious (China).quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
2-3% gaat dood. 15% wordt serieus ziek dacht ik (in China tenminste)
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sterfte cijfer is 2%. Dat is de grootste risicogroep.
Lees eens iets over criticals. Dat aantal ligt veel hoger. Als die NIET geholpen zouden worden zou het grootste deel daarvan overlijden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sterfte cijfer is 2%. Dat is de grootste risicogroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |