SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ow was Geerd vroeger een vrouw?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Transgen or not to Der![]()
TransGeerdje
Weer wat geleerd!![]()
![]()
Wie heeft haar, toen nog haar, niet geneukt hier van FOK!quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow was Geerd vroeger een vrouw?
Weer wat geleerd!Dat waren massa orgies
Ook in moeilijke tijden.![]()
coolquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow was Geerd vroeger een vrouw?
Weer wat geleerd!![]()
Niet zo peston schatjequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Transgen or not to Der![]()
TransGeerdje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kusje op dat lekkere smoeltje van jequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sorry lieve mooie Poets![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ow dus zij is onderweg er eentje te worden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik pest maar wat. Geerd was geen vrouw.![]()
![]()
geen mooie vrouw?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik pest maar wat. Geerd was geen vrouw.![]()
Ik heb de lunch en het ontbijt overgeslagen vandaag. Straks maar wat wraps maken rond een uur of 4 en dan ben ik klaar voor de dag.Gelieve verwijderen![]()
Ow ja ik moet ook nog wat vreten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:30 schreef Fernweh het volgende:
Ik heb de lunch en het ontbijt overgeslagen vandaag. Straks maar wat wraps maken rond een uur of 4 en dan ben ik klaar voor de dag.![]()
![]()
ik sla altijd ze overquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:30 schreef Fernweh het volgende:
Ik heb de lunch en het ontbijt overgeslagen vandaag. Straks maar wat wraps maken rond een uur of 4 en dan ben ik klaar voor de dag.![]()
TT
GoedemiddagEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jawel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar alles beetje okay?Net wel ff een kleine crisis gehad toen er thee over het toetsenbord en het mobieltje ging, maar ze hebben het beiden overleefd.
Hoestie daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |