Thee?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:31 schreef Karzai het volgende:
Nu even een heet bakkie thee en een plak krentenbrood
Denk het welquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat ik vanmiddag geen spijt krijg van m'n keuze om te fietsen.
Och, heenweg was droog, terugweg is naar huis, daar zijn droge kleren.quote:
Heb je geen regenbroek?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, heenweg was droog, terugweg is naar huis, daar zijn droge kleren.
WERELDNUMMERquote:
Alzheimer light is een bitchquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Ben vergeten of ik al een 2e koffie heb gehad
Dan kan er vast wel een extra bij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
Ben vergeten of ik al een 2e koffie heb gehad
Dan doe je een lamp aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:59 schreef Karzai het volgende:
Kutweer, klotedag, weer de hele dag regen, ik wil zon!
Ja dan doe ik dat maarquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan er vast wel een extra bij.
Over koffie gesproken, eens pakken.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:02 schreef Karzai het volgende:
Hebben tl buizen en de verwarming staat op 35
quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:02 schreef Karzai het volgende:
Pfoeiquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:02 schreef Karzai het volgende:
Nou duidelijk corona dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Keelpijn wordt er niet beter op.
Dat wordt quarantaine.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Keelpijn wordt er niet beter op.
Vanmiddag even lekker gaan staan uithoesten in de kantine terwijl je uitgebreid al het eten gaat bekijken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zit hier nu het halve bedrijf te besmetten
mwa, dat vergeet ik ook nog wel eens een maandje aan de straat te zettenquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer je in je huis komt en je vader 2 maanden lang geen afstand heeft kunnen doen van de reclamefolders... zucht.
Dit. Geen ladingen oud papier.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb zon sticker voor geen reclame.
geniaal
Eerder: mn pa laat t op de aanrecht liggen zodat ik t zelf kan ‘lezen’ als ik thuis kom.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dat vergeet ik ook nog wel eens een maandje aan de straat te zetten
Ja het is ook zoveel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Geen ladingen oud papier.![]()
De relevante folders check ik online wel.
Ik ook,quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb zon sticker voor geen reclame.
geniaal
Dit dus! Gewoon lekker alles online nakijkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit. Geen ladingen oud papier.![]()
De relevante folders check ik online wel.
Oh, dan de bezorgtoko contacteren. Dat mogen ze niet hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook,
Maar hardnekkige bezorgers.
ohwquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerder: mn pa laat t op de aanrecht liggen zodat ik t zelf kan ‘lezen’ als ik thuis kom.
Nuttig ook wel, spul van weken oud.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerder: mn pa laat t op de aanrecht liggen zodat ik t zelf kan ‘lezen’ als ik thuis kom.
Idd :’)quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nuttig ook wel, spul van weken oud.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
Balen. Mn zus komt er net wat te vroeg achter dat ik restaurant morgrn voor 7 man heb geboekt ipv 8.
Oh. Mn zus boekt altijd dingetjes waarbij mijn vriendin niet welkom/mee uitgenodigd is.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh. Mn zus boekt altijd dingetjes waarbij mijn vriendin niet welkom/mee uitgenodigd is.
Nu return ik de favour even.
hoorde vanmorgen iets op de radio dat dit niet overal gelijk was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
De emirates thailand travelban is alleen voor inwoners van de uae.
Ze betalen ook je ticket terug bij deze bans dus extra reisverzekering is overbodig denk ik?
Mn zus wel, maar haar partner nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wat. Hoezo?
Heb je nu de hele familie uitgenodigt zonder je zus?
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh. Mn zus boekt altijd dingetjes waarbij mijn vriendin niet welkom/mee uitgenodigd is.
Had alleen gehoopt dat se daar bij t restaurant pas achter zou komen
Ze hebben de site aangepast voor een travel ban naar iran en thailand voor inwoners van de UAE.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoorde vanmorgen iets op de radio dat dit niet overal gelijk was.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mn zus wel, maar haar partner niet
En dat heb je ook al eens met 'r besproken?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Had alleen gehoopt dat se daar bij t restaurant pas achter zou komen
Zit een hele voorgeschiedenis aan vast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat heb je ook al eens met 'r besproken?
Ergens houdt het op ja.quote:
Ja die van mn zus mocht ik toch al niet.. nog voordat ze samen waren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Leuke situatie voor de schoonpartners dan :p
hier nog niks.quote:
Ik ook met de familie van vriendin hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wederom blij met m'n schoonfamilie.
Van mij ook niet.. 2.5m sneeuw gehad in Noorwegen :’)quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet meer met maart in het vooruitzicht
krijg steeds meer zin om komende winter naar Noorwegen te gaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Van mij ook niet.. 2.5m sneeuw gehad in Noorwegen :’)
Ja, ook met de aanhang van zus dus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook met de familie van vriendin hoor
Da's toch niet zoveel voor daar?quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Van mij ook niet.. 2.5m sneeuw gehad in Noorwegen :’)
Op 24u welquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Da's toch niet zoveel voor daar?
Wat attent van jequote:Op donderdag 27 februari 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
Ik wacht tot een kastje weer op voorraad is bij Ikea.. hoef ik ze maar 1x te laten rijden
Kijk eens aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Scheelt me 40 euro bezorgkosten
doe ik dagelijks..quote:
*gooit telefoon van 3 hoog naar beneden*quote:
Alles stuk behalve het hoesje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
*gooit telefoon van 3 hoog naar beneden*
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
*gooit telefoon van 3 hoog naar beneden*
Dus vaccinaties zijn helemaal de moeder van de duivel, dat snap jequote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles stuk behalve het hoesje.
rollercoaster aan emoties hier.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles stuk behalve het hoesje.
Ergens vind ik de denkfouten die ze maken hilarisch, maar de gevolgen hebben teveel impact om er om te kunnen lachen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus vaccinaties zijn helemaal de moeder van de duivel, dat snap je
Yup.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens vind ik de denkfouten die ze maken hilarisch, maar de gevolgen hebben teveel impact om er om te kunnen lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup.
Ach.Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
Yup.
Ach.Oh boy. En als het dan een keer fout gaat lopen ze bij jou te jankenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ja, in dezelfde logica dat het niet goed voor je is, want CHEMICALIËN.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
"If vaccines were good for you, you could eat them. Eat a vaccine, you will die."
wat dan weer gecounterd werd door iemand die zei "If broccoli was good for you, you could pump it into your blood stream."
Ik geloof je meteen, de achterlijkheid van mensen verwondert me niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan zo echt boeken vol schrijven hoor.
[..]
Yup.
Ach.altijd mooi dat soort mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Welk?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
God, dat nieuwe Kree-topic was weer tegelijkertijd dolkomisch en dieptriest
ik vond het toch vooral erg triest.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn werkgever heeft gisteren bekend gemaakt dat iedereen die naar Noord-Italië is geweest, eerst twee weken verplicht thuis moet werken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
"If vaccines were good for you, you could eat them. Eat a vaccine, you will die."
wat dan weer gecounterd werd door iemand die zei "If broccoli was good for you, you could pump it into your blood stream."
Ik voel niet de behoefte om het te lezen. Deed ik al niet toen het in KLB stond. Het interesseert mij gewoon geen ene reet eigenlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Triest dat hij een plaats voor zijn hoofd heeft ter grootte van de Atlantikwallquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het toch vooral erg triest.
Snel dagretourtje boekenquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft gisteren bekend gemaakt dat iedereen die naar Noord-Italië is geweest, eerst twee weken verplicht thuis moet werken.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft gisteren bekend gemaakt dat iedereen die naar Noord-Italië is geweest, eerst twee weken verplicht thuis moet werken.
Het is ook een vorm van ramptoerismequote:Op donderdag 27 februari 2020 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel niet de behoefte om het te lezen. Deed ik al niet toen het in KLB stond. Het interesseert mij gewoon geen ene reet eigenlijk.
werk je samen met STING?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat fakenews naar het bedrijf mailen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, balen dat Hongarije niet op de lijst staat
Mja, die lijst wordt in Amerika opgesteld. En ik ben vandaag al op kantoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat fakenews naar het bedrijf mailen?
Komt Officalbitterbalvirusinstitute@hotmail.com betrouwbaar over denk je?quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die lijst wordt in Amerika opgesteld. En ik ben vandaag al op kantoor
aangezien het coronavirus hier hemelsbreed nog geen 20km vandaan opgedoken is, zal noord italie niet direct de eerste prioriteit zijnquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]nee, maar ik vermoed dat veel bedrijven dit soort maatregelen nemen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt Officalbitterbalvirusinstitute@hotmail.com betrouwbaar over denk je?
Als mijn werkgever dat doet verandert er eigenlijk niet eens zo veel voor mij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattequote:Op donderdag 27 februari 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Of officialvirusinstitutebitterbal ?
Bange poeperdquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de bezorgbus is ook weer langsgeweest. Voorraadkast afgeplempt, koelkast, vriezer. Alles. Wasmiddel en badkamerspul tot ver na de eeuwigheid in huis. Stop mij maar in quarantaine
quote:Op donderdag 27 februari 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt Officalbitterbalvirusinstitute@hotmail.com betrouwbaar over denk je?
Oke dm maar ff je werkgever, stel ik een mailtje opquote:
Zoiets?quote:" Dir, sir, madam, who it may concern,
I would like you to inform you due to the recent outbreak off the COVID-19 virus you are obligated to send your employee Budapestenaar home.
With regards.
The official AMERICAN institute for virus Bitterbal.
Als AMERICAN in caps geschreven is, moet het wel echt zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dm maar ff je werkgever, stel ik een mailtje op
[..]
Zoiets?
Moet nog ff door de spellcheck
Dat denk ik ook ja :pquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als AMERICAN in caps geschreven is, moet het wel echt zijn.
gewoon weg gooien en nieuwe borden kopen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Staat weer een afwas naar mij te loeren
Terugloeren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Koop een vaatwasserquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
Die heb ik.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik.
Maar vanwege de beroerde staat van het leidingwerk durf ik die niet te gebruiken :p
Jouw leven wordt wel geleid door angstquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik.
Maar vanwege de beroerde staat van het leidingwerk durf ik die niet te gebruiken :p
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik.
NOu ja niet helemaal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jouw leven wordt wel geleid door angst
Zoek gewoon een keer een kerel met een redelijke piemel en twee rechterhanden voor een maandje of twee, opgelost.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik.
Ja jezus wat denk je dat ik op al die apps doe dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek gewoon een keer een kerel met een redelijke piemel en twee rechterhanden voor een maandje of twee, opgelost.
o haiquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus wat denk je dat ik op al die apps doe dan?
Iemand met een kleine piemel zonder handen maar met uitstraling zoekenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus wat denk je dat ik op al die apps doe dan?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand met een kleine piemel zonder handen maar net zoals uitstraling zoeken
Oh jammerquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik.
Is die poll echt nodig of wil je gewoon bevestiging hebben van wat je allang weet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:49 schreef Molo het volgende:
Ik krijg net de naam van inwerkbuddy door. Degene die mij inhoudelijk gaat coachen is volgens mij heel saai en autistisch serieus als ik op gesprek wat ik eerder met hem had af moet gaan
Wie kan er een poll maken of ik door mijn proeftijd kom?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is die poll echt nodig of wil je gewoon bevestiging hebben van wat je allang weet?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Afgezien van de slachtoffers van je block functie
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Deze man weetquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn ook wel extreme gevallen he
Mij lekker nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik ken extreme gevallen die nog aardig zijn in deze situatiequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn ook wel extreme gevallen he
extreem is niet altijd slecht, denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken extreme gevallen die nog aardig zijn in deze situatie
ik eet vanavond kibbeling *o*quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:58 schreef Molo het volgende:
Ik heb potstickers uit de Amazing Oriental en ze zijn heel saai![]()
Voor zoiets mijn leven gewaagd vanmorgen![]()
Dat is waar, al kan extreem sexy, knap, intelligent en onweerstaanbaar je ook onbereikbaar maken voor anderequote:Op donderdag 27 februari 2020 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
extreem is niet altijd slecht, denk ik
Welke situatie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken extreme gevallen die nog aardig zijn in deze situatie
ah, zou dat het probleem zijn..quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, al kan extreem sexy, knap, intelligent en onweerstaanbaar je ook onbereikbaar maken voor andere
Cheap!quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Nieuwe zoldervloer gaat totaal toch 300 euro kosten
Ok. alles ligt al in de garage, maar had niet uitgerekend wat 't ging kostenHad een paar complete pakketten hout gekocht.
quote:
Joop laten gaanquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Vanavond pasta hier.Helaas voor mij is m'n brood op, dus ik moet alsnog naar een supermarkt.
Hoeveel M˛ heb je op zolder?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:07 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Nieuwe zoldervloer gaat totaal toch 300 euro kosten
Ok. alles ligt al in de garage, maar had niet uitgerekend wat 't ging kostenHad een paar complete pakketten hout gekocht.
Slechte ervaringen mee helaas, dan is het brood dat ik kan eten vaak al weg.quote:
Oh ja, sojainvasiequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee helaas, dan is het brood dat ik kan eten vaak al weg.
Joop voor zijn werk langs laten gaan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee helaas, dan is het brood dat ik kan eten vaak al weg.
Ja, en de opties met pitten en zaden vallen ook al af.quote:
Die werkt morgen niet, dus daar heb ik niks aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Joop voor zijn werk langs laten gaan?
Wanneer heb je het gevraagd? En aan wie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
K heb gevraagd of ik zo op werk mag eten.
Geen reactie
Witte afbakzutquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en de opties met pitten en zaden vallen ook al af.
In de app. 2 uur terug ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Wanneer heb je het gevraagd? En aan wie?
Dan voor jou laten werkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die werkt morgen niet, dus daar heb ik niks aan.
Volgens mij hebben we nog een stokbrood.quote:
Dan valt 300 heeeeel erg mee!quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
420x310 en 420x200
Worden OSB plaatjes hooris maar een bergzolder
Mooie omgeving datquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)787-handelsplein-32/
Mja, nat word ik toch wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan voor jou laten werken![]()
Ik moet ook nog langs de super, maar heb geen zin om door de regen te gaan
Denk aan ons en het wordt beterquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zwaar leven, moet ik die 5 minuten naar de Jumbo trotseren.
Echt zon carrierevrouw of een influencer op instagram :pquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooie omgeving dat
Mooie huizen ook, ben er weleens in eentje geweest, al vind ik deze inrichting vreselijk
Ja weet ik dat 't mee valtquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan valt 300 heeeeel erg mee!
Ik ben hier voor de overloop en trap al 190 kwijt, maar dat is dan wel incl. iemand die het komt leggen.
Owwwwquote:
Dat zeg ik ook altijd tegen muis als ze zit te zeiken dat het regentquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, nat word ik toch wel.![]()
Het is ook geen probleem verder, alleen ik had gisteren bewust m'n eten voor vanavond gehaald. DAAR GAAT MIJN PLAN.
Wonen veel medisch specialisten daarquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt zon carrierevrouw of een influencer op instagram :p
Misschien is ze wel artsquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wonen veel medisch specialisten daar
Ja die is wel lolligquote:
Of de staailistquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze houdt in ieder geval van sorteren op kleur.
De wc doet ook wat instellingachtig aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die is wel lollig
De gevangenis style badkamer wasbakken vind ik echt teringlelijk, net als die trap
nou nou nou.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, ik ben nu bij de badkamer. Wat een aidshok.
Nee man. Laten liggen en dan inleveren voor statiegeldquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ze die pallets maar meenemen. Dat zijn toch geen meubels jonge.
Het pand is cool, maar qua aankleding is het niet mijn ding.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou.
Ik zou er zo wel intrekken :p
Zijn pallets zo duurquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee man. Laten liggen en dan inleveren voor statiegeld
15 euro per stuk. Dikke doekoe joh
Jep.quote:
Valide punt ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee man. Laten liggen en dan inleveren voor statiegeld
15 euro per stuk. Dikke doekoe joh
CHEP wel.. euro is 7-8 euro ofzo aan statiegeld.quote:
Dit jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het pand is cool, maar qua aankleding is het niet mijn ding.
Hier in de buurt heeft nog iemand een hele stapel buiten liggen, denk dat ik zo maar even ommetje ga makenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
CHEP wel.. euro is 7-8 euro ofzo aan statiegeld.
Succes met iedereen onder hoestenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk overleg gehad![]()
Nu weer naar een saai overleg
Sean M is niet helemaal ok... Opsluiten graag, heel heel langquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
De brand in Hillegom waarbij de Chinese student Maolin Zhang (27) ruim een jaar geleden om het leven kwam, blijkt te zijn aangestoken door zijn huisgenoot. De 22-jarige Hillegommer heeft bij de politie een bekentenis afgelegd, bevestigt het Openbaar Ministerie na een bericht van de Volkskrant.
De man heeft ook de twee andere brandstichtingen bekend, waarvan hij al werd verdacht, meldt Omroep West.
Bij de brand op 17 januari 2019 brandden drie woningen volledig uit. Een van de bewoners werd wakker van de brand en kon de buren die nog lagen te slapen op tijd waarschuwen. Zij konden ontkomen via de dakgoot.
Het lichaam van de Chinese student sterrenkunde Maolin Zhang werd pas na de brand gevonden.
Succesvolle crowdfunding
Maolin kwam in juli 2017 van Peking naar Leiden voor een promotietraject in de astronomie. Hij was van plan om na zijn studie zijn ouders, die in een arm dorp in China wonen, financieel te ondersteunen.
Na zijn dood, zette de vakgroep sterrenkunde van de Leidse Universiteit een crowdfundingsactie voor de ouders van Maolin op. Het streven was om 45.000 euro in te zamelen, het werd 74.056 euro.
Drie maanden na de brand werd de huisgenoot al aangehouden, maar zijn bekentenis liet tot nu toe op zich wachten. Het is niet duidelijk waarom hij nu bekend heeft.
https://nos.nl/artikel/23(...)-brand-hillegom.html
Bizar hequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Sean M is niet helemaal ok... Opsluiten graag, heel heel lang
Er bestaan helaas gestoorde mensenquote:
Nog een zinnetje erbij:quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dm maar ff je werkgever, stel ik een mailtje op
[..]
Zoiets?
Moet nog ff door de spellcheck
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een zinnetje erbij:
Please reach out to our local consultant ms. Yasmin Bitterbal for more information.
* komt met mayo*quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:45 schreef gianni61 het volgende:
Is it possible to book an appointment with Ms. Bitterbal?
dit is een inkoppertje hequote:
dirty mind, joy for life enzovoorts.quote:
Hier was een beetje natte sneeuw zojuist, maar wederom de moeite niet, wel enorm kutweerquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:37 schreef gianni61 het volgende:
er zou vandaag 5cm sneeuw liggen..
dan moet het niet allemaal als regen uit de lucht komen
Ik voel hem nu al... 30+°C.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:38 schreef bitterbal het volgende:
Tering wat heb ik zin in de zomer.
Je treft het welquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
En nu weer een natte sneeuwbui....
Zit nu binnen in quarantaine, dus relatief weinig last van.quote:
Daarom moet het snel komenquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je nagaan als je quarantaine krijgt. Kan je de hele dag niet naar buiten zelfs al is het WEL lekker weer.
quote:SHENZEN - De Chinese miljoenenstad Shenzen - ook wel het Chinese Silicon Valley genoemd - gaat het eten van honden en katten verbieden in het kader van de strijd tegen het Covid-19 virus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Een beetje last van winderigheid, maar meer niet.quote:
alleen wat verkoudenquote:
op de vakantie vraag?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
K heb nee gezegd. Nu zegt ze dat k daarmee ontslag neem...of k even een ontslag brief wil schrijven?
Snap er niets van
Dat klopt niet, het ging over je vakantie in april of in mei, niet over dat je ontslag gaat nemen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
K heb nee gezegd. Nu zegt ze dat k daarmee ontslag neem...of k even een ontslag brief wil schrijven?
Snap er niets van
Goeie grap wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Snap er niets van
He wat.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Snap er niets van
Mooiquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit nu binnen in quarantaine, dus relatief weinig last van.
als ik het af en toe zo hoor, is een nieuwe baan sowieso een goed plan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Zegt ze dat k daarmee mijn contract op zeg..
Strak plan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
Ze zegt wel dat k na mijn vakantie kan terug komen of te kijken of er weer uren zijn
Bami, saté, ham, eitje en kroepoek.quote:
Klinkt goed!quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bami, saté, ham, eitje en kroepoek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |