Godverquote:CDC recommends men shave their beards to protect against coronavirus
Face masks and respirators are being used around the world in an effort to combat the massive global spread of the deadly coronavirus.
The CDC cautions that facial hair can interfere with those devices.
A CDC infographic displays dozens of styles, showing which ones are compatible with masks and respirators.
Some types of facial hair can keep the exhalation valve from working properly, according to health officials.
Styles such as side-whiskers, handlebar mustaches, and several others are okay, but styles such as mutton chops and full beards are not recommended.
Styles like goatees and villain mustaches are okay with caution.
The main idea is that the hair should not cross the respirator sealing surface.
https://www.wkrn.com/news(...)against-coronavirus/
Moet je eens op een raffinaderij proberen te komen met een baardquote:Op donderdag 27 februari 2020 05:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pas geleden nog eraf gehaald. Maar dit wist ik niet. Zou het ook niet voor dit specifiek eraf halen.
De meeste mannen lopen met baard ook voor lul hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:39 schreef Scarface88 het volgende:
Alle coole baardstijlen zijn niet mogelijk. Enige optie is dus voor lul lopen. Een Hitlersnorretje "the toothbrush" is wel mogelijk zie ik op het plaatje.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De meeste mannen lopen met baard ook voor lul hoor.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:30 schreef engine het volgende:
Ik draag toch al geen mondkapje dus dan maakt het niet uit.
Het plaatje gaat dan ook alleen over zuurstofmaskers (en dus niet over de mondkapjes). Mocht je in het ziekenhuis belanden en een zuurstofmasker nodig hebben zullen ze je baard dus deels afscheren (als je er nog een had).quote:Op donderdag 27 februari 2020 05:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pas geleden nog eraf gehaald. Maar dit wist ik niet. Zou het ook niet voor dit specifiek eraf halen.
Inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:21 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Geweldig nieuws!
Eindelijk verlost van de baardknot snowflakes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Haters gonna![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zal dus alleen Frank Beard het kunnen navertellen bij ZZ Top.
En dan zonder baard het graf in zeker.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:32 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het plaatje gaat dan ook alleen over zuurstofmaskers (en dus niet over de mondkapjes). Mocht je in het ziekenhuis belanden en een zuurstofmasker nodig hebben zullen ze je baard dus deels afscheren (als je er nog een had).
Gat in de markt - "scheer mijn baard niet" bandjes.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan zonder baard het graf in zeker.
Dat wel ja. Eindelijk van hipsters met designerbaardjes en fade af. Of die manbun figuren die alleen glutenvrij eten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:21 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Geweldig nieuws!
Eindelijk verlost van de baardknot snowflakes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#Haters gonna![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |