Mis je weinig aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
Wat was precies het belangrijkste doelpunt van Larsson? Mij staan eigenlijk alleen die goals tegen PSV (beker en competitie) nog bij.
Ik kijk natuurlijk geen Vitesse dus het is wel scorebordjournalistiek, maar ik denk dat jij net zo min naar hen kijkt. Ik begrijp dat we de afgelopen jaren veel te veel niet-exceptionele Nederlandse spelers bij subtopclubs hebben opgehaald (vGeel was echt de ultieme bord-op-schoot scout) dus dat een speler als Linssen waardeloos klinkt, maar het is ook wel iemand die al drie seizoenen zich echt onderscheidt. Hij is transfervrij deze zomer en ik denk dat ie een prima optie zou kunnen zijn achter Sinisterra.quote:
misschien aanzienlijk tekengeld/gevarengeldquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:46 schreef TLC het volgende:
Toch apart dat je uitgerekend nu naar China gaat
Die gaat ook echt wel komen hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk natuurlijk geen Vitesse dus het is wel scorebordjournalistiek, maar ik denk dat jij net zo min naar hen kijkt. Ik begrijp dat we de afgelopen jaren veel te veel niet-exceptionele Nederlandse spelers bij subtopclubs hebben opgehaald (vGeel was echt de ultieme bord-op-schoot scout) dus dat een speler als Linssen waardeloos klinkt, maar het is ook wel iemand die al drie seizoenen zich echt onderscheidt. Hij is transfervrij deze zomer en ik denk dat ie een prima optie zou kunnen zijn achter Sinisterra.
Je bent wel erg overtuigd he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die gaat ook echt wel komen hoor.
Ja maar kom op. Feyenoord heeft ook na de verkoop van Larsson nog niets in kas (de aankoop van Bozenik was een voorfinanciering) en zoals ik hierboven al liet zien heb je een enorm afgeroomde selectie na dit seizoen zonder veel aanvallers of middenvelders.quote:
Qua salaris en tekengeld zal hij niet goedkoop zijn. Het is best een groot risico imo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja maar kom op. Feyenoord heeft ook na de verkoop van Larsson nog niets in kas (de aankoop van Bozenik was een voorfinanciering) en zoals ik hierboven al liet zien heb je een enorm afgeroomde selectie na dit seizoen zonder veel aanvallers of middenvelders.
Je zou als Feyenoord in die positie toch wel gek zijn als je een gratis speler die al sinds 2012 consequent zeer veel scoort niet op zou nemen in je selectie. 85 goals sinds 2012.
Die salarissen zijn toch sowieso een allegaartje van willekeurige beslissingen? Ik hoorde dat Kelly 650.000 euro per jaar verdient. Zo gek lijkt 6 ton voor Linssen me niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Qua salaris en tekengeld zal hij niet goedkoop zijn. Het is best een groot risico imo.
Feyenoord wil juist af van de hoge salarissen zoals die van VD Heijden, Tapia, Larsson en hopelijk Botteghin.
Komende zomer is echt een mooi moment om te gaan bouwen aan een nieuw elftal. Als je dan Linssen transfervrij ophaalt maar wel tegen een fors salaris dan doe jij eigenlijk wat je altijd hebt gedaan. Middelmaat uit de Eredivisie tegen een hoog salaris met een aardig risico.
Met een beetje geluk is Sinisterra in oktober weer fit. Ga je dan Linssen voor 6/7 ton op de bank zetten met een contract t/m 2023?
6 ton voor Kelly is natuurlijk een bizarre blunder van Troost. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het verlengen van Toornstra en Jorgensen in mindere mate.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:48 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die salarissen zijn toch sowieso een allegaartje van willekeurige beslissingen? Ik hoorde dat Kelly 650.000 euro per jaar verdient. Zo gek lijkt 6 ton voor Linssen me niet.
Laten we de scenario's even naast elkaar zetten. Jij en ik weten dat de huidige doelpuntenproductie van de aanval dramatisch is, zeker met het waarschijnlijk verkopen van Berghuis deze zomer. Zonder Berghuis houd je Bozenik, Jörgensen, Narsingh en Sinisterra over voorin. That's it. Dat is dramatisch. Narsingh gaat er niet meer maken dan 5 per seizoen, Jörgensen wordt elk jaar slechter en Bozenik werkt hard maar is natuurlijk geen creatieve speler.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
6 ton voor Kelly is natuurlijk een bizarre blunder van Troost. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het verlengen van Toornstra en Jorgensen in mindere mate.
Feyenoord zit niet in de positie dat ze 6 ton salaris kunnen geven aan een speler zonder restwaarde en die waarschijnlijk niet eens onbetwist basisspeler zal worden.
Dylan Vente komt weer terug uit Waalwijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Laten we de scenario's even naast elkaar zetten. Jij en ik weten dat de huidige doelpuntenproductie van de aanval dramatisch is, zeker met het waarschijnlijk verkopen van Berghuis deze zomer. Zonder Berghuis houd je Bozenik, Jörgensen, Narsingh en Sinisterra over voorin. That's it. Dat is dramatisch. Narsingh gaat er niet meer maken dan 5 per seizoen, Jörgensen wordt elk jaar slechter en Bozenik werkt hard maar is natuurlijk geen creatieve speler.
Hoe ga je met Feyenoord's beperkte budget ooit makkelijker een veelscorende speler vinden?
Feyenoord's beleid zou erop gericht moeten zijn om waarde te creëren. Om op de lange termijn een sterkere selectie te kunnen bouwen van transferinkomsten. Linssen gaat nooit meer iets opleveren maar kost wel een flink salaris.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Laten we de scenario's even naast elkaar zetten. Jij en ik weten dat de huidige doelpuntenproductie van de aanval dramatisch is, zeker met het waarschijnlijk verkopen van Berghuis deze zomer. Zonder Berghuis houd je Bozenik, Jörgensen, Narsingh en Sinisterra over voorin. That's it. Dat is dramatisch. Narsingh gaat er niet meer maken dan 5 per seizoen, Jörgensen wordt elk jaar slechter en Bozenik werkt hard maar is natuurlijk geen creatieve speler.
Hoe ga je met Feyenoord's beperkte budget ooit makkelijker een veelscorende speler vinden?
De vraag is dus hoe je met het beperkte transferbudget een speler haalt die ervoor zorgt dat je rond plek 3 blijft meedoen, in plaats van terugzakken naar plek 7 ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord's beleid zou erop gericht moeten zijn om waarde te creëren. Om op de lange termijn een sterkere selectie te kunnen bouwen van transferinkomsten. Linssen gaat nooit meer iets opleveren maar kost wel een flink salaris.
Op linksbuiten heb je straks Sinisterra als beoogd basisspeler. Als die gewoon zijn ontwikkeling doorzet kan je daar over een paar jaar veel geld aan verdienen en in zijn kielzog een talent klaarstomen om het uiteindelijk van hem over te laten nemen. Zo'n talent hoeft dan niet gelijk klaar te zijn voor de basis en hoeft dus ook niet veel geld te kosten (of je hebt 'm zelfs al in je opleiding rondlopen). Als Sinisterra straks door die blessure geen schim meer is van het talent wat hij was, dan moet je een vervanger hebben die een flinke transferwaarde gaat vertegenwoordigen, want daar hebben we er al te weinig van en zonder Sinisterra al helemaal niet.
In geen enkel scenario is Linssen dan een slimme transfer.
Je zegt net dat Berghuis waarschijnlijk verkocht wordt. Dat levert 15 miljoen op om te investeren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De vraag is dus hoe je met het beperkte transferbudget een speler haalt die ervoor zorgt dat je rond plek 3 blijft meedoen, in plaats van terugzakken naar plek 7 ofzo.
En vergeet Jörgensen niet. Die kan er volgens Generationalpha niks van dus die zal vast wel 50 miljoen moeten opleveren volgens zijn logica.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zegt net dat Berghuis waarschijnlijk verkocht wordt. Dat levert 15 miljoen op om te investeren.
Jij vindt hem goed?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vergeet Jörgensen niet. Die kan er volgens Generationalpha niks van dus die zal vast wel 50 miljoen moeten opleveren volgens zijn logica.
In Arnesen We Trustquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De vraag is dus hoe je met het beperkte transferbudget een speler haalt die ervoor zorgt dat je rond plek 3 blijft meedoen, in plaats van terugzakken naar plek 7 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |