Die zouden dat zomaar kunnen doen maar als ze het niet zouden doen is dat puur omdat ze een veel hoger transferbudget hebben momenteel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bizar als je het niet doet zelfs
Bedenk je eens of AZ het zou doen als Idrissi vertrekt
Ik ben er ook niet zo rouwig om eigenlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:34 schreef Elan het volgende:
Idioot moment om hem te verkopen, verder blij dat hij opgedonderd is.
Azarkan hebben we ook nog. Die mocht van Stam niet verhuurd worden staat me vaag bij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:34 schreef Generationalpha het volgende:
Maar goed, wat wordt nu de voorhoede? Kokcu of Haps naar linksbuiten en hopen dat Ozyakup fit blijft?
Bizar smalle selectie qua middenvelders en voorhoede eigenlijk.
Oprecht geen idee wat er met hem aan de hand is. Heeft heel weinig bij de selectie van O19 gezeten laatste maanden. Volgens mij blessure, maar is niet zoveel over bekend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Azarkan hebben we ook nog. Die mocht van Stam niet verhuurd worden staat me vaag bij.
Kom nou, dat kun je echt niet als serieuze selectiespeler zien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Azarkan hebben we ook nog. Die mocht van Stam niet verhuurd worden staat me vaag bij.
wel een fooi uiteindelijk, was dat ook de kostprijs?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:34 schreef Elan het volgende:
Idioot moment om hem te verkopen, verder blij dat hij opgedonderd is.
4 miljoen officieel maar Heerenveen schijnt destijds een aardig doorverkooppercentage te hebben bedongen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een fooi uiteindelijk, was dat ook de kostprijs?
Heb je hem ooit zien spelen dan? Zoek op YouTube maar eens de samenvatting van de wedstrijd Dordrecht - Feyenoord op uit de voorbereiding van dit seizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kom nou, dat kun je echt niet als serieuze selectiespeler zien.
Vier miljoen ex bonussen dacht ik. Heel veel meer zat er natuurlijk niet in voor een speler die in 3 jaar héél sporadisch wat liet zien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een fooi uiteindelijk, was dat ook de kostprijs?
Was nogal tegenstrijdig qua berichtgeving destijds. Een bron repte over 4 miljoen plus bonussen, een ander had het over ruim 7 miljoen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Vier miljoen ex bonussen dacht ik. Heel veel meer zat er natuurlijk niet in voor een speler die in 3 jaar héél sporadisch wat liet zien.
Denk ik niet inderdaad. Vermoeiend dat men altijd zo geheimzinnig is over die transferbedragen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Was nogal tegenstrijdig qua berichtgeving destijds. Een bron repte over 4 miljoen plus bonussen, een ander had het over ruim 7 miljoen.
Is nooit door Feyenoord naar buiten gebracht toch?
Zo veel verdienen Ajax, PSV en Feyenoord echt aan transfers https://www.vi.nl/pro/zo-(...)ers/share/6a03b8cb4b via @vi_nlquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk ik niet inderdaad. Vermoeiend dat men altijd zo geheimzinnig is over die transferbedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo veel verdienen Ajax, PSV en Feyenoord echt aan transfers https://www.vi.nl/pro/zo-(...)ers/share/6a03b8cb4b via @:vi_nl
Wordt er een speler aangekocht? Dan is het juist zaak om een zo laag mogelijk bedrag naar buiten te krijgen, bijvoorbeeld door allerlei bijkomende factoren - denk aan (zekere) prestatiebonussen, tekengelden en makelaarskosten - niet mee te tellen. Regelmatig blijf je als journalist in totale verwarring achter wanneer je bij zowel de aankopende als de verkopende club het bedrag checkt. Een voorbeeld daarvan is de transfer van Ritsu Doan, afgelopen zomer. In de Groningse media verscheen dat PSV een gegarandeerde transfersom van tien miljoen euro zou betalen, terwijl de Brabantse pers meldde dat het om 7,5 miljoen euro ging. Op de VI-redactie is het eerder regel dan uitzondering dat de clubwatcher van de verkopende club met een hoger bedrag op de proppen komt dan de clubwatcher van de kopende club. De arbitraire bruto afkoopsommen die verschijnen, worden vervolgens opgenomen in de databases, waarna bijvoorbeeld consultancybureaus, zaakwaarnemers en insiders in het voetbal deze bedragen weer aanhalen als bron. Zo ontstaat er een bubbel met transfersommen die een eigen leven gaan leiden.Maar dan lees ik nog steeds geen goede reden waarom je dan het transferbedrag zo laag mogelijk wilt houden. Zo van; kijk ons dat even goed gedaan hebben of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt het basisbedrag (ex bonussen) toch gewoon naar buiten brengen?
De voetballerij is nu eenmaal een geschift wereldje. We zullen er maar mee moeten leven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dan lees ik nog steeds geen goede reden waarom je dan het transferbedrag zo laag mogelijk wilt houden. Zo van; kijk ons dat even goed gedaan hebben of zo?![]()
Je kunt het basisbedrag (ex bonussen) toch gewoon naar buiten brengen?
5 miljoen een kans noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:21 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik ben er niet rouwig om, ging hem toch echt niet meer worden bij ons. Timing misschien beetje onhandig, maar je kunt als club een dergelijke kans ook niet laten lopen.
Niemand wilde die gozer en wij willen al een poosje van hem af. Dus dan is dit een kans ja.quote:
Je weet dat er vorig weekend GEEN aanvallers op de bank zaten he? En dat je voor Europees voetbal en dus de broodnodige uitstraling en knaken speelt die nodig zijn voor goede nieuwe spelers?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand wilde die gozer en wij willen al een poosje van hem af. Dus dan is dit een kans ja.
Die '5 miljoen' komt uit de hoed van Krabby. Zou maar zo een veel hoger bedrag kunnen zijn.quote:
Welke contracten lopen er allemaal af deze zomer? Het wordt wel een interessante zomer:quote:Dick Advocaat (72) beslist pas eind maart of hij zijn contract verlengt bij Feyenoord. De succestrainer laat alles afhangen van zijn eigen gemoedstoestand en de plannen van technisch directeur Frank Arnesen. Er liggen komende zomer grote kansen in De Kuip met zeven aflopende contracten en zes het jaar erop.
Alsof dat gaat lukken met Larsson, die lul speelt 8 kutwedstrijden en dan 1 geweldige pot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat er vorig weekend GEEN aanvallers op de bank zaten he? En dat je voor Europees voetbal en dus de broodnodige uitstraling en knaken speelt die nodig zijn voor goede nieuwe spelers?
Dat zijn ze ook wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
Wat was precies het belangrijkste doelpunt van Larsson? Mij staan eigenlijk alleen die goals tegen PSV (beker en competitie) nog bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |