gelukkig ben ik er als fries zijnde om de boel te sussen (en andere dingen)quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie het al hier, die Hagenezen...dat wordt een zooitje
Je bent nog steeds van harte welkomquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Als Fries of Fries zijnde.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:40 schreef Gnunix het volgende:
[..]
gelukkig ben ik er als fries zijnde om de boel te sussen (en andere dingen)
EAUW EAUW DE HOAGquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Verrekennesse platte bende, ben blij dat ik er ooit weggegaan ben![]()
Okeeeeeee, ik ben er wel weg maar die Haagse jaag je nooit eruit....dussss.
Wees gerust er zijn ook Amsterdammersquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
als Fries en KOM DAN #ALTIJDREADYquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als Fries of Fries zijnde.
Ik verwacht toch wel wat correct taalgebruik als je wil matten hoor.
Viesmadquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
als Fries en KOM DAN #ALTIJDREADY
Ja maar Jan is vandaag jarig en ik volgende week donderdag en dat vieren we as zondag...volg je hem nog? Btje druk in de vissenkom op het moment en trouwens....volgende week viert a.s.papa (mijn zoon) zijn 31 verjaardag op de 8e maar is de 9e jarig....pffffffquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je bent nog steeds van harte welkom
Ik ben er nog nooit geweest maar ik denk dat je dat niet wil weten...quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:44 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Even een vraag tussendoor:
Wat heb je elkaar nog te melden als je al 1850 berichten aan elkaar hebt verstuurd?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zit niks anders op dan dickpics sturenquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:44 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat heb je elkaar nog te melden als je al 1850 berichten aan elkaar hebt verstuurd?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat we gaan praten?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:44 schreef jekomterwelhinter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen moerquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:44 schreef jekomterwelhinter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joh, jouw smoes is uitgebreider dan die van Deisyyquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar Jan is vandaag jarig en ik volgende week donderdag en dat vieren we as zondag...volg je hem nog? Btje druk in de vissenkom op het moment en trouwens....volgende week viert a.s.papa (mijn zoon) zijn 31 verjaardag op de 8e maar is de 9e jarig....pffffff
Goed hč?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Joh, jouw smoes is uitgebreider dan die van Deisyy
Die heeft maar 1 jarig familielid
Die afgelopen weekend in Italiė was, dus ik loop de meet mis en heb kans op Coronaquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Joh, jouw smoes is uitgebreider dan die van Deisyy
Die heeft maar 1 jarig familielid
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We spreken elkaar tegen, jij zegt "geen moer" en ik zeg "genoeg\
'Goffer, je hebt altijd baas boven baas...quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die afgelopen weekend in Italiė was, dus ik loop de meet mis en heb kans op Corona
Wat hij ook als reden geeft. Het antwoord blijft nee.quote:
Dan kan mijn vraag genegeerd worden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Wat hij ook als reden geeft. Het antwoord blijft nee.
Nichtje van Deisyyquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ok, wie is er bij jou jarig?
Ow, negeer mijn antwoord dan ook maarquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan mijn vraag genegeerd worden.
Lul!quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dan verwacht men mij niet, en is iedereen verrast als ik toch kom
NEEquote:
Corona...water met een smaakje las ik hierquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die afgelopen weekend in Italiė was, dus ik loop de meet mis en heb kans op Corona
Hij probeert ons voor de gek te houden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan mijn vraag genegeerd worden.
Oké, plausibel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Dan verwacht men mij niet, en is iedereen verrast als ik toch kom
Wat dauw ik tussen mijn billen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja je dat kleine staartje tussen je mollenbilletjes dauwen?
quote:
quote:
Tegenstrijdige post is tegenstrijdig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Met de staart tussen de billen ertussen uit naaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |