Wat een eigenwijs kreng ben je ook.quote:
Kom je daar nu pas achter.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een eigenwijs kreng ben je ook.
Dat zou leuk zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:01 schreef Faxie het volgende:
Misschien kom ik even buurten. Ben er dan toch al
Ja, ik had dus een kompleet verkeerd beeld van je.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik had dus een kompleet verkeerd beeld van je.
Ik zag je voor mij, een lief en onschuldig meisje.quote:
Hou vast die gedachten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag je voor mij, een lief en onschuldig meisje.
Ik probeer het maar het kost mij best wel energie.quote:
Tja dat is nou jammer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer het maar het kost mij best wel energie.
Je zit mij te plagen.quote:
Ja jij en je kan het niet meer goed maken.quote:
Faxiequote:Op donderdag 27 februari 2020 20:01 schreef Faxie het volgende:
Misschien kom ik even buurten. Ben er dan toch al
Nou dat word een leuke meet dan. Zie dat de kroeg in tweeën verdeeld moet worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja jij en je kan het niet meer goed maken.
Op de bruiloft kwam haar vader met een onheilspellende blik op me afgelopen. “Jongen, ik waarschuw je maar een keer” zei hij met een diepe stem.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag je voor mij, een lief en onschuldig meisje.
komt goedquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou dat word een leuke meet dan. Zie dat de kroeg in tweeën verdeeld moet worden.
Espri kan op haar stretcher de scheidslijn aangeven.quote:
Faxie is een knapperd maar een beetje jongquote:
Hou op hoor, straks durf ik niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Faxie is een knapperd maar een beetje jong
Don’t be shy.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hou op hoor, straks durf ik niet meer
Oh en een zeikerdquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch al te laat met aanmeldenquote:Op donderdag 27 februari 2020 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |