Wie gaat eerder voor de bijl? Gianni of Christian?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Die Christian gaat keihard in de fout hier, ik vind het best knap dat ie zijn vriendin wijs heeft gemaakt dat ie 8 jaar lang braaf is geweest
Best knap dat zij helemaal niks ervan weet en dan toch 8jaar samen is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Die Christian gaat keihard in de fout hier, ik vind het best knap dat ie zijn vriendin wijs heeft gemaakt dat ie 8 jaar lang braaf is geweest
Karim, die heeft al een soort carte blanche omdat de relatie al bijna klaar isquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wie gaat eerder voor de bijl? Gianni of Christian?
Dan nog zie ik Gianni eerder fout gaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Karim, die heeft al een soort carte blanche omdat de relatie al bijna klaar is
Was die met "ik heb niks behalve een gaslek, dus ik ben zielig en in gevaar"?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:13 schreef Metalfreak het volgende:
Die reclame van "De andere kant van Nederland" Ik zag alleen mensen die wel heel erg graag in de slachtofferrol willen zitten...
Yep.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Was die met "ik heb niks behalve een gaslek, dus ik ben zielig en in gevaar"?
Nee, vanaf volgende week 1 aflevering + daarna TI Talk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:14 schreef F1gamer het volgende:
is het elke woensdag 2 afleveringen?
Is dat niet standaard bij negerinnen? Of is dat racistisch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:21 schreef S95Sedan het volgende:
Die bimbo, mambo whatever is echt wel een vies wijf met enorme kapsones
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat niet standaard bij negerinnen? Of is dat racistisch?
Mee eensquote:
Beetje niveau SBS ook.quote:
Dat is racistisch ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat niet standaard bij negerinnen? Of is dat racistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |