Zijn ze niet gewoon zelf de verspreider er vanquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:18 schreef mazaru het volgende:
Die hebben pech!![]()
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/dossier(...)n-niet-uit~ab743448/
Een reden is dat de plebs niet weten hoe ze de maskers goed moet opzetten. Medisch personeel wordt daarin getraind.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:29 schreef Greys het volgende:
GGD-meneer bij DWDD net over mondkapjes: "Er zijn ehhh wel wat tekorten ja.."
De minister naast hem zei meteen dat 'het niet voor iedereen is, wel voor medisch personeel'.
Als ze niet helpen, waarom draagt het medisch personeel ze dan verplicht als ze in aanraking komen met een mogelijke patiënt? Dat blijft iets dat ik me oprecht blijf afvragen.
Oh en ze kijken nu met andere landen samen hoe ze gezamenlijk kapjes kunnen inkopen.
En ze wachten het contactenonderzoek af vanuit Duitsland en verwachten dat na het weekend wel te hebben.
Leuk, maar ondertussen zijn maskers of nergens te krijgen, of 50 euro voor die chirurgenmaskers die toch niet helpen, of een dikke 150 euro voor maskers die je ook na 1 keer weg moet gooien en misschien niet eens goed aansluiten op de vorm van je gezicht.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Goede begrijpelijke post, dank je!
Wat ik me wel nog zou kunnen voorstellen is dat een kapje bv wenselijk is voor mensen die in zo'n lockdowngebied zitten en dan bv eens per week boodschappen halen. Dan loop je ineens met vele anderen uit dat gebied in dezelfde winkel en zou ik het zelf toch een prettiger gevoel om die ene keer dan een kapje te dragen. En dan van te voren goede instructie over hoe te handelen als je er dan mee thuis komt. Bv buiten af doen en in een bak gooien en daarna meteen je handen wassen oid.
Spiritus goedkoop en werkt zeker goed om te desinfecteren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Desinfecterende handgel is ook overal uitverkocht
Dan zou het helemaal een geniepig virus zijn. Mensen die niets van het virus merken die iedereen om zich heen besmettenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze niet gewoon zelf de verspreider er van
Nu blijf je hier maatquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:35 schreef Belg het volgende:
Topicvoetbalene keer zie ik die in NWS en andere keer in COR
ook hier..... wat is het nut om jezelf te desinfecteren wanneer je hoe dan ook op een zeker moment besmet zult worden ?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Desinfecterende handgel is ook overal uitverkocht
Als je er zelf niet ziek van wordt...... kan jezelf - met een virus - nog steeds fungeren als infectiehaard. Niets geniepig aan en het is zo als het werkt met allerlei ziektes.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zou het helemaal een geniepig virus zijn. Mensen die niets van het virus merken die iedereen om zich heen besmetten
Ik was vandaag bij Cranenbroek en dat is toch best een raar gevoel als je al die mondkapjes op die banden ziet liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
ook hier..... wat is het nut om jezelf te desinfecteren wanneer je hoe dan ook op een zeker moment besmet zult worden ?
NB: dat ligt weer wat anders voor zorgverleners die in de kern (kunnen) zitten en zo anders fungeren als doorgeefluik. Om jezelf te beschermen, hoef je het imo niet te doen. Natuurlijk ga je je (ook ik) niet opzettelijk begeven onder mensen met welke besmetting dan ook. Veder je normale hygiëne betrachten die vooral bacteriologisch nut heeft.
gewoon een dopje chloor in een glassex fles met water.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:31 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Spiritus goedkoop en werkt zeker goed om te desinfecteren.
Of een single malt van 12 jaar oud ervoor gebruiken dat kan ook
Dan heeft meneer Trump toch gelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het virus gedijt het beste in koudere temperaturen. Hoe hoger de temperatuur, des te slechter is dit voor het virus.
Voor een paar kritische lezers: dit zegt niet alleen het RIVM
Vooral de hype is besmettelijk. Maar goed mensen willen graag wat doen, ook al heeft het nauwelijks een daadwerkelijke functie.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij Cranenbroek en dat is toch best een raar gevoel als je al die mondkapjes op die banden ziet liggen.
...en die medewerkers die het niet meer kunnen bijhouden met aanvullen.
Net alsof je in een film zit.
Een lichtpuntje in deze situatie is toch wel dat je genezen bent van de hype zodra je de oven in gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, in Wuhan, Hubei, Zuid-Korea en Italie lijdt men aan de hype!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |