Dat eerst dat de vakkenvullers lui waren geweest tot ik hetzelfde patroon terug zag bij andere supermarketenquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo heel raar dat mensen zichzelf gaan beschermen, Niet alle mensen zijn gezond en jong.
De schappen worden gewoon weer gevuld hoorquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:32 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb vrijdagavond pas weer tijd om boodschappen te doen...
Of weten dat je persoonlijk (of één van je naasten) wegens een al bestaande aandoening bijzonder kwetsbaar bent (of is) en weten dat je 't van onze verzakende autoriteiten niet hoeft te hebben. Je kunt je afvragen hoe zinvol 't nog is in dit stadium maar dat iemand 't probeert kun je diegene niet aanrekenen. Dat autoriteiten niets proberen daarentegen..quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:06 schreef Vallon het volgende:
Maar om als burger te gaan rondhuppen in steriele pakjes is vooral paniekmaken omdat het kan.
Ik zou een dagje vrij nemen als ik jouw wasquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:32 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb vrijdagavond pas weer tijd om boodschappen te doen...
En de zoute stengels.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:34 schreef hjansen82 het volgende:
De ballisto's blijven sowieso over. Die pakt iedereen pas als je niet anders kan.
Ja maar mensen die bejaard of chronisch ziek zijn gaan echt niet zitten wachten tot dat virus hier is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat eerst dat de vakkenvullers lui waren geweest tot ik hetzelfde patroon terug zag bij andere supermarketen
Was ondanks de malle reclames erin en het wijken van het bronmateriaal best onderhoudend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:34 schreef polderturk het volgende:
Ga vanavond maar eens die zombiefilm van Brad Pitt opnieuw kijken.
Deze persoon zou in Nederland helemaal niet getest zijn en dus ook niet opgemerkt worden.quote:Eerste coronapatiënt in Noorwegen
Ook in Noorwegen is iemand besmet met het coronavirus. Het gaat om een inwoner van het noorden van het land, die recent in China is geweest. De persoon is gezond en heeft geen symptomen, zegt de Noorse gezondheidsdienst. De dienst acht de kans zeer klein dat hij of zij een besmettingsrisico voor anderen vormt, maar om het zekere voor het onzekere te nemen is de persoon toch in thuisquarantaine geplaatst.
En dat met hun bevolkinsdichtheid. Kun je nagaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:36 schreef Jane het volgende:
Noorwegen pakt het anders aan dan NL. Van de NOS-liveblog:
[..]
En ik woon in een dorp..kan je nagaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hysterie is nu al begonnen als ik dat zo lees.
Kijk, dat zijn maatregelen!quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:36 schreef Jane het volgende:
Noorwegen pakt het anders aan dan NL. Van de NOS-liveblog:
[..]
Deze persoon zou in Nederland helemaal niet getest zijn en dus ook niet opgemerkt worden.
Ik woon ook in een dorp. Ik woon hier heel landelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:37 schreef Markesh het volgende:
[..]
En ik woon in een dorp..kan je nagaan.
Vanmorgen was ik even bij de Appie hier voor handgel, gisteren avond was het vak nog vol met die kleine flesjes huismerk, dat was dus vanmorgen allemaal op. Vanavond ben ik even toiletpapier gaan inslaan en zag dat er heel veel vakken van rijst en pasta behoorlijk leeg waren.
Iemand morgenmiddag zin in een potje Pandemic?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:34 schreef polderturk het volgende:
Ga vanavond maar eens die zombiefilm van Brad Pitt opnieuw kijken.
Door aanhoudend weigeren te testen van zelfs risiciogevallen door RIVM/GGD. Wat je niet ziet is er niet, tot de longontstekingsdoden zich a la wuhan opstapelen en je moeilijk nog kunt ontkennen dat je je in de zoveelste golf bevindt en de gevolgen niet te overzien laat staan nog te managen zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:29 schreef hjansen82 het volgende:
Nederland als een soort Gallisch dorpje waar het virus geen grip op krijgt.
Dan heeft het misschien ook nog wel zin. Succes met je kapjes midden in de grote stad.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik woon ook in een dorp. Ik woon hier heel landelijk.
..en toch waren die mondkapjes allemaal weg.
Waar ik van baal is dat ik er een aantal heb gereserveerd bij de Praxis maandagochtend. Ik zou ze vandaag af kunnen halen. Toch maar voor de zekerheid even gebeld omdat ik geen bevestigingsmail had gekregen en JaHoor...ze waren er niet en niemand wist hoe en wat...quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik woon ook in een dorp. Ik woon hier heel landelijk.
..en toch waren die mondkapjes allemaal weg.
..en er is ook niet een echt consequente informatie-voorziening. Vind ik, dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Door aanhoudend weigeren te testen van zelfs risiciogevallen door RIVM/GGD. Wat je niet ziet is er niet, tot de longontstekingsdoden zich a la wuhan opstapelen en je moeilijk nog kunt ontkennen dat je je in de zoveelste golf bevindt en de gevolgen niet te overzien laat staan nog te managen zijn.
Online bestellen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik zou een dagje vrij nemen als ik jouw was
Mooi dat ze 'genezen' ook in de grafiek hebben toegevoegd. Dat mist vaak.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:57 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)utm_campaign=stdc_vk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |