Terwijl ik al in het nieuwe topic had gepostquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Buda met aarskaarsen door het slotje.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl ik al in het nieuwe topic had gepost
Ja zo'n MRI is wel een beetje een vaag technofeestje met al die geluidjes, daarvoor ook al een opwarmertje met de stroboscoop bij EEG.quote:
Die kópquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/ad-werk(...)-om-advies~a1b69daf/
Jezus, ben je productmanager aarskaarsen
Alles goed gelaserbeamd?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n MRI is wel een beetje een vaag technofeestje met al die geluidjes, daarvoor ook al een opwarmertje met de stroboscoop bij EEG.
Lijkt me verstandig als ik geen label plak en een goeie psych gewoon even het diagnostisch stuk doen en je verder helpt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke stoornis bedoel je trouwens, kan ik daar op googlen?
Met klaarkomverbod ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij testte juist op dat moment de tarzan xxl
Nieuwsgiergquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig als ik geen label plak en een goeie psych gewoon even het diagnostisch stuk doen en je verder helpt.
Googlen is in dit soort gevallen nooit helpend is mijn ervaring
quote:
K vond het een naar klote ding :pquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n MRI is wel een beetje een vaag technofeestje met al die geluidjes, daarvoor ook al een opwarmertje met de stroboscoop bij EEG.
Een bit fitquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vermaak me met m'n Fitbit. Ik voelde me gisteren en eergisteren niet helemaal fit, vandaag is het eigenlijk weer prima. Ben ik net m'n rusthartslag aan het terugkijken en die was ook een stukje hoger dan normaal.
Partyparty!quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |