Ja maar met de normale griep is dat ook zo. Veel mensen melden zich natuurlijk niet bij de dokter. De werkelijke hoeveelheid geïnfecteerden ligt natuurlijk nog veel hoger, maar niemand heeft de precieze cijfers.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:43 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
“Ja, maar” deze (verder hele logische) statistieken zijn gebaseerd op positief geteste gevallen, ik denk dat er nog heel veel mensen zijn die het virus hebben of hebben gehad die niet getest zijn. Zeker in de tijd dat er niet voldoende testkits waren, hebben ze alleen de ernstige gevallen getest. Ik denk dat het percentage feitelijk lager ligt, omdat voornamelijk (misschien bijna uitsluitend) de ziekste patiënten aan het licht zijn gekomen.
Oh, die lijken een redelijke isolatielaag te hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk? Ik vind dit er niet goed uitzien.
https://www.voetbalprimeu(...)oor-coronavirus.htmlquote:De resterende wedstrijden van deze week in de Champions League en Europa League zullen gewoon met publiek worden gespeeld.
Ja ,oprotten met dat paniek zaaienquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef capricia het volgende:
UEFA speelt gewoon door met publiek (op 1 na):
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)oor-coronavirus.html
Is dit slim?
Heel stadion in lockdown.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja ,oprotten met dat paniek zaaien
Niet specifiek 'slim', maar vooral normaal en begrijpelijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dit slim?
Logisch wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dit slim?
Geen paniekvoetbal bij UEFA dusquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Is dit slim?
Lijken wel speciale tenten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerlijk? Ik vind dit er niet goed uitzien.
ijslandquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Griekenland en Brazilië officieel bij vandaag, nog een halve dag te gaan. Wie biedt?
Ik ga voor Chili, Bulgarije en Tsjechië.
Ik verwacht toch wel Nederland vrij snel, het is nu echt een beetje de last man standing in West-Europa, dat kan nooit lang meer duren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Griekenland en Brazilië officieel bij vandaag, nog een halve dag te gaan. Wie biedt?
Die knaker uit Duitsland heeft carnaval gevierd in Gangelt. Dat is nog geen 5 km van de grens van Schinveld.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel Nederland vrij snel, het is nu echt een beetje de last man standing in West-Europa, dat kan nooit lang meer duren.
Fuck die mensen die dan failliet gaan, als jij maar een huis hebt, toch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:39 schreef Xenorium het volgende:
Even de huizenprijzen gechecked, nou daar kan nogal wat vanaf. Wat een prijzen en allemaal door gratis geld van de ECB.
Mag best -50%.
Ik zie de vlag van Italië en een EU vlag er op. Kan best dat wij ook zoiets hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Lijken wel speciale tenten.
Heeft ons leger die ook niet?
Ja, maar als ze nog niet testen komt Nederland er vandaag nog niet bijquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Die knaker uit Duitsland heeft carnaval gevierd in Gangelt. Dat is nog geen 5 km van de grens van Schinveld.
Als het groenland heeft gaat ie voor sudden deathquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zolang het Groenland maar niet bereikt.
Ik moet geloof ik toch eens Plague Inc gaan spelen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als het groenland heeft gaat ie voor sudden death
Gaaf spel hoorquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet geloof ik toch eens Plague Inc gaan spelen.
Inmiddels is zijn vrouw ook besmet dus zal nog wel snel meer volgen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Die knaker uit Duitsland heeft carnaval gevierd in Gangelt. Dat is nog geen 5 km van de grens van Schinveld.
Nee joh, maar als je een hypotheek aangaat voor een rijtjeshuis bijvoorbeeld dat een half miljoen kost terwijl dat eigenlijk maar 200k moet zijn ofzo dan ga je toch een risico aan dat je gewoon willens en wetens accepteert. Iedereen weet dat de economie nooit in een hoogconjunctuur blijft hangen. Dit is gewoon het risico van een kapitalistische markt. Dan moet je gewoon op de blaren zitten, gewoon de hypotheek aflossen als je je inkomsten kunt voortzetten in een recessie. Anders helaas, gegokt en verloren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Fuck die mensen die dan failliet gaan, als jij maar een huis hebt, toch?
Hongarije, Bulgarije, Chili.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Over Chili gesproken, ik las ergens een paar dagen geleden dat er ook mensen daar in de gaten gehouden werden. Daarna, radiostilte...., bevalt me nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Hongarije, Bulgarije, Chili.
Morgen:
Nederland, Mexico, Slovenie.
Dan is het wachten op het eerste geval in Nederlandquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inmiddels is zijn vrouw ook besmet dus zal nog wel snel meer volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |