SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
JE KUNT HAAGS ZO VEEL OP Z'N BEK HOUWEN ALS JE WIL, MAAR JE KRIJGT HEM NIET KLEIN
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja mag.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff geen zin om voor je harses gerost te worden op de vroege ochtend?Zonder wrijving geen glans![]()
Daar heb jij mini ToT voor.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff geen zin om voor je harses gerost te worden op de vroege ochtend?
Ook in moeilijke tijden.![]()
Besmette Duitser komt uit Selfkant, net over de grens bij Sittard
De man in Noordrijn-Westfalen die besmet is met het coronavirus komt uit het plaatsje Selfkant, net over de grens bij Sittard. Dat meldt de Duitse omroep WDR. Hij is voor behandeling naar het ziekenhuis van Erkelenz gebracht en later overgebracht naar Düsseldorf.
Morgen blijven alle scholen en kinderdagverblijven in de omgeving van Selfkant uit voorzorg dicht en komt het crisisteam van de deelstaat Noordrijn-Westfalen bijeen.
Ben hier eergisteren nog geweest en moest er morgen eigenlijk tanken en bier inkopen. @ToT ik ben al niet meer veilig.Gelieve verwijderen![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar heb jij mini ToT voor.Echt ja!
Hij is zijn wapens al aan het nakijken!![]()
![]()
Oeiquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:19 schreef Fernweh het volgende:
De man in Noordrijn-Westfalen die besmet is met het coronavirus komt uit het plaatsje Selfkant, net over de grens bij Sittard. Dat meldt de Duitse omroep WDR. Hij is voor behandeling naar het ziekenhuis van Erkelenz gebracht en later overgebracht naar Düsseldorf.
Morgen blijven alle scholen en kinderdagverblijven in de omgeving van Selfkant uit voorzorg dicht en komt het crisisteam van de deelstaat Noordrijn-Westfalen bijeen.
Ben hier eergisteren nog geweest en moest er morgen eigenlijk tanken en bier inkopen. @:ToT ik ben al niet meer veilig.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja het is echt geen kwestie van OF, maar WANNEER.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:19 schreef Fernweh het volgende:
Ben hier eergisteren nog geweest en moest er morgen eigenlijk tanken en bier inkopen. @:ToT ik ben al niet meer veilig.![]()
![]()
Vandaagquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is echt geen kwestie van OF, maar WANNEER.
Lepeltjes zijn ook weer terecht zie ik !quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]Echt ja!
Hij is zijn wapens al aan het nakijken!
[ afbeelding ]Ook in moeilijke tijden.![]()
Ach joh durf te wedden dat er al wat Nederlanders besmet zijn alleen dit zelf nog niet weten.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ja dit roep ik ook al een paar weken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ach joh durf te wedden dat er al wat Nederlanders besmet zijn alleen dit zelf nog niet weten.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lepeltjes zijn ook weer terecht zie ik !Nog lang niet allemaal!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |