abonnement Unibet Coolblue
pi_191689458
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toevallig kijk ik vanavond beneden, maar ik kijk ook vaak boven en dan zou ik sowieso het geluid uit hebben omdat er ook nog een kind ligt te slapen.
Maar het kost me veel te veel moeite om te luisteren, met gehoorapparaten in kost het zelfs teveel moeite en zonder moet de TV zo hard staan dat de heren in huis het op zolder nog zouden horen (zij hebben dan wel weer een supergehoor ;) ).

Overigens ben ik mijn hele leven al behoorlijk slechthorend dus ik ben wat visueler ingesteld dan de gemiddelde mens die ineens zonder geluid moet kijken en het met de ondertiteling moet doen.
De mimiek van Chantal is namelijk wel alsof ze Tilburgs spreekt :')
Wat geestig, ik ben nu wel benieuwd hoe en wat ik zou zien als ik ze (kandidaten) zo een aantal keer had bekeken. Ook wel een leuk experiment om eens te doen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 23:52:26 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191689483
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 23:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat geestig, ik ben nu wel benieuwd hoe en wat ik zou zien als ik ze (kandidaten) zo een aantal keer had bekeken. Ook wel een leuk experiment om eens te doen :D
Dat werkt denk ik alleen maar als je ze nog nooit gehoord hebt, anders weet je hoe ze klinken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191689484
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:40 schreef Lingue het volgende:
Ik lees net dat Sanne en Thierry toch hebben besloten inmiddels om te gaan scheiden. Jammer!
Oh zeker jammer. -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191689520
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 23:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat werkt denk ik alleen maar als je ze nog nooit gehoord hebt, anders weet je hoe ze klinken.
Ja dat bedoelde ik, met nieuwe mensen of ander programma.

Chantal wil ik nu toch wel nog op terugwerkende kracht eens bekijken. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_191689705
Nou jammer hoor
Ben halverwege dit programma ingerold

Vond het wel leuk dat Thierry en Sanne zo enthousiast waren maar had altijd al een zekere twijfel om de een of andere reden

Had het José en Ferry ook wel echt gegund

Hoop voor ze dat de vonk van haar kant toch overslaat
Was ook best verbaasd toen ze bekende dat het nog niet was gebeurd aangezien het juist heel erg zo oogde

Vraag me dus ook af of het niet ook komt doordat het gewoon te snel ging allemaal
Zou in elk geval leuk zijn tzt een update te zien langskomen

Van alle overige koppels zag ik de mislukking al mijlenver aankomen

Verwacht "queen" Chantal vroeg of laat wel weer op tv. Die heeft het laatste nog niet van zich laten horen
  woensdag 26 februari 2020 @ 00:10:17 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191689754
Ferry zat dus bij Jinek. Date weer met José.

https://twitter.com/jinek_rtl/status/1232439158557175809?s=21
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191689929
Leuk van Ferry en José. Heb net ook Jinek gekeken waarin hij vertelde dat ze weer daten.
pi_191689988
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 00:33 schreef shiitake het volgende:
Leuk van Ferry en José. Heb net ook Jinek gekeken waarin hij vertelde dat ze weer daten.
Raar verhaal hoor. Misschien was de druk van die ring iets teveel ofzo.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 26 februari 2020 @ 00:50:15 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_191690021
Ik begreep niet waarom Chantal2 wegliep voordat haar eindgesprek begon. Ze zei zoiets als dat ze dingen gehoord had die niet klopten...? Snapt iemand wat/wie ze bedoelde?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_191690271
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep niet waarom Chantal2 wegliep voordat haar eindgesprek begon. Ze zei zoiets als dat ze dingen gehoord had die niet klopten...? Snapt iemand wat/wie ze bedoelde?
Aan haar 2 jank verhalen vooraf was al geen touw aan vast te knopen, dus volgens mij is ze een beetje labiel.

Ze had zichzelf nooit moeten opgeven voor zo'n programma als je nog in de ontdekkingsfase zit.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_191690301
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begreep niet waarom Chantal2 wegliep voordat haar eindgesprek begon. Ze zei zoiets als dat ze dingen gehoord had die niet klopten...? Snapt iemand wat/wie ze bedoelde?
Er is behoorlijk heftig geknipt in het eindgesprek van Ingeborg en Chantal, ik vond het heel chaotisch overkomen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_191691043
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:27 schreef Postbus100 het volgende:
Maarreh, nog even over die vriendin van Henk he? Zei hij nou dat zij ook al aanwezig was op de bruiloft? Was het dan een goede vriendin van hem? Of zat zij in het gevolg van Chantal, en is Henk er dus met een kennis/vriendin van Chantal van doorgegaan? Nee toch? :o
Dat was een vriendin of kennis van Henk. Die kent hij al jaren maar toen speelde er nog niks. Dat kwam na dit programma pas. Las dat een paar weken terug ergens toen die nieuwe liefde bekend was. :)
pi_191691048
Vond dat Wenkies wel een nette brief had geschreven, ondanks dat het een strafkamp was
  woensdag 26 februari 2020 @ 08:08:33 #89
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191691164
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 07:48 schreef linebear het volgende:
Vond dat Wenkies wel een nette brief had geschreven, ondanks dat het een strafkamp was
Die heeft ze niet zelf geschreven :)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191691270
quote:
10s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:08 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Die heeft ze niet zelf geschreven :)
nou netjes voorgelezen dan haha
pi_191691477
Mennn, ik vind het wederom een teleurstellende uitkomst. En het lijkt wel of die experts nog minder snappen van mensen en relaties dan een gemiddeld normaal mens.
Hoe kun je nu niet doorzien wat een hufter die Robin is en die koppelen aan iemand die juist erg oprecht en serieus er in stond?
Hoe kunnen ze nu twee van die verknipte vrouwen bij elkaar zetten? Doen Chantal zit zo overduidelijk vol met issues en die Ingeborg zo overheersend.

Die homo’s had wat kunnen worden, maar ook daar matchten de karakters van geen kant.

Het lijkt wel alsof ze door hun testjes de mensen zelf niet meer zien.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_191691615
Ik vond het ook teleurstellend, slechte matches allemaal. Die twee vrouwen was echt super weird, het leek alsof die ene nog echt in de war was. Ik zou daar ook geen trek in hebben.
pi_191691773
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:48 schreef Injetta het volgende:
Mennn, ik vind het wederom een teleurstellende uitkomst. En het lijkt wel of die experts nog minder snappen van mensen en relaties dan een gemiddeld normaal mens.
Hoe kun je nu niet doorzien wat een hufter die Robin is en die koppelen aan iemand die juist erg oprecht en serieus er in stond?
Hoe kunnen ze nu twee van die verknipte vrouwen bij elkaar zetten? Doen Chantal zit zo overduidelijk vol met issues en die Ingeborg zo overheersend.

Die homo’s had wat kunnen worden, maar ook daar matchten de karakters van geen kant.

Het lijkt wel alsof ze door hun testjes de mensen zelf niet meer zien.
QFT! Helemaal mee eens. Hoe kan het nou dat wij direct al zin dat iets helemaal niks wordt en de zogenaamde experts denken dat het een geweldige match is?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191692208
Woooow Robin lijkt emotioneel echt 12! Wat een houding.. 😅
  † In Memoriam † woensdag 26 februari 2020 @ 09:57:55 #95
368283 ato
pi_191692379
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:40 schreef Lingue het volgende:
Ik lees net dat Sanne en Thierry toch hebben besloten inmiddels om te gaan scheiden. Jammer!
Sta hier niet raar van te kijken.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 26 februari 2020 @ 09:59:53 #96
368283 ato
pi_191692401
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef Postbus100 het volgende:
[ afbeelding ]

plaatje via Twitter.
Over hem zegt zij niets.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 26 februari 2020 @ 10:05:14 #97
368283 ato
pi_191692476
Vind deze experts ook niets, in het begin had je naar mijn idee wat meer oprecht en meelevende experts.
Life can be a bitch, so like it..
pi_191692482
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 01:40 schreef FireFox1 het volgende:

Ze had zichzelf nooit moeten opgeven voor zo'n programma als je nog in de ontdekkingsfase zit.
Eens, en de makers hadden haar vervolgens niet moeten selecteren. Als je een gedegen test uitvoert voor de opnames zouden dit soort zaken er wel uit moeten komen, anders ben je als psycholoog ook geen knip voor de neus waard.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191692505
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 08:48 schreef Injetta het volgende:
Mennn, ik vind het wederom een teleurstellende uitkomst. En het lijkt wel of die experts nog minder snappen van mensen en relaties dan een gemiddeld normaal mens.
Hoe kun je nu niet doorzien wat een hufter die Robin is en die koppelen aan iemand die juist erg oprecht en serieus er in stond?
Hoe kunnen ze nu twee van die verknipte vrouwen bij elkaar zetten? Doen Chantal zit zo overduidelijk vol met issues en die Ingeborg zo overheersend.

Die homo’s had wat kunnen worden, maar ook daar matchten de karakters van geen kant.

Het lijkt wel alsof ze door hun testjes de mensen zelf niet meer zien.
Helemaal mee eens. Vooral dat laatste.
pi_191692509
Je zou dat beslismoment over wel of niet doorgaan ook wel verder naar achteren kunnen schuiven, laat die mensen eerst eens wennen aan elkaar buiten de snelkookpan van het programma en laat ze dan beslissen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')