Had je de term "een stel maffe malloten" geprefereerd?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, om aan te tonen dat dat gedrag niet alleen aan 'een roedel libertariėrs' toegeschreven kan worden.
'Een roedel libertariėrs' is overigens natuurlijk helemaal niet generaliserend.
Vreemd, dat is volgens mij ook nergens beweerd... wat ik wel beweer is dat het libertarisme wel de laatste stroming is die zich kan beroepen op 'ratio'.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:47 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yep, om aan te tonen dat dat gedrag niet alleen aan 'een roedel libertariėrs' toegeschreven kan worden.
'Een roedel libertariėrs' is overigens natuurlijk helemaal niet generaliserend.
Dan heb je geen ratio nodig, iedereen is dan immers rijkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd, dat is volgens mij ook nergens beweerd... wat ik wel beweer is dat het libertarisme wel de laatste stroming is die zich kan beroepen op 'ratio'.
Of dood.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan heb je geen ratio nodig, iedereen is dan immers rijk
Die kennen niet eens hun eigen broek ophoudenquote:
Die zionisten ownen alles de moeder die hoeven nieteens hun eigen broek op te houden. Het bancaire systeem, westerse media, hollywood, westerse politiek, google, CIA, alle computer-ruters. ze hebben ook een vuist ver in de anus van mark ruttequote:Op woensdag 26 februari 2020 00:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die kennen niet eens hun eigen broek ophouden![]()
Amerika aan de andere kant. Ja weet je ik stem links dus het is VVD all the way
Het zijn de nuvrilrondekinderen ik blijf t zeggequote:Op woensdag 26 februari 2020 00:24 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Die zionisten ownen alles de moeder die hoeven nieteens hun eiegn broek op te houden. bancaire systeem media hollywood politiek google alle rputers. ze hebben ook een vuist ver in de anus van mark rutte
Je hebt geen idee hoever de macht van de elite joden reikt. Zelfs ver voor de holocaust zaten de elite zionisten veilig in Amerika Canada wherever. Lekker plotten wie ze tegen elkaar gingen opzetten en hoeveel ze er ditmaal aan gingen verdienen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het zijn de nuvrilrondekinderen ik blijf t zegge
Het zal mij allemaal om t even wezen als ik maar niet voor al die allochtonen hoef te betalen ik bedoel ze krijgen alles en ik maar belasting betalenquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:29 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoever de macht van de elite joden reikt. Zelfs ver voor de holocaust zaten de elite zionisten veilig in Amerika Canada wherever. Lekker plotten wie ze tegen elkaar gingen opzetten en hoeveel ze er ditmaal aan gingen verdienen.
Ga toch weg met je antisemitisch complotgejank.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:29 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoever de macht van de elite joden reikt. Zelfs ver voor de holocaust zaten de elite zionisten veilig in Amerika Canada wherever. Lekker plotten wie ze tegen elkaar gingen opzetten en hoeveel ze er ditmaal aan gingen verdienen.
Krant uit 1933quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga toch weg met je antisemitisch complotgejank.
Wat betekent dat in godsnaam? Wat is het nu dan en wanneer zou je Nederland de stempel moslimland kunnen geven?quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:11 schreef Vimbavimba het volgende:
Nou, Nederland is geen moslimland en moet het ook nooit worden.
Fixed that for you. Alle ellende met de import is immers veroorzaakt door beleid van VVD en CDA, terwijl de SP riep dat ze "die achterlijke religie voor rovers en woestijnnomaden" (hun woorden) hier niet wilden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Vimbavimba het volgende:
Links Rechts en de Eu willen zo veel mogelijk vluchtelingen in Europa.
Rechtse mensen zijn banger en schrikken eerder van harde geluiden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Volgens een vooraanstaand psycholoog zijn alle linksen inderdaad niet goed bij hun hoofd.
https://www.vrijspreker.n(...)hologische-stoornis/
Orgineel toppo. Dit is echt de allereerste keer op Fok! dat dit besproken wordt. Hulde.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:26 schreef Vimbavimba het volgende:
Links en de Eu willen zo veel mogelijk vluchtelingen in Europa. Gaat nooit werken. Teveel mensen en een compleet andere cultuur. We hebben in Nederland al te weinig huizen.
Verder is Nederland dit jaar 75 jaar bevrijd. En ik wil niet dat we onze vrijheid kwijtraken door iets wat de EU wilt.
Het is gewoon waar. De wereld gaat ten onder aan joden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga toch weg met je antisemitisch complotgejank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |