NES:
The legend of Zelda (boxed)
The legend of Zelda: the adventure of Link (boxed)
NES ROB + game (compleet) (boxed if possible)
SNES:
Chrono Trigger (boxed, if possible) (USA import)
The legend of Zelda: a Link to the past (boxed)
Illusion of Gaia (boxed) (USA import)
N64:
The legend of Zelda: Majorra's mask (boxed)
Controller (boxed)
GGC:
The legend of Zelda: Oracle of seasons (boxed)
GB:
Final Fantasy Legend 1 (boxed, if possible)
Final Fantasy Legend 2 (boxed, if possible)
Final Fantasy Legend 3 (boxed, if possible)
Virtual Boy:
Console (incl standaard en controller) (boxed, if possible)
Tetris (boxed, if possible)
Prijs is notk. Ik wil voor sommige dingen wel redelijk wat betalen, maar ik wil eerst weten wat je ervoor wilt. Echt onderhandelen dus.
Rare bedragen zoals 200000 euro voor Zelda 1 bijv hebben geen nut.
Boxed wil zeggen dat ik hem PER SÉ boxed wil hebben.
Boxed, if possible wil zeggen dat ik best wel wanhopig op zoek ben en dat het dus niet noodzakelijk is dat de doos erbij zit.
Handleidingen minst belangrijk.
ik wil even zeggen dat ik geen ROB meer wil...
En dat ik Illusion of Gaia heb en Zelda MM
Voor hoeveel wil je er een? Prijzen liggen best laag. Verzendkosten zijn alleen soms veel.
Wat is een Virtual Boy?
Een gayspeeltje?
quote:Een US als het kan. Ik wil er zo'n 50 euro ( ? ) voor geven. Misschien kunnen we dat beter met email regelen!
Op dinsdag 18 maart 2003 01:09 schreef Patvs het volgende:
Ik heb diverse biedingen lopen op Ebay voor Virtual Boys. (boxed)
Wil je een Japanse of USA? De kans is dat ik er twee (of meer) van die veilingen win.Voor hoeveel wil je er een? Prijzen liggen best laag. Verzendkosten zijn alleen soms veel.
Enne JoostW, leuk voor je, nuttig ook
Misschien heb je hem al gezien, maar ik heb hier een advertentie met o.a. Zelda 1 met doos er in aangeboden. In principe wil ik hem verkopen, maar als je me een koele ruil kunt voorstellen, dan heb ik interesse.
Ik zoek o.a.: N64 controllers (wel in goede staat, boxed enzo boeit in dit geval niet) een oude gameboy met wat spellen, snes spellen, n64 spellen die me tof lijken en een klein aantal nes titels (o.a. Totally Rad en Star Wars).
Ik heb zeker wel interesse in die Zelda 1 !
Ik heb wel wat dingen die ik weg zou willen doen daarvoor:
KI Gold (N64) (boxed)
Donald in Maui Mallard (SNES)
Memory Pack voor N64 (boxed)
Een van die N64 dingen en Donald voor Zelda ofzo?
Je wilt Zelda alleen verkopen als je er 40 euro voor krijgt?
Ik heb trouwens ook interesse in een goede gameboy (de oudste) met een aantal spellen of een redelijk aantal losse gameboy spelletjes.
iig Sword of Hope (duits), Double Dragon 3, Ducktales, Amazing Penguin en nog een
5 GB tegen Zelda dus.
deze spellen met toebehoren (boekjes/plastic stofhoesjes) (nog onduidelijk wat de vijfde is en een Duitstalige waar ik eigenlijk weinig aan heb dus) en het Donald Duck snes spel en je hebt een deal.
Edit: de deal is zo goed als rond
[Dit bericht is gewijzigd door Kiff op 18-03-2003 16:23]
Dus nu is Nintendo aan de beurt. Virtual Boy, SNES en alle belangrijke spellen met als enige eis dat ALLES moet boxed zijn. (GameGear, Lynx, Jaquar komt allemaal DAARNA wel)
En ik moet natuurlijk de Nintendo GameCube Metroid Prime Pack binnenkort kopen.
--
Retro gaming: als iemand op Ebay een heel groot LOT ziet, bestaande uit console + heleboel games, ben ik bereid alles op te kopen en delen die JIJ wilt weer door te verkopen, dus TIP me maar als er leuk iets voorbij komt.
quote:Het enige dat ik nu nog ECHT zoek is een Virtual Boy met spel in doos...
Op dinsdag 18 maart 2003 23:30 schreef Patvs het volgende:
Ik spaarde dus PC adventures, maar ben nu overgestapt op consoles.
Door op Ebay voor 401 euro (!) iemand z'n volledige Sega verzameling over te kopen been ik al weer bijna KLAAR - met Sega.Dus nu is Nintendo aan de beurt. Virtual Boy, SNES en alle belangrijke spellen met als enige eis dat ALLES moet boxed zijn. (GameGear, Lynx, Jaquar komt allemaal DAARNA wel)
En ik moet natuurlijk de Nintendo GameCube Metroid Prime Pack binnenkort kopen.
--
Retro gaming: als iemand op Ebay een heel groot LOT ziet, bestaande uit console + heleboel games, ben ik bereid alles op te kopen en delen die JIJ wilt weer door te verkopen, dus TIP me maar als er leuk iets voorbij komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |