2 weken verder ben ik iets somberder over Tsjechië. Inreisverbod en noodtoestand.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:21 schreef alpeko het volgende:
In de zomer Italie. Zin in. En eind april het vooralsnog corona vrije Tsjechië.
Dat laatste zal wel goed komen. Met de auto. Eigen huisje. Italië is nog een eind weg. Wel kleinschalige accommodaties (waarvan 1 al betaald en niet annuleerbaar) maar vliegreis (ook al betaald). Auto is niet echt een reële optie.
de horror!quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vraag aan zorgverleners om niet naar het buitenland te gaan. Wat moet je daar nou weer mee
Ik ga heus wel in Nederland.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:23 schreef BertV het volgende:
[..]
de horror!
In nederland op vakantie, zoals meer dat deden voor het groene tijdperk.
Opmaat voor intrekken verloven.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vraag aan zorgverleners om niet naar het buitenland te gaan. Wat moet je daar nou weer mee
Ik had het met Saddam Hoessein, helemaal gemist dat die uit de weg geruimd was, en was al uit het nieuws toen ik terug uit de bush kwam.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Ik was toen ik in 2016 terugkwam uit Ecuador ook erg verbaasd dat Trump president bleek te zijn (althans gekozen). Maar op die hikes ben ik echt maandenlang van nieuws afgesneden.
Mijn angst was al dat door corona de post niet meer wordt bezorgd naar die kleine plaatsjes waar ik mijn herbevoorrading doe en liften zal ook wel moeilijker worden tijdens zo'n epidemie (ik zou mijzelf zeker geen lift geven, stinkende zwerver die ik ben die 5 weken niet heeft gedoucht. Handen wassen![]()
).
Ik zat daarom te twijfelen: zal ik wel of zal ik niet gaan? Maar zo te zien is dat al voor mij beslist.
PCT heb ik in 2018 gedaan (zie link naar reisverslag in m'n fotoboek).quote:
Dat is in sommige ziekenhuizen al gebeurd weet ik.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Opmaat voor intrekken verloven.
Dream on...quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:27 schreef MissBliss het volgende:
En trouwens ook nog een weekendje Italie eind mei, daar heb ik nog een heel klein beetje hoop voor.
Tja waarschijnlijk heb je gelijk.quote:
Azië hier, maandag vliegen. Even duimen de komende dagen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef over_hedge het volgende:
Volgende week vrijdag naar Bonaire.
Niet bang voor het virus. Wel bang dat het niet door gaat
Ik ga over 2 weken. Laat me aub even weten of, en welke maatregelen er zijn...quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:01 schreef kalinhos het volgende:
Dit weekend richting Val Thorens. Ik zag dat de provincie Haute Savoi wellicht wel extra voorzorgsmaatregelen heeft vanwege aantal besmettingen maar dit ligt niet in die provincie. Denk dat ik wwl ga maar voor de zekerheid wel laptop meeneem. Ga met de auto.
Paasweekend Malaga, dat wordt kritischer ben ik bang.
Nou de kans dat het door gaat bij mij word wel steeds kleiner. Nu Curacao vliegtuigen uit nederland niet meer er in laatquote:Op donderdag 12 maart 2020 16:31 schreef over_hedge het volgende:
Volgende week vrijdag naar Bonaire.
Niet bang voor het virus. Wel bang dat het niet door gaat
Current situation in Val Thorensquote:Op vrijdag 13 maart 2020 18:00 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken. Laat me aub even weten of, en welke maatregelen er zijn...
Ah, dat is erg nuttige info. Bedankt voor het delen. Hopelijk blijft het nog even zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:29 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Current situation in Val Thorens
Last update: 13/03/2020 - 17:30am
Knip...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |