Dat is allemaal over vier maanden. Koffiedik kijken dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Inmiddels kan je er wel vanuitgaan dat alle events afgelast gaan worden: ek, olympische spelen, champions league, wimbledon etc. Of troosteloos zonder publiek
Klopt maar het ziet er niet best uit. Het wordt overal met de dag erger.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is allemaal over vier maanden. Koffiedik kijken dus.
Zandvoort kan gewoon doorgaan zonder publiek, die hebben al betaald dus geld is binnen. Kunnen de teams ook gewoon over de weg naar de hotels.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is allemaal over vier maanden. Koffiedik kijken dus.
Zandvoort en het ESF, dat begint in afstreepfase te komen.
Die hebben betaald voor een product. Ze kunnen niet zeggen 'jullie mogen niet komen' en het geld houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zandvoort kan gewoon doorgaan zonder publiek, die hebben al betaald dus geld is binnen. Kunnen de teams ook gewoon over de weg naar de hotels.
Troosteloos is een groot woord, als iedereen thuis zit is een beetje vertier via de tv wel prettig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Inmiddels kan je er wel vanuitgaan dat alle events afgelast gaan worden: ek, olympische spelen, champions league, wimbledon etc. Of troosteloos zonder publiek
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben betaald voor een product. Ze kunnen niet zeggen 'jullie mogen niet komen' en het geld houden.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:46 schreef Idisrom het volgende:
De elfstedenschaatstocht is voor deze winter nu definitief afgelast.
Omdat die mensen betalen voor een product/dienst. Als zij dat product/die dienst (al dan niet buiten hun schuld om) niet kunnen leveren, dienen die mensen gecompenseerd te worden.quote:
Wel of geen corona, at kunnen ze krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die mensen betalen voor een product/dienst. Als zij dat product/die dienst (al dan niet buiten hun schuld om) niet kunnen leveren, dienen die mensen gecompenseerd te worden.
Dus?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wel of geen corona, at kunnen ze krijgen.
En vervolgens de keuze wel of niet laten doorgaan, en lekker thuikijken. Risico van het vak. Zonder dat geld gaat de race niet door, ik denk dat iedere F1 van met kaartje dat zelf ook wel snapt.
Wel zuur voor de mensen die op de zwarte markt hebben gekocht tegen woekerprijzenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus?
Het gaat hier niet om een faillissement, dus dan dient er gewoon gecompenseerd te worden. Als dat er voor zorgt dat de race niet door kan gaan, c'est ça.
Misschien kunnen ze een speciaal coronavak voor jullie maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus?
Het gaat hier niet om een faillissement, dus dan dient er gewoon gecompenseerd te worden. Als dat er voor zorgt dat de race niet door kan gaan, c'est ça.
Nou ja, als ze het op overmacht gooien zou dat wellicht best kunnen. Geen idee hoor, en je mag uiteraard hopen op (minstens gedeeltelijke) terugbetaling, maar ik zou daar niet zomaar vanuit gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben betaald voor een product. Ze kunnen niet zeggen 'jullie mogen niet komen' en het geld houden.
Ik betwijfel of dat zomaar mag. Dat is impliciet contractbreuk, tenzij dit in de lettertjes is opgenomen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het op overmacht gooien zou dat wellicht best kunnen. Geen idee hoor, en je mag uiteraard hopen op (minstens gedeeltelijke) terugbetaling, maar ik zou daar niet zomaar vanuit gaan.
En dat zou me dus weinig verbazenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat zomaar mag. Dat is impliciet contractbreuk, tenzij dit in de lettertjes is opgenomen.
Tsja. Kan inderdaad, maar als ze niet compenseren blijven volgend jaar mogelijk de fans weg.quote:
Is het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |