Ik zie geen sport op dit lijstje staan.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:36 schreef heywoodu het volgende:
Even schaamteloos copy-pasten van een ander forum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/film/60(...)ens-coronavirus.htmlquote:Mission Impossible VII stopt met filmen wegens Coronavirus
De opnames van de nieuwste Mission Impossible film zijn stilgelegd. Er zou voor de film aanvankelijk gedurende drie weken in de Italiaanse stad Venetië worden gefilmd, maar omdat er in Italië tenminste 150 gevallen van besmetting met het coronavirus bekend zijn, is de productie nu uitgesteld.
"Om de veiligheid en het welzijn van onze cast en crew te kunnen waarborgen, hebben we besloten het productieschema om te gooien", vertelt een woordvoerder van Paramount Pictures aan The Hollywood Reporter.
"We houden rekening met de zorgen van de medewerkers en willen hen toelaten om naar huis terug te keren. We houden de situatie in de gaten en werken hierbij samen met gezondheids- en overheidsinstanties."
Tom Cruise, die de hoofdrol in de filmfranchise speelt, was nog niet naar Italië afgereisd.
Cruise zal in het zevende deel van Mission Impossible wederom te zien zijn als geheim agent Ethan Hunt, die werkt voor de fictieve Impossible Missions Force. Momenteel wordt er niet alleen gewerkt aan het vervolg op Fallout, die in 2018 uitkwam, regisseur Christopher McQuarrie is ook al bezig met het achtste deel.
De première van de zevende Mission Impossible film staat gepland voor 23 juli 2021.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zie geen sport op dit lijstje staan.
Flinke lijst alquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:36 schreef heywoodu het volgende:
Even schaamteloos copy-pasten van een ander forum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En F1.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:36 schreef Coco. het volgende:
ESF is ook aan de beurt zodra Corona in Nederland is.
China haalt echt zonder enige schaamte tientallen Aziatische OKT's binnen in alles wat los en vast zit, dan krijg je datquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Soort van "evenement"
[..]
https://www.nu.nl/film/60(...)ens-coronavirus.html
Mooi kut dit. Ben fan van de series.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zie geen sport op dit lijstje staan.
Misschien zonder publiekquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou het EK doorgaan? Dat reist heel Europa door deze zomer
Als dat coronovirus zo door blijft gaan dan staan de Olympische Spelen ook op de tocht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou het EK doorgaan? Dat reist heel Europa door deze zomer
Ja en Gent is 50km van mijn huis.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:46 schreef TLC het volgende:
Voetbalt AS Roma donderdag toevallig in Belgie ?
Leuk EK danquote:
True.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Als dat coronovirus zo door blijft gaan dan staan de Olympische Spelen ook op de tocht.
en een paar KM van de Nederlandse grensquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:46 schreef TLC het volgende:
Voetbalt AS Roma donderdag toevallig in Belgie ?
'Olympische Spelen uitstellen niet realistisch, afgelasting is mogelijk'quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Als dat coronovirus zo door blijft gaan dan staan de Olympische Spelen ook op de tocht.
Daar heb je het al. Hopelijk flikkert dit kutvirus snel opquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Olympische Spelen uitstellen niet realistisch, afgelasting is mogelijk'
Racismequote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:55 schreef Schuimpjes het volgende:
De marathon van Tel Aviv vrijdag gaat nog wel door, alleen mogen er geen buitenlanders meer mee doen.
https://sporza.be/nl/2020(...)schrapt-in-marathon/
Hoop ik ook, ik hoop dat de heren / dames wetenschappers er iets op vinden wat dit de kop indruktquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Hopelijk flikkert dit kutvirus snel op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |