Het is winter, iedereen is brak.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:58 schreef firefly3 het volgende:
Voel me nog steeds wat wazig. Halve verhoging, keel/longen heeeel minimaal gevoelig. Al meer dan 10 dagen lichte temperatuur schommelingen.
Dat is waarquote:
Ow wat leuk.quote:Op maandag 2 maart 2020 01:08 schreef Claude_Viole het volgende:
Een kennis van mij is pas voor een paar weken naar Mexico geweest, en constant op haar Instagram stories een foto waarbij ze een Corona aan het leegdrinken was. De foto die ze plaatste toen ze terug was, was iets van: "Zo, na twee weken Corona weer terug in Nederland"
Hm.. ben benieuwd wat je huisarts zegt (ik lees hier dat sommigen met hetzelfde verhaal niet getest worden). Beterschap in ieder geval.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:55 schreef Bozoe het volgende:
Sinds gisteren hier het continue ijskoud en pijnlijke longen, hoesten. In "risicogebied" geweest.
De huisarts net gebeld maar 9 bellers voor mij. Gaat echt top zo
De huisarts adviseerde de GGD te bellen. Die aardige mevrouw zei dat zolang ik niet in Sittard ben geweest ik mij geen zorgen hoefde te maken en vooral leuke dingen moest doen om mij beter te voelenquote:Op maandag 2 maart 2020 09:13 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Hm.. ben benieuwd wat je huisarts zegt (ik lees hier dat sommigen met hetzelfde verhaal niet getest worden). Beterschap in ieder geval.
quote:Op maandag 2 maart 2020 13:14 schreef Bozoe het volgende:
[..]
De huisarts adviseerde de GGD te bellen. Die aardige mevrouw zei dat zolang ik niet in Sittard ben geweest ik mij geen zorgen hoefde te maken en vooral leuke dingen moest doen om mij beter te voelen
Maar nu is het maart.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
In januari en februari gaan er altijd griepjes, verkoudheden en virussen rond.
Dat klopt. Zo ook dit nieuwe virus. En nu?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
In januari en februari gaan er altijd griepjes, verkoudheden en virussen rond.
Ja en maar even langs mijn Oma in het verzorgingstehuisquote:Op maandag 2 maart 2020 15:46 schreef Pippalena het volgende:
[..]![]()
Dus jij lekker naar de kroeg vanavond. Met de bus.
Join the clubquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:38 schreef -Straw- het volgende:
Vriend heeft keelpijn, ik voel ook iets opkomen.
RIP
Van normale griep naar Sjineze griep. Iedereen komt aan de beurtquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:07 schreef capricia het volgende:
Sterkte allemaal.
Las ergens dat het griepseizoen officieel voorbij is.
Ja op 1 maart gaan alle griepvirussen netjes terug naar huis. Zo jongens, het werk zit er weer op voor dit jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:07 schreef capricia het volgende:
Sterkte allemaal.
Las ergens dat het griepseizoen officieel voorbij is.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja op 1 maart gaan alle griepvirussen netjes terug naar huis. Zo jongens, het werk zit er weer op voor dit jaar.
40 gemeten graden!?? Dan ben je bijna dood, volgens mij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:25 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik was begin februari ziek, 4 dagen lang met 40 graden. Het zou wel een normale 'griep' zijn geweest maar je weet maar nooit.
39,8 39,9 ongeveer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
40 gemeten graden!?? Dan ben je bijna dood, volgens mij.
Wtf.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:14 schreef Bozoe het volgende:
[..]
De huisarts adviseerde de GGD te bellen. Die aardige mevrouw zei dat zolang ik niet in Sittard ben geweest ik mij geen zorgen hoefde te maken en vooral leuke dingen moest doen om mij beter te voelen
Nee hoor, maar wel een vrij heftige koorts.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
40 gemeten graden!?? Dan ben je bijna dood, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |