Jij zit al sinds 1995 op FOK!?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik reis nooit, dus helaas. Maar een half jaar is wel lang ja
[..]
Ben al zielig sinds '95
Mooi hè, die blikken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 07:27 schreef Resistor het volgende:
Weet je dat het een best wel vervelende tijd is om je te verslikken in een croissant in een restaurant?
Om er daarna een druppel koffie de luchtpijp in te sturen.
Ik wil wel wat posten maar het wordt allemaal weggeveegd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
1000 lurkers heeft dit topic, koekoek.
Het topic wordt ontsmet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:13 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Ik wil wel wat posten maar het wordt allemaal weggeveegd.
In de sc? Dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:13 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Ik wil wel wat posten maar het wordt allemaal weggeveegd.
Nee is het algemene draadje, daar zijn ze flink aan het vegen, ik had hem hier gequote omdat het dan niet verwijderd zou wordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In de sc? Dat zal wel meevallen.
Daar proberen ze het serieus te houden en moderen ( @Lonaa ) ze dus flink veel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:25 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Nee is het algemene draadje, daar zijn ze flink aan het vegen, ik had hem hier gequote omdat het dan niet verwijderd zou worden
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:31 schreef ondeugend het volgende:
mijn hele layout(desktop) is naar de mallemoer.... meer mensen daar last van?
Die lullen de zenders wel vol sowiesoquote:Op zondag 15 maart 2020 00:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
Idd.. Maar EK wel... Moet wel VI Oranje hebben deze zomer
Huh?quote:Op zondag 15 maart 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
Vrouwen in de top, het is 1 grote puinhoop. God is een vrouw
Wie wat waar!??quote:Op zondag 15 maart 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
Vrouwen in de top, het is 1 grote puinhoop. God is een vrouw
Dus niet alleen die bolle pinda schrijft boeken hier!?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Die boekpresentatie van Appie wordt een flop. @:caland
Hi ha ho.
Welke Bolle Pinda?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus niet alleen die bolle pinda schrijft boeken hier!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |