"waar we" topics zijn altijd banwaardigquote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik had hem 'mondkapjes SC - waar we onduidelijk mompelen' willen noemen
dat zijn 'mensen die' topics.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
"waar we" topics zijn altijd banwaardig
Hier staan wel wat linkjes toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 19:50 schreef Tjacka het volgende:
Wie heeft er zin om ons te helpen met een paar kwaliteits OPs met een paar landen wie nu de grootste brandhaarden zijn?
@:zipportal @:scrummie2.1 @:za @:salina
CDC toespraak waarin wordt opgeroepen zich voor te bereiden op een uitbraak.twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 20:03:57om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.NEW: Listen to today's briefing by the U.S. CDC., telling Americans to prepare for an outbreak of coronavirus https://t.co/HbWdp38JQQ reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik gehoestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop