Zozo. Met de 20% serious + critical rate hoef je alleen maar Zuid-Korea nummers te hebben en de bedden zijn al zowat allemaal zet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef capricia het volgende:
In NL hebben ze 240 bedden beschikbaar voor als het hier komt:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)coronavirus-a3989006
hoe kan een eigen cor topic dan helpen tegen overbodige troep?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:04 schreef Salina het volgende:
Al een dag of 3-4. Echt niet meer te harden.
Iran he.... veel uitwisseling met landen in het MO... In Iran gaat het echt los. Weet niet wat ze daar aan het doen zijn maar ze hebben de meeste doden van alle landen buiten China...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Deze getallen kunnen maar naar twee conclusies wijzen:
-Of China heeft echt MASSAAL zitten sjoemelen met de cijfers, wat ik eigenlijk al vermoedde vanaf het begin
-Of we hebben nu te maken met een gemuteerde variant
Beide is niet echt goed
Isolatie verpleging kan ook gewoon thuis. Staat er.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zozo. Met de 20% serious + critical rate hoef je alleen maar Zuid-Korea nummers te hebben en de bedden zijn al zowat allemaal zet.
Een topic voor slowchat, andere topics over nieuws in China, Korea, Italie, Iran, etc.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
hoe kan een eigen cor topic dan helpen tegen overbodige troep?
Ja, dan zit je op 1200 besmettingen al op je max ongeveer. Krap genoeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zozo. Met de 20% serious + critical rate hoef je alleen maar Zuid-Korea nummers te hebben en de bedden zijn al zowat allemaal zet.
Hoog tijd iig om je doomsday bunker te betrekken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zie het, maareh.... ik heb mijn huis nog niet dichtgetimmerd en gebarricadeerd met zandzakken. Ben ik te laat?
Of andere landen testen veel meer (Italie, Bahrein).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Deze getallen kunnen maar naar twee conclusies wijzen:
-Of China heeft echt MASSAAL zitten sjoemelen met de cijfers, wat ik eigenlijk al vermoedde vanaf het begin
-Of we hebben nu te maken met een gemuteerde variant
Beide is niet echt goed
Ik weet nog, vroeger, besproken we met een mannetje of 5 en tessssssss de cijfertjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:16 schreef Belg het volgende:
Dit topic gaat hard. Om 15:27 werd deze deel geopend en we zitten aan post 284.
Vorige deel was 12:04 geopend en om 15:26 afgesloten. Het gaat harder dan sommige slowchats hier.
Simpel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:14 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
hoe kan een eigen cor topic dan helpen tegen overbodige troep?
Ja 1 topic voor alleen nieuwe cases zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Simpel.
Eén topic voor alleen echte nieuwsbronnen;
één voor slowchat bv;
één topic voor ongeverifieerde Twitter-achtige berichten en aanverwante BNW-zooi;
topics per land, etc.
Classic ja.quote:
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 17:16:40The U.S. CDC will provide an update on coronavirus at 11:30 a.m. ET. We'll try to livestream it. reageer retweet
Is "besproken we" oud-Nederlands?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog, vroeger, besproken we met een mannetje of 5 en tessssssss de cijfertjes.
Goede oude tijd.
Ja goede oude tijd. Drugshond was toen ook nog van de partij.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet nog, vroeger, besproken we met een mannetje of 5 en tessssssss de cijfertjes.
Goede oude tijd.
Ik heb een week lang ofzo Steve gekekenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede oude tijd.
17:30 dusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:18 schreef NaturalScience het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 17:16:40The U.S. CDC will provide an update on coronavirus at 11:30 a.m. ET. We'll try to livestream it. reageer retweet
Ja en ons dan irriteren aan Steve hahaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb een week lang ofzo Steve gekeken. Vaste prik om 11 uur zette ik m aan, cijfertjes afwachten, daarna slapen.
Met zijn geniale op fibonacci geschoeide groeimodelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:19 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Ja goede oude tijd. Drugshond was toen ook nog van de partij.
jjawel hoor. Clusters zijn veel beter in te tomen dan Kris kras zodat je later 1 grote cluster hebt. Daarom de lockdownquote:Op dinsdag 25 februari 2020 15:29 schreef Remco het volgende:
Ik snap dat hele quarantaine gebeuren echt niet meer. Daar is het toch al veel te laat voor, lekker laten gaan wie ziek word, word ziek en tegen de zomer zijn we er vanaf.
Of zorgen dat je niet besmet raakt.. Of hopen op een tijdig vaccin, maar die kans lijkt me klein.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dan zit je op 1200 besmettingen al op je max ongeveer. Krap genoeg.
Dus om er goed doorheen te komen moet je er snel bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |