Dit is de eerste keer dat ik het post slimpie2.1quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog posten?
Fucking irritant.
gemoedelijk Kerguelenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cuba, Oost-Timor en Rwanda doen dan maar ipv Canada, Oman en Rusland?
Ik heb met veel dingen dat ik door de bomen het bos niet zie, ik weet nooit of/wat ik dan moet kopen/verkopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Mijn portemonnee kriebelt al om te gaan kopen op het moment dat de hele storm weer is gaan liggen.
Moet er wel getest wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
Deze week nog gevallen in Nederland.
Spitsbergen of Jan Mayen nog een optie?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
gemoedelijk Kerguelen
en vergeet ook Pitcairn niet, en Ile d'Amsterdam.
Als je niet test, kun je ook geen gevallen hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
hai Gaston, jij ook hier?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
Das onjuist toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:58 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Als je niet test, kun je ook geen gevallen hebben
Het is wel zo dat dit topic behoorlijk verslavend begint te worden (persoonlijke mening).quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog posten?
Fucking irritant.
Leugens.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:58 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik het post slimpie2.1
En als dat gebeurt hebben we de hele dag een speciale uitzending op de NOS natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet er wel getest wordenMaar anders geeft ik het 2 weken, voor er iemand serieus ziek is (een oudje waarschijnlijk) en dan moet men wel testen.
En ook meteen 50 cases, omdat er nooit getest was. Lijkt het ook meteen heel erg.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:00 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En als dat gebeurt hebben we de hele dag een speciale uitzending op de NOS natuurlijk.
Meh. De ontwikkelingen blijven maar gaan, ook door de tijd waar we in leven. Er is elk half uur wel nieuws eigenlijk. Dat is het 'verslavende' gok ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:00 schreef Salina het volgende:
[..]
Het is wel zo dat dit topic behoorlijk verslavend begint te worden (persoonlijke mening).![]()
Gekmakend, nee. Verslavend: ik vind het fucking interessant wat er nu allemaal gebeurd overal.
De Democratische Republiek Congo is volgens mij ook nog Corona-vrij mocht iemand interesse hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cuba, Oost-Timor en Rwanda doen dan maar ipv Canada, Oman en Rusland?
Het is gezellig druk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:00 schreef Jane het volgende:
Mijn hemel, ik denk ik kijk eens even in het topic hoe het ervoor staat met het Coronavirus...
Precies. Sorry hoor maar er is eerder laksheid dan paniek in Nederland momenteel. Dit forum is ook nog eens het meest extreme. 99% van de mensen zit nu gewoon aan z'n baan te werken of is boodschappen doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Meh. De ontwikkelingen blijven maar gaan, ook door de tijd waar we in leven. Er is elk half uur wel nieuws eigenlijk. Dat is het 'verslavende' gok ik.
Maar ik zie hier niet zoveel paniek of angst eigenlijk. Gewoon bespreken van nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |