Is toch de beleving hè, een ouderwets boek lezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar gebruik het niet. Papieren boekenGeen ruimte meer over voor papieren boeken
Ja Nijntje is echt de shit, maar op een e-reader nogal een gedoe.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is toch de beleving hè, een ouderwets boek lezen.
Ja ja idd
Ja duh, maar dit is natuurlijk niet ter vervanging. Heb 4 boekenkasten vol.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar gebruik het niet. Papieren boekenGeen ruimte meer over voor papieren boeken
Voor van die eenmalige kutboeken is het wel handig denk ik. Weet niet heb ‘m nooit echt gebruikt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja duh, maar dit is natuurlijk niet ter vervanging. Heb 4 boekenkasten vol.
Is Mein Kampf ook in de collectie aanwezig?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ja duh, maar dit is natuurlijk niet ter vervanging. Heb 4 boekenkasten vol.
Nee, vind ik niet zo'n interessant boek.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is Mein Kampf ook in de collectie aanwezig?
Welke heb je?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Voor van die eenmalige kutboeken is het wel handig denk ik. Weet niet heb ‘m nooit echt gebruikt.
Nijntje in het Haags kan ik je aanraden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 16:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja Nijntje is echt de shit, maar op een e-reader nogal een gedoe.
Ik heb echt geen ideequote:
Nee nee Utregs. Nijntje is Utregs dus optyfen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nijntje in het Haags kan ik je aanraden.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee nee Utregs. Nijntje is Utregs dus optyfen.
Wat? Vibo???quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ideeheb het gekregen jaren terug. Ding ligt of ergens in een doos of is al weggegooid.
HEEE WIL JE VERKERING MET ME????quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee een E-reader weetjewel nee vast niet.
Ja hoor is goedquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HEEE WIL JE VERKERING MET ME????
Ik ben op je
🍆 💦
Krijg lekker corona, kreupele zitzak.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef Solotovski het volgende:
Hahah ruzie in de Lidl met een stel bejaarden
Je kent het wel, van die oudevandaagjes die lekker midden in het pad gaan ouwehoeren met winkelwagen midden in t pad geparkeerd.
Ga ff lekker ergens anders ouwehoeren zeg.
Pardonnmm wat zegt ie daar.
Ja dat hoor je toch
Tyfusbejaarden
Hahahaha ja ik heb m'n grenzenquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg lekker corona, kreupele zitzak.
Dat was gepaster geweest.
Jammer.quote:Op donderdag 27 februari 2020 11:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik heb m'n grenzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |