Daarom doet het virus het nu ook zo goed in Iran en Italië.....quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)orona-pandemie-doven
Premium content maar de titel zegt het. Kennelijk kan beter weer dat we (uiteindelijk) voor de boeg hebben het virus indammen.
Madagaskar; moet je wel snel wezen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zuid-Amerika. Groenland. IJsland.
Zei The Donald dat niet ook al? Niet erg geloofwaardig dan...quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)orona-pandemie-doven
Premium content maar de titel zegt het. Kennelijk kan beter weer dat we (uiteindelijk) voor de boeg hebben het virus indammen.
Daar zit de pest.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Madagaskar; moet je wel snel wezen.
Vakantie in eigen huis raad ik aanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:00 schreef KingRadler het volgende:
Ik wil een vakantie boeken iemand een idee waar het veilig is?
Zowel in Noord-Italië als in Qom wordt het vandaag niet warmer dan 14 graden, dat is nog niet echt zomer te noemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Daarom doet het virus het nu ook zo goed in Iran en Italië.....
In Teheran is het niet veel warmer als hier op het moment.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Daarom doet het virus het nu ook zo goed in Iran en Italië.....
Dat kan hier in de zomer ook makkelijk natuurlijk, maar in de gebieden die nu als brandhaarden gelden is het daar de hele zomer wel fucking warm waardoor het virus zich in elk geval technisch gezien minder makkelijk zou kunnen verspreiden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zowel in Noord-Italië als in Qom wordt het vandaag niet warmer dan 14 graden, dat is nog niet echt zomer te noemen.
quote:“The reason why cold weather is presumed to cause spreading of coughs, colds and flu is that cold air causes irritation in the nasal passages and airways, which makes us more susceptible to viral infection,” said Simon Clarke, an expert in cellular microbiology at Britain’s University of Reading.
Winter weather also tends to see people spending more time indoors and clustering together. This increases the risk of infection.
Many respiratory infections, including COVID-19, are spread in droplets that are released when an infected person coughs or sneezes. According to disease experts, when the air is cold and dry, those droplets are more likely to float in the air for longer - travelling further and infecting more people.
Volgens mijn simulatie-programma zijn vooral Madagaskar en Groenland heel veilig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Madagaskar; moet je wel snel wezen.
Patagoniëquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:09 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Volgens mijn simulatie-programma zijn vooral Madagaskar en Groenland heel veilig.
Vooral nadat de haven is gesloten, is er geen virus meer te krijgen.
1 graadje maar, bij ons is het 8 en daar 9.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
In Teheran is het niet veel warmer als hier op het moment.
Madagascarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:00 schreef KingRadler het volgende:
Ik wil een vakantie boeken iemand een idee waar het veilig is?
De pest hebben ze daarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:09 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
Volgens mijn simulatie-programma zijn vooral Madagaskar en Groenland heel veilig.
Er vliegen dagelijks vliegtuigen vanuit Parijs, Kenia en Zuid-Afrika naar Madagascar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:09 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
[..]
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 13:08:31BREAKING: Iran's deputy health minister tests positive for coronavirus; he had previously looked unwell during a press conference https://t.co/at0DHN0m3a reageer retweet
Hup. Die grenzen dicht!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:48 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het blijft maar doorgaan. Het is niet de vraag Of wij het virus gaan krijgen maar wanneer
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 13:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Er vliegen dagelijks vliegtuigen vanuit Parijs, Kenia en Zuid-Afrika naar Madagascar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |