Nee maar ik geloof ook niet in die mondkapjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
In mei.
Ik zag laatst wat video's van mensen die ik volg op Insta, die nu op vakantie zijn in Thailand, het zag er druk uit en niemand droeg mondkapjes
Geen idee of de lokale bevolking zich daar druk maakt.
Maak ik me ook zorgen over. Mijn favoriete (vakantie)land.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom niet zorgen maken over Italie?
Koh Phangan in Thailand. Half maart denk ik zoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Waar wil je heen gaan? Rondreizen of specifieke plek?
Heb je al geboekt? Ik zou nu nog niet gaan hoor. Veel te vroeg. Maar ik ben ook geen thrillseeker.
Nice.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koh Phangan in Thailand. Half maart denk ik zo
Welk?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:12 schreef DJKoster het volgende:
Collega's van een andere afdeling zijn zondag teruggekomen van een cursus in een dorpje iets uit de buurt van het besmette gebied.
Die zitten nu lekker thuis.
Ik ken het. Zou de 5e keer zijn :pquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Nice.![]()
Leuk eiland. Genoeg te doen. Avontuurlijker dan Koh Samui en Koh Tao; meer jungle. Ik heb daar een eiland-trip gedaan met de mountainbike, lekker door jungle, plantages, etc.
Nee, maar wel dat je dan contact moet opnemen met je huisarts. En die heeft ongetwijfeld verdere instructies.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Bron: rivm.nl
Daar staat niets bij van quarantaine.
Vijfde keer KP? Wtf? Waarom geen ander eiland proberen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ken het. Zou de 5e keer zijn :p
Nee ga er heen om in de zon te zitten :p Volg die fb groepen en zo en niemand heeft het er over.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:15 schreef Salina het volgende:
[..]
Vijfde keer KP? Wtf? Waarom geen ander eiland proberen?
Je gaat zeker voor de Full Moon Party (of Half Moon Party, lekker in de jungle)?
Of deze op Videoland:quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:55 schreef tesssssssss het volgende:
Jullie zouden echt eens naar die serie moeten kijken
Echt keivet.
Ik heb um bijna non-stop afgekeken.
Nou, cancel de F1 op Zandvoort dan ook maar. Die van Shanghai is in ieder geval al 'postponed'.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
https://www.hln.be/nieuws(...)ngfestival~a9d31742/
Zeer slecht nieuwsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:04 schreef capricia het volgende:
Hotel Tenerife op lockdown.
1000 mensen vast.
Betreft het H10 Costa Adeje Palace.
Bij sommigen hier wel een bekend hotel.
https://www.google.com/am(...)avirus-12297109/amp/
Daarbij komt dat er (zeer veel) illegale Chinezen verblijven in en rond die omgeving.quote:De stad Prato heeft na de stad Milaan de grootste Chinese gemeenschap van Italië. De grootste Chinese buurt van Italië bevindt zich desalniettemin in Prato in plaats van Milaan. Volgens de Italiaanse autoriteiten wonen er ongeveer 45.000 mensen in Prato van Chinese komaf. Het merendeel van de Chinese gemeenschap in Prato komt oorspronkelijk uit de Chinese streek Wenzhou in de provincie Zhejiang. Sommigen van hen zijn verder gemigreerd en kwamen in Parijs Chinatown terecht. De eerste Chinezen in Prato kwamen aan het begin van de jaren negentig van de 20e eeuw. China stond emigratie toe sinds de opendeurpolitiek van Deng Xiaoping. De meeste Chinezen hier werken in een van de ongeveer 3500 kledingfabriekjes. Prato Chinatown is gelegen in West-Prato, rond Porta Pistoiese. De lokale afdeling van de Italiaanse Kamer van Koophandel registreerde meer dan 3100 Chinese bedrijven in september 2008. De meeste zijn gelegen in de industriële buurt Macrolotto di Iolo.
yep, we zitten nu eenmaal in een international viruscrisis, dit soort evenementen kun je het virus sneller verspreidenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:19 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Nou, cancel de F1 op Zandvoort dan ook maar. Die van Shanghai is in ieder geval al 'postponed'.
Tenerife..twitter:AlyRazek twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 10:14:05My hotel in Tenerife put under quarantine nice https://t.co/wKHrNByo3p reageer retweet
Ja. Er zullen veel toeristen al naar huis gevlogen zijn.quote:
Ow kan ik dat niet gratis zien met het duurste abo van Ziggo?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Op HBO, Hij heeft een 9,4 op IMDB
Chernobyl (TV Mini-Series 2019) - IMDb
Verdiend, vind ik.
Ja, dat kan!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow kan ik dat niet gratis zien met het duurste abo van Ziggo?
Die overlegd met de GGD. En dan van daar uit zal per geval bekeken worden hoe of wat. Maar hetgeen jij stelde dat klopt dus niet. Standaard wordt je hier in Nederland NIET in quarantaine gezet. Althans niet op dit moment.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat je dan contact moet opnemen met je huisarts. En die heeft ongetwijfeld verdere instructies.
Als dit het patroon van dat cruiseschip volgt, dan is 25% binnen de kortste keren besmet. (tip aan de directie: zet de airco uit)quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:04 schreef capricia het volgende:
Hotel Tenerife op lockdown.
1000 mensen vast.
Betreft het H10 Costa Adeje Palace.
Bij sommigen hier wel een bekend hotel.
https://www.google.com/am(...)avirus-12297109/amp/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |