abonnement Unibet Coolblue
pi_191672180
Zijn meer van jullie single omdat jullie het gevoel hebben jezelf 100x meer te waarderen dan iedere willekeurige onbekende man ooit zou kunnen en andersom deze man zichzelf ook veel meer waardeert dan jij hem zou kunnen waarderen, en dat een relatie dan dus gewoon alleen maar voor beiden (of 1 van beiden) een enorme achteruitgang in zelfvertrouwen zou betekenen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191672505
Als je single bent weet je wat je hebt. Je kunt jezelf niet zo’n pijn doen zoals anderen dat bij je kunnen doen. Daten/een relatie brengen voor mij heel veel onzekerheden met zich mee.
Mijn mening.
  Moderator maandag 24 februari 2020 @ 23:02:20 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_191672578
iedereen die niet gewoon inhoudelijk normaal op de OP kan reageren (het is uitermate duidelijk dat TS de vraag aan andere vrouwen stelt) kan gewoon weg blijven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_191672657
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:57 schreef Allyo het volgende:
Als je single bent weet je wat je hebt. Je kunt jezelf niet zo’n pijn doen zoals anderen dat bij je kunnen doen. Daten/een relatie brengen voor mij heel veel onzekerheden met zich mee.
Mijn mening.
Ja precies! Maar jij wil daarom dus ook niet meer daten/een relatie? Welke onzekerheden brengt het bij jou met zich mee of teveel om op te noemen?
Bij mij vooral de onzekerheid wat de ander nou echt vindt. Ik snap Keep_Walking dat je dat eigenlijk helemaal niet moet willen weten want daar heeft hij ergens gelijk in. Maar ja, ik ben zo iemand die er dan alsnog mee geobsedeerd raakt.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:02 schreef CoolGuy het volgende:
[modbreak]iedereen die niet gewoon inhoudelijk normaal op de OP kan reageren (het is uitermate duidelijk dat TS de vraag aan andere vrouwen stelt) kan gewoon weg blijven. [/modbreak]
Bij nader inzien was de tt ook wel seksistisch. Als mannen inhoudelijk reageren op de op vind ik dat ook interessant. Maar ja dat deden ze dus idd ook al niet dus bedankt voor het verwijderen.

[ Bericht 28% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-02-2020 23:31:40 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191673711
Als je een relatie met iemand aan wil gaan dan doe je dat vaak omdat het iets oplevert. Bijvoorbeeld geluk, liefde, zelfs geld, een beter leven of seks. Voeg het verder niks toe dan heeft een relatie helemaal geen zin en kan je beter single blijven ja.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 25 februari 2020 @ 07:23:31 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191674038
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja precies! Maar jij wil daarom dus ook niet meer daten/een relatie? Welke onzekerheden brengt het bij jou met zich mee of teveel om op te noemen?
Bij mij vooral de onzekerheid wat de ander nou echt vindt. Ik snap Keep_Walking dat je dat eigenlijk helemaal niet moet willen weten want daar heeft hij ergens gelijk in. Maar ja, ik ben zo iemand die er dan alsnog mee geobsedeerd raakt.
[..]

Bij nader inzien was de tt ook wel seksistisch. Als mannen inhoudelijk reageren op de op vind ik dat ook interessant. Maar ja dat deden ze dus idd ook al niet dus bedankt voor het verwijderen.
Wat zei ik precies daarover?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 25 februari 2020 @ 07:49:39 #7
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_191674202
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
omdat jullie het gevoel hebben jezelf 100x meer te waarderen dan iedere willekeurige onbekende man ooit zou kunnen en andersom deze man zichzelf ook veel meer waardeert dan jij hem zou kunnen waarderen,
Gelukkig zijn er genoeg gezonde relaties waar synergie ontstaat. Mijn partner en ik zijn ontzettend gelukkig met elkaar, voelen elkaar perfect aan en waarderen elkaar ontzettend veel.

Probeer relaties ook eens door een wat rozere bril te bekijken. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_191674496
Ik ben het denk ik niet helemaal eens met je conclusie; dat wanneer een partner jou minder waardeert dan je jezelf waardeert, je er DUS netto op achteruit gaat.

Stel dat ik mijzelf 100% waardeer, en mijn partner mij 80% (ten opzichte van de 100% waarop zij zichzelf waardeert), dan zit ik netto niet op 90%, maar imo eerder op 180%.

Een relatie is imo eerder een optelsom dan een gemiddelde. Als mijn vriendin superhandig is met een boormachine en ik totaal niet, betekent het niet dat we samen als koppel dan dus maar redelijk met een boormachine overweg kunnen. Dat betekent eerder dat wij als koppel dus prima met een boormachine uit handen kunnen. Elkaar aanvullen en zulks.

Ofzo. En anders snap ik je topic denk ik niet helemaal.
"Pools are perfect for holding water"
pi_191674791
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zijn meer van jullie single omdat jullie het gevoel hebben jezelf 100x meer te waarderen dan iedere willekeurige onbekende man ooit zou kunnen en andersom deze man zichzelf ook veel meer waardeert dan jij hem zou kunnen waarderen, en dat een relatie dan dus gewoon alleen maar voor beiden (of 1 van beiden) een enorme achteruitgang in zelfvertrouwen zou betekenen?
Nee.

Ook al vind ik relaties aangaan ook lastig en stressvol, ik ga ervoor als ik het idee heb dat het een aanvulling op mijn leven kan zijn :) Dingen maar ontwijken omdat ze moeilijk en stressvol zijn in het begin is geen reden om het dan maar helemaal niet te doen :{
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_191674934
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zijn meer van jullie single omdat jullie het gevoel hebben jezelf 100x meer te waarderen dan iedere willekeurige onbekende man ooit zou kunnen en andersom deze man zichzelf ook veel meer waardeert dan jij hem zou kunnen waarderen, en dat een relatie dan dus gewoon alleen maar voor beiden (of 1 van beiden) een enorme achteruitgang in zelfvertrouwen zou betekenen?
Wat een rare redenering.. Hoe iemand jou waardeert staat toch helemaal los van hoe je jezelf waardeert? Het gaat er toch om dat je het leuk en fijn hebt samen en graag tijd samen doorbrengt? Dat het netto meer energie oplevert dan dat het kost en dat je jezelf kunt zijn bij de ander. Als je erop achteruit gaat in zelfvertrouwen, is het een toxische relatie en moet je wegwezen..
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 09:12:16 #11
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191674966
Hoeveel moet hij je waarderen dan?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 25 februari 2020 @ 09:14:18 #12
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_191674989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 08:25 schreef probeer het volgende:
Ik ben het denk ik niet helemaal eens met je conclusie; dat wanneer een partner jou minder waardeert dan je jezelf waardeert, je er DUS netto op achteruit gaat.

Stel dat ik mijzelf 100% waardeer, en mijn partner mij 80% (ten opzichte van de 100% waarop zij zichzelf waardeert), dan zit ik netto niet op 90%, maar imo eerder op 180%.

Een relatie is imo eerder een optelsom dan een gemiddelde. Als mijn vriendin superhandig is met een boormachine en ik totaal niet, betekent het niet dat we samen als koppel dan dus maar redelijk met een boormachine overweg kunnen. Dat betekent eerder dat wij als koppel dus prima met een boormachine uit handen kunnen. Elkaar aanvullen en zulks.

Ofzo. En anders snap ik je topic denk ik niet helemaal.
Eens. Een relatie zou een aanvulling op je leven moeten zijn waarbij je een team vormt.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 09:14:43 #13
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_191674996
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 09:12 schreef Fretwork het volgende:
Hoeveel moet hij je waarderen dan?
Met geld, dat weet iedereen toch? /sarcasm.
pi_191675058
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 09:14 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Eens. Een relatie zou een aanvulling op je leven moeten zijn waarbij je een team vormt.
pi_191675330
@ geeninspiratie:
Ik ben single vrouw en dacht (dacht!) geen relatie meer te willen, heb zo al een interessant leven en zo, veel vrienden, boeiende zaken gaande, het werk, ...
Maar nu ben ik tijdens een groepsreis van twee weken een kerel tegengekomen die bijzonder charmant was. Hij heeft bij terugkomst onmiddellijk contact met mij genomen en nu mailen we frequent (ik doe niet aan whatsapp en andere want dat maakt mij nerveus).
Ik - die dacht zo veilig binnen mijn versterkte vesting te zitten - ben hierdoor compleet van mijn melk en kan nu niet wachten op de dag van de gemaakte afspraak (waar ik aanvankelijk helemaal niet zo happig op was). Ik zit hier als een verliefde puber naar een mail te snakken ! En naar die ketrel uiteraard.
Het is fijn om verliefd te zijn, het gevoel, weet je. Maar anderzijds is het weer een heel gedoe en ik wilde de zaken simpel houden...
pi_191675889
Jammer dat je er zo over denkt. Een goede relatie zou geen verschil moeten maken in vergelijking met het leven dat je als single leidde. Iemand die het beste met je voorheeft ondersteunt je in de dingen die je doet en waardeert je om je sterke punten.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 12:03:53 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191676869
Wat?

Na je voorgaande en dit schrijfsel snap ik best dat je liever lekker op jezelf bent.
Is misschien ook maar beter ook. Arme man die ooit zo gek is voor jou te gaan.
Hij is er nog niet eens, maar ik heb nu al medelijden met hem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 12:16:51 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191677042
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat?

Na je voorgaande en dit schrijfsel snap ik best dat je liever lekker op jezelf bent.
Is misschien ook maar beter ook. Arme man die ooit zo gek is voor jou te gaan.
Hij is er nog niet eens, maar ik heb nu al medelijden met hem.
Dat is gemeen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 25 februari 2020 @ 12:23:29 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191677127
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is gemeen.
Misschien.

Maar moet de ts niet eens gewoonweg inzien dat zij degene is die het onmogelijk maakt? En verdomd naar over mannen doet?

Dat niet 'mannen' het probleem zijn, maar zij een probleem heeft?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 25 februari 2020 @ 12:29:21 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_191677207
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Misschien.

Maar moet de ts niet eens gewoonweg inzien dat zij degene is die het onmogelijk maakt? En verdomd naar over mannen doet?

Dat niet 'mannen' het probleem zijn, maar zij een probleem heeft?
Haar probleem is fok. Ze leest allerlei dingen hier op deze forum en denkt dat dat een afspiegeling is van de maatschappij.

Ten eerste is fok niet representatief voor de maatschappij, hoewel je wel inzichten kan krijgen over hoe mensen denken. Ten tweede is het maar een moment opname, wat je hier leest. Mensen kunnen soms hele nare dingen denken of voelen, en dat wordt vaak geuit op zo’n forum (anoniem). Maar dat is maar een moment opname. In praktijk handelen mensen anders.

TS is gevoelig en wordt negatief beïnvloed, en ze komt niet veel buiten andere mensen tegen. Ze heeft een soort grote broer nodig die haar kan beschermen en begeleiden, met haar meeloopt in grote boze mensenwereld totdat ze zichzelf weet te redden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Keep_Walking op 25-02-2020 12:42:54 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_191677798
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zijn meer van jullie single omdat jullie het gevoel hebben jezelf 100x meer te waarderen dan iedere willekeurige onbekende man ooit zou kunnen en andersom deze man zichzelf ook veel meer waardeert dan jij hem zou kunnen waarderen, en dat een relatie dan dus gewoon alleen maar voor beiden (of 1 van beiden) een enorme achteruitgang in zelfvertrouwen zou betekenen?
Nee, absoluut niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191677967
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 09:47 schreef pokske het volgende:
@ geeninspiratie:
Ik ben single vrouw en dacht (dacht!) geen relatie meer te willen, heb zo al een interessant leven en zo, veel vrienden, boeiende zaken gaande, het werk, ...
Maar nu ben ik tijdens een groepsreis van twee weken een kerel tegengekomen die bijzonder charmant was. Hij heeft bij terugkomst onmiddellijk contact met mij genomen en nu mailen we frequent (ik doe niet aan whatsapp en andere want dat maakt mij nerveus).
Ik - die dacht zo veilig binnen mijn versterkte vesting te zitten - ben hierdoor compleet van mijn melk en kan nu niet wachten op de dag van de gemaakte afspraak (waar ik aanvankelijk helemaal niet zo happig op was). Ik zit hier als een verliefde puber naar een mail te snakken ! En naar die ketrel uiteraard.
Het is fijn om verliefd te zijn, het gevoel, weet je. Maar anderzijds is het weer een heel gedoe en ik wilde de zaken simpel houden...

ik doe niet aan whatsapp en andere want dat maakt mij nerveus


Heftig :') Kan je voor de rest het leven wel aan? :')
pi_191678047
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Haar probleem is fok. Ze leest allerlei dingen hier op deze forum en denkt dat dat een afspiegeling is van de maatschappij.

Of meer specifiek dit forumgedeelte, want dat lijkt zo'n beetje het enige te zijn waar het bij haar hier om draait en dat zorgt natuurlijk voor een verder vertekend beeld, zowel van haar als mogelijk onze kant. Ik ben daarom ook wel zo benieuwd naar of en wat de TS verder nog bezig houdt. :D Te oordelen aan de nickname en avatar zit er ergens toch wel een soort gevoel voor humor in, wie weet valt ze los van de meestal onbegrijpelijke redenaties over mannen verder wel mee.
pi_191678148
Waarom moet je voor zelfwaardering single blijven? Het is toch niet zo dat je eigen waardering daalt omdat een ander jou ook waardeert, of dat nu meer, minder of gelijkwaardig is? Anders zit daar je probleem, dat je naar een ander kijkt voor zelfwaardering.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 25 februari 2020 @ 13:51:21 #25
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_191678316
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2020 12:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Haar probleem is fok. Ze leest allerlei dingen hier op deze forum en denkt dat dat een afspiegeling is van de maatschappij.

Ten eerste is fok niet representatief voor de maatschappij, hoewel je wel inzichten kan krijgen over hoe mensen denken. Ten tweede is het maar een moment opname, wat je hier leest. Mensen kunnen soms hele nare dingen denken of voelen, en dat wordt vaak geuit op zo’n forum (anoniem). Maar dat is maar een moment opname. In praktijk handelen mensen anders.

TS is gevoelig en wordt negatief beïnvloed, en ze komt niet veel buiten andere mensen tegen. Ze heeft een soort grote broer nodig die haar kan beschermen en begeleiden, met haar meeloopt in grote boze mensenwereld totdat ze zichzelf weet te redden.
Ze heeft geen grote broer nodig, maar een schop onder haar kont.

Niemand kan haar beschermen tegen zichzelf, alleen zij zelf kan dat.
Het is niet de grote boze mensenwereld die haar dwars zit, ze zit zichzelf dwars.

Zij moet uit haar zelfbevestigende bubbel gaan treden en zien dat de werkelijke wereld meer is dan haar angstige vooroordelen die ze wil bevestigen.
Niemand kan haar helen tot zij zichzelf wil helen.

Ze doet alsof ze zo op zichzelf staat, maar het is een leugen. Ze ziet zichzelf niet als 100%.
Want als ze zichzelf zou zien zou ze niet zo bang zijn voor verbinding. Of zelfs afwijzing.

Welkom TS, in de wereld, in de werkelijkheid. Waar je soms vies op je neus valt, je vertrouwen gebroken wordt, of juist gevoedt wordt.
Waar alles wat je echt hebt jezelf is. Een wereld die niet eerlijk is en eerlijker dan je lief is.
Je bent niet raar of oh zo anders. Het leven is genot en vreugde, verlies en pijn. Dat is normaler dan je denkt. Jij bent normaler dan je denkt.

Hou op met je onttrekken aan dat leven, dat doet meer pijn dan een keertje op je neus vallen.
Leef, sta op en ga door.

Dan zal je merken dat de meeste mensen ook zo leven. Het minder slecht bedoelen dan je denkt.
Gewoon ook het beste voor zichzelf en hun omgeving willen.
Iedereen opppervlakkig en diepgaand is op hetzelfde moment. Iedereen zijn eigen pijn en vreugde draagt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')