abonnement Unibet Coolblue
pi_191672620
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:56 schreef Tengano het volgende:

[..]

Het had zomaar een uitspraak van Rutte kunnen zijn: Nee we moeten de hele wereld maar lamleggen vanwege een of ander pittig griepje. Dat heeft zin. :(
Wat dacht jij? Ze gooien een gedeelte van China in lockdown voor een "pittig griepje?" ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  maandag 24 februari 2020 @ 23:06:00 #102
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_191672622
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Je bedoelt een song-festival zonder publiek?
Virtualiseren met augmented reality is ook een optie.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 24 februari 2020 @ 23:06:04 #103
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191672623
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:59 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Je kan er een virale longontsteking van krijgen waar geen medicijnen voor zijn en waar je zelfs met extra zuurstof nog van kan komen te overlijden. Omdat je hart stopt vanwege zuurstof-tekort.

Voor zover ik weet krijg je de bij een "gewone" griep niet.
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ben je aan het trollen of weet je niet waar je over praat?
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:05 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Wat dacht jij? Ze gooien een gedeelte van China in lockdown voor een "pittig griepje?" ;)
Het was niet mijn statement.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee we moeten de hele wereld maar lamleggen vanwege een of ander pittig griepje. Dat heeft zin.
pi_191672633
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:06 schreef Tengano het volgende:

[..]

[..]

Het was niet mijn statement.
[..]

Ja, ze gooien een gedeelte van China in lockdown voor een "pittig griepje"

Want ze waren zich toch aan het vervelen ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191672639
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:07 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, ze gooien een gedeelte van China in lockdown voor een "pittig griepje"
Volgens mij lijdt trein2000 een beetje aan spoortunnelvisie. :P
pi_191672642
quote:
12s.gif Op maandag 24 februari 2020 22:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik zal het je sterker vertellen: zat mensen die zich zorgen maken en getest willen worden (incl. oud opvarenden van de Westerdam) maar GGD geeft niet thuis.
Bij de passagiers van de Westerdam was er één Amerikaanse vrouw die positief testte, maar de CDC heeft later gezegd dat ze toch niet besmet was.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator maandag 24 februari 2020 @ 23:09:47 #107
236264 crew  capricia
pi_191672653
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Bij de passagiers van de Westerdam was er één Amerikaanse vrouw die positief testte, maar de CDC heeft later gezegd dat ze toch niet besmet was.
Lekker die testen. :{
Definitely not CIA
pi_191672654
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:08 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Bij de passagiers van de Westerdam was er één Amerikaanse vrouw die positief testte, maar de CDC heeft later gezegd dat ze toch niet besmet was.
Klopt, helaas lijken we met de Diamond Princess opvarenden een stuk minder geluk te hebben (althans Israel, Australie en de VS vooralsnog, misschien is het lot ons beter gezind) niet dat dat het RIVM echt uit lijkt te maken. :')
  Moderator maandag 24 februari 2020 @ 23:10:38 #109
236264 crew  capricia
pi_191672661
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Klopt, helaas lijken we met de Diamond Princess opvarenden een stuk minder geluk te hebben (althans Israel, Australie en de VS vooralsnog, misschien is het lot ons beter gezind) niet dat dat het RIVM echt uit lijkt te maken. :')
Hoe weet je eigenlijk zeker dat deze mensen niet alsnog getest zijn in NL?
Definitely not CIA
pi_191672671
Noem mij maar gekke Henkie, maar ik heb ons lockdown protocol voor thuis klaarliggen.
Vandaag op mn werk aangegeven geen hugs/3 kussen etc meer te doen. En we hebben de antibacteriele gel en wipes nu ook op het werk ingeslagen.
Nu alleen nog maar stoppen met de hele tijd aan mijn gezicht te zitten... allemamaggies wat is dat lastig zeg!
pi_191672673
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe weet je eigenlijk zeker dat deze mensen niet alsnog getest zijn in NL?
Dan zouden zij daar wel melding van maken lijkt me.

Ter vergelijking, in het eerder gelinkte artikel vertellen australische autoriteiten hoe hun aanpak is:

quote:
Two Australians evacuated from the coronavirus-stricken Diamond Princess cruise liner in Japan have tested positive to the disease in Darwin.

The two, one young person and one elderly, remain well and are being housed in a separate isolation unit inside the Manigurr-ma village outside Darwin, Australia's chief medical officer said Friday morning.

Public health authorities from their home states were organising medical transfers for the patients and their partners.
Explainer: how worried should I be about coronavirus in Australia?
Read more

Australia's chief medical officer, Prof Brendan Murphy, said all of the 164 Australian citizens and permanent residents evacuated from the Diamond Princess on Thursday, and flown to Darwin, were health screened before boarding the Qantas flight out of Japan. None of those allowed to board returned positive tests or displayed any symptoms of the disease.

The passengers were screened again when they landed in Darwin and six showed minor respiratory symptoms and fevers. They were isolated from others in the group. Four of those patients have returned negative tests.

"Given there was continued evidence of spread of infection on board the Diamond Princess in recent days, the development of some positive cases after return to Australia is not unexpected, despite all of the health screening before departure." Murphy said.

"Fellow passengers and crew on the Qantas flight which returned people trapped on the Diamond Princess can be assured all measures were taken to ensure their protection."

Murphy said there was no public health risk from the new infections. "This development poses no risk to the broader community."

Ten Australians who sought to board the evacuation flight from Japan were told they could not leave because they had tested positive to Covid-19. They are being treated in Japan. It's not known when they will be able to return to Australia.

The acting NT chief health officer, Dianne Stephens, said the medical teams working inside the Manigurr-ma village, a former worker's village in Howard Springs on Darwin's outskirts, were maintaining strict quarantine protocols.

"Every day we will screen, we will isolate people who have symptoms and we will test them and we will follow this process. The Ausmat team know how to ... manage quarantine and infection control. So the community remains safe from the Covid-19 infection as do all the staff within the facility as do all the staff that were on the plane that brought those people home."

The 290-metre Diamond Princes cruise liner has become the largest outbreak of coronavirus outside of mainland China, with 634 cases, far ahead of the next largest centres, South Korea (104), and Japan (94).
Australia extends coronavirus ban on travel from China into fourth week
Read more

Two people who contracted the illness on board the ship, an 87-year-old man and an 84-year-old woman, have died.

The quarantine procedures on board have been criticised, in particular the failure to isolate known cases from uninfected people.

In a YouTube video since pulled offline, Kentaro Iwata, professor at the infectious diseases division of Japan's Kobe University, described the situation on board as "chaotic" and "completely inadequate in terms of infection control".

Globally, Covid-19 has infected 76,000 people and killed 2,267.

There have been 17 cases of coronavirus in Australia: five in Queensland; four in New South Wales; four in Victoria; two in South Australia, and now, two in the Northern Territory. Ten of the earlier cases have fully recovered.

On Thursday, the government extended a ban on travellers from China entering Australia. Foreign nationals - excluding permanent residents - who have been in mainland China will not be allowed to enter Australia for 14 days from the time they left mainland China.

Australian citizens and permanent residents will still be able to enter, as will their immediate family members, defined as spouses, legal guardians and dependants only.

People who have been in contact with someone confirmed to have coronavirus must self-isolate for 14 days from the time they were in contact with that person.
Topics
  maandag 24 februari 2020 @ 23:11:41 #112
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191672675
Als ik deze reeks zo lees, moet ik ineens aan de film Titanic denken :9~
pi_191672681
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:11 schreef dodoria het volgende:
Nu alleen nog maar stoppen met de hele tijd aan mijn gezicht te zitten... allemamaggies wat is dat lastig zeg!
Gewoon alvast een plaagmasker dragen.
pi_191672687
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:11 schreef Tengano het volgende:
Als ik deze reeks zo lees, moet ik ineens aan de film Titanic denken :9~
Verklaar je nader?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191672690
quote:
6s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Gewoon alvast een plaagmasker dragen.
misschien gewoon een gezellig carnavalsmasker?
pi_191672691
3de geval van Corona in Spanje.

Italiaan die op vakantie is naar Tenerife.
A3Noticias twitterde op maandag 24-02-2020 om 23:05:35 🔴 #ÚLTIMAHORA | Tercer caso de coronavirus en España: un paciente italiano ingresado en Tenerife https://t.co/KXsb7kwBak reageer retweet
  maandag 24 februari 2020 @ 23:13:25 #117
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191672697
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:12 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Verklaar je nader?
Dat het einde nadert, dat we er allemaal aangaan, en dat het ons verbindt O+
pi_191672698
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:11 schreef dodoria het volgende:
Noem mij maar gekke Henkie, maar ik heb ons lockdown protocol voor thuis klaarliggen.
Vandaag op mn werk aangegeven geen hugs/3 kussen etc meer te doen. En we hebben de antibacteriele gel en wipes nu ook op het werk ingeslagen.
Nu alleen nog maar stoppen met de hele tijd aan mijn gezicht te zitten... allemamaggies wat is dat lastig zeg!
Doe even normaal. Wat een gekken hier
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 24 februari 2020 @ 23:13:42 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191672700
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
3de geval van Corona in Spanje.

Italiaan die op vakantie is naar Tenerife.
A3Noticias twitterde op maandag 24-02-2020 om 23:05:35 🔴 #ÚLTIMAHORA | Tercer caso de coronavirus en España: un paciente italiano ingresado en Tenerife https://t.co/KXsb7kwBak reageer retweet
En goe kwam die Italiaan aan corona?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191672703
quote:
6s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

En goe kwam die Italiaan aan corona?
Italië misschien ;)
pi_191672705
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:11 schreef dodoria het volgende:
Noem mij maar gekke Henkie, maar ik heb ons lockdown protocol voor thuis klaarliggen.
Vandaag op mn werk aangegeven geen hugs/3 kussen etc meer te doen. En we hebben de antibacteriele gel en wipes nu ook op het werk ingeslagen.
Nu alleen nog maar stoppen met de hele tijd aan mijn gezicht te zitten... allemamaggies wat is dat lastig zeg!
Je hebt een lockdown protocol voor je gezin opgesteld? _O-
pi_191672706
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:13 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dat het einde nadert, dat we er allemaal aangaan, en dat het ons verbindt O+
Ja, je hoeft al die virologen, doktoren, wetenschappers en het WHO niet te geloven he?

Het is een vrij land ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 24 februari 2020 @ 23:15:02 #123
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191672708
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:11 schreef dodoria het volgende:
Noem mij maar gekke Henkie, maar ik heb ons lockdown protocol voor thuis klaarliggen.
Vandaag op mn werk aangegeven geen hugs/3 kussen etc meer te doen. En we hebben de antibacteriele gel en wipes nu ook op het werk ingeslagen.
Nu alleen nog maar stoppen met de hele tijd aan mijn gezicht te zitten... allemamaggies wat is dat lastig zeg!
Ik heb niemand die mij wil huggen of kussen ;( In dit geval is het wel positief :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191672710
-zinloos-

[ Bericht 99% gewijzigd door opgebaarde op 24-02-2020 23:22:04 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 24 februari 2020 @ 23:15:35 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191672711
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 23:14 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Italië misschien ;)
Ja maar dat wil wel zeggen dat het.virus al een tijdje in italie zit
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')