Ik zie het net. Bittere teleurstelling tussen de op Jeff Smith, Meulenkamp en Rosszsz Smith na niet zo opmerkelijke uitslagen.quote:
Pak een puuuuntquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Dirkie veegt de vloer aan met de Litouwse kinderlokker.
Als hij snel is, kan hij nog om 20:00 in de studio zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Jan staat alweer in no-time 3-0 achter lol.
Hoelaat is loting, weet je dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
Tabern 3-2 voor tegen de twee weken geleden schroeiende Lennon, maar ik niet bedenkelijk over mocht zijn.
Wel een schroeipot van beiden vooralsnog.
Na de laatste wedstrijd op het hoofdpodium. Na Heaver v Mekinstrie nog drie derde ronde partijen dus dat wordt 18:15 of zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoelaat is loting, weet je dat?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na de laatste wedstrijd op het hoofdpodium. Na Heaver v Mekinstrie nog drie derde ronde partijen dus dat wordt 18:15 of zo.
Take your pick:quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:wimderon kunnen we even een gifje krijgen van "De Kettingzaag"?
Danku!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Take your pick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelachen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Take your pick:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
93 gemiddeld ...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:50 schreef El-Stinho het volgende:
Hahahaha Petersen met z'n willekeurige weekendje nu weer een flutpot tegen Brooks.
Er is iemand woest op twitter.quote:
Feyenoordtokkies zijn nog vervelender dan Graafschapmongolen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:25 schreef Mani89 het volgende:
Yannick had laatst bijna 100 likes op zijn Ajax tweet. Het is niet meer leuk als hij straks viraal gaat.
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 17:18:11Ik ben woest dat mijn favoriete darter Kyle Anderson onnodig een 3-0 voorsprong heeft weggegeven tegen Humphries in ronde 3 van dit UK Open. Ik had Kyle Anderson graag minimaal de kwartfinale van dit UK Open zien halen maar jammer genoeg gaat dat niet gebeuren #rtl7darts reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Feyenoordtokkies zijn nog vervelender dan Graafschapmongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |