Ik heb hem altijd een grafdelver gevonden, met die rare bochel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:06 schreef Vriezzer het volgende:
Die McKinstry ziet er ook uit als een weggelopen TBS'er.
We bidden voor een goede afloop.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Hey, dobber zit er ook nog in
@:mani89
De top 32 stroomt deze avond in, lieverd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Hey, dobber zit er ook nog in
@:mani89
Feitelijk was ik niet onjuist.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De top 32 stroomt deze avond in, lieverd.
Oskar gooit 100 gemiddeld tegen Pipe en 9-1 voor. Jouw eerste reactie?quote:
Rondje hierna 78 gemiddeld. Lelijke klotehobbit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oskar gooit 100 gemiddeld tegen Pipe en 9-1 voor. Jouw eerste reactie?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin wel een soort van warm te worden voor Oconnor. Omdat het echt een razende autistische klootzak is.
Ja dit is toch heerlijk eigenlijk. En Hopp is ook maar een kneusje uiteindelijk.quote:
Je verwoordt het perfect ja. Wordt nooit wat met dat kind.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
Schindler wint met 103 gemiddeld. Dit voelt zo willekeurig.
Nee, is een Pub qualifier. Krijgen geen geld op de OoM ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet ik Lewis Williams ergens van kennen trouwens?
Hij komt net iets te kort.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je verwoordt het perfect ja. Wordt nooit wat met dat kind.
Ah kijk, netjes van hemquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, is een Pub qualifier. Krijgen geen geld op de OoM ook.
De enige speler bij de laatste 64 ook zonder Wikipagina in Engeland.quote:
Dát wil wat zeggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige speler bij de laatste 64 ook zonder Wikipagina in Engeland.
van dik hout zaagt men plankenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:wimderon kunnen we even een gifje krijgen van "De Kettingzaag"?
Dit is verre van leukquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
Stevenson glibbert en ontsnapt tegen Webster.
diknek vs. Diknekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen diknek op 3-1 tegen Bunting
bambambambambamquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:55 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben nog effe op zoek naar een mooie loop maar de eerste resultaten stemmen tevreden
[ afbeelding ]
Tering hé...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:06 schreef Vriezzer het volgende:
Die McKinstry ziet er ook uit als een weggelopen TBS'er.
Roland is ongeveer de enige analist die de moeite waard is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
Scholten is ook MvG-moe, trouwens. Mooie constatering.
Ik heb er nog steeds weinig mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
Aspinall heeft zich wel in rap tempo opgewerkt tot mijn favoriete darter, moet ik eerlijk bekennen.
Ik vind het wel fijn om naar te kijken. Geen saaie vogel, straalt veel plezier uit, nooit respectloos naar zijn opponenten. Ik heb altijd wel het idee dat er iets leuks gebeurt als hij staat te spelen.quote:
Hij straalt bij mij nog steeds vooral Bureau Halt uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om naar te kijken. Geen saaie vogel, straalt veel plezier uit, nooit respectloos naar zijn opponenten.
Klaag liever over Clayton die in geen zinnig woord valt samen te vatten. Nu opeens weer 103 gemiddeld tegen Waites.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij straalt bij mij nog steeds vooral Bureau Halt uit.
Ik heb besloten mij te focussen op slechts een klein aantal klootzakken. Anders kost het mij echt teveel energie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klaag liever over Clayton die in geen zinnig woord valt samen te vatten. Nu opeens weer 103 gemiddeld tegen Waites.
Glimpse of the future is mijn wekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Wat heeft die gek gegeten zeg
Mooi man Dirkie.
Mijn haatcampagne focust zich vooral op Jermaine Wattimena. Huybrechts een goede tweede, Van Gerwen derde.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb besloten mij te focussen op slechts een klein aantal klootzakken. Anders kost het mij echt teveel energie.
Had al 3-0 moeten staan.WOEST.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
@:Zipportal en ik staan volledig achter de zeer sympathieke Nathan Aspinall.
Robert Owen, Nort, SS hier. Eigenlijk Mansel maar die bestaat voor mij simpelweg niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn haatcampagne focust zich vooral op Jermaine Wattimena. Huybrechts een goede tweede, Van Gerwen derde.
Mooi zijn we die hobbit vast kwijtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
Hughes wint van Dolan.
Jammer @:wimderon . Morgen gaat de zon weer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |