Alles met geitenkaas.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Met geitenkaas was het ook wel lekker geweest denk ik.
Voor mij ook.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zat lang te denken wat is een 'epener', een nieuw soort bier een nieuwe term?
Voordat ik besefte E-pener wat denk ik staat voor electronische penis.
Het was een lange dag.
Ging redelijk pijnloos gelukkig. Had van HK naar Schiphol 3 stoelen voor mezelfquote:
Tering.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ging redelijk pijnloos gelukkig. Had van HK naar Schiphol 3 stoelen voor mezelf![]()
Wel 29 uur onderweg geweest in totaal
Pfoe, dat is langquote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ging redelijk pijnloos gelukkig. Had van HK naar Schiphol 3 stoelen voor mezelf![]()
Kunnen we de meeting uitstellen tot na je incubatietijd?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef Faxie het volgende:
De check op HK ging goedquote:Op maandag 24 februari 2020 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunnen we de meeting uitstellen tot na je incubatietijd?
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft toch niets te doen alleen zitten en wachten.
Ja had nog een paar ijsklontjes in m'n broekquote:Op maandag 24 februari 2020 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoofd eerst afgekoeld met ijsklontjes voordat je door de check moest.
Dat is vrij vermoeiend.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hoeft toch niets te doen alleen zitten en wachten.
Niet meer naar kantoor mogenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Californium het volgende:
Half Nederland afgesloten binnenkort
Ik zie opeens de goede kantenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet meer naar kantoor mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |