SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens gedroogd is NI3 een extreem gevoelig contactexplosief, de minste beweging kan het doen afgaan, of het explodeert spontaan. Op planten gras etc. zal je voortdurend kleine knalletjes horen, en fijn verdeelt op de grond is het een geknetter van jewelste als je er over loopt.
Je kan ook kleine "hoopjes" plaatsen, een fractie van ene gram is voldoende voor een luide knal en een purpere rookwolk (jood laat trouwens hardnekkige vlekken achter op huid en kledij).
Demo: (hun filterpapier is nog vochtig vermoed ik)
are we infinite or am I alone

quote:Op dinsdag 31 maart 2020 06:58 schreef crystal_meth het volgende:
Waarom zijn het nooit lesbo seksplekken?![]()
Tip voor het gezin: strooi wat NI3 uit:
Ja laten we het gezin aansporen om het lokale milieu te verontreinigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens gedroogd is NI3 een extreem gevoelig contactexplosief, de minste beweging kan het doen afgaan, of het explodeert spontaan. Op planten gras etc. zal je voortdurend kleine knalletjes horen, en fijn verdeelt op de grond is het een geknetter van jewelste als je er over loopt.
Je kan ook kleine "hoopjes" plaatsen, een fractie van ene gram is voldoende voor een luide knal en een purpere rookwolk (jood laat trouwens hardnekkige vlekken achter op huid en kledij).
Demo: (hun filterpapier is nog vochtig vermoed ik)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2020 09:09:56 ]

Jodium milieu-vervuilend? Het is enkel schadelijk voor bacteriën en virussen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:09 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ja laten we het gezin aansporen om het lokale milieu te verontreinigen.

O je stelt voor om jodium in de bossen te gooien. Ik dacht nitrogen triiodide. My badquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:25 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jodium milieu-vervuilend? Het is enkel schadelijk voor bacteriën en virussen.

Na enkele dagen blijft er enkel jodium over.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
O je stelt voor om jodium in de bossen te gooien. Ik dacht nitrogen triiodide. My bad

quote:Op dinsdag 31 maart 2020 06:58 schreef crystal_meth het volgende:
Waarom zijn het nooit lesbo seksplekken?![]()
Tip voor het gezin: strooi wat NI3 uit:
Mooi filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens gedroogd is NI3 een extreem gevoelig contactexplosief, de minste beweging kan het doen afgaan, of het explodeert spontaan. Op planten gras etc. zal je voortdurend kleine knalletjes horen, en fijn verdeelt op de grond is het een geknetter van jewelste als je er over loopt.
Demo: (hun filterpapier is nog vochtig vermoed ik)![]()
Dat zwaard ook
Radio Espantoso
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |