Het gaat niet om crisis. Ik moet gewoon want normaler gaan leven.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Crisis man fock it ik kan mijn ontbijt ook niet meer dagelijks laten overvliegen uit Parijs waar gaat het heen met deze wereld !!!
2-3k spenderen en dan op je werk droog brood met pindakaas etenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:53 schreef Tailless het volgende:
[..]
nee. Heb nog genoeg voedsel hier staan. Op werk gewoon brood en pindakaas eten (inplaats van frikandelbroodjes etc)
Als het mag een topic waar ik mijn ervaring over mijn koop verslaving deelquote:Op donderdag 27 februari 2020 04:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dit een dagboek of wa?
Hoort niet in klbquote:Op donderdag 27 februari 2020 06:22 schreef Tailless het volgende:
[..]
Als het mag een topic waar ik mijn ervaring over mijn koop verslaving deel
Ik geef ook tering veel uit maar zorg altijd dat er meer binnen komt. Geen stress.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:07 schreef Tailless het volgende:
[..]
Dan geef ik alleen maar meer uit.
Broertje kom je KLB meet? Beter wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:26 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik geef ook tering veel uit maar zorg altijd dat er meer binnen komt. Geen stress.
Ga er ff over denkenquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Broertje kom je KLB meet? Beter wel.
KLB / **KLB UTCA MEET 2020**
Sponsored nu Durexquote:Op donderdag 27 februari 2020 16:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Aai beter wel maatje, het gaat een succesnummertje worden. @:watisverschil
Als ze mij nou beetje zouden sponsoren zou iedereen tevreden z'n weg kunnen vervolgen. Nu dwingen ze me het conflict aan te gaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |