Is gwn normaal, 3 slaapkamers en badkamer op 1e verdieping en nummer 4 op zolder.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Elke kans om uit te pakken met je 150m pak je he?
150 is geen paleis ofzo![]()
Deze week is vriendin er niet. Eet ongeveer 4 dagen per week thuisquote:Op maandag 24 februari 2020 20:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
100 euro kan prima met een normaal voedingspatroon (alleen veel herhaling), alleen jij moet het weer zo extreem maken...
Alsof 520E voor dat oppervlakte in de randstad normaal isquote:Op maandag 24 februari 2020 20:09 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik vind het een prima oppervlak. Ik zie geen enkele reden om groter te willen wonen.
Schimmige constructiequote:Op maandag 24 februari 2020 20:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Alsof 520E voor dat oppervlakte in de randstad normaal isDat jij nu via een schimmige constructie geluk hebt gehad zegt niks over de omgeving.
Kilo pasta, kilo gehakt, zelfgemaakte tomatensaus en je bent misschien 12 euro kwijt ofzo. Kan je 5 dagen van eten.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef Tailless het volgende:
[..]
Deze week is vriendin er niet. Eet ongeveer 4 dagen per week thuis
Daarin zit ook btw en schuldenlast en heeel weinig aflossing. Daarom wacht ik nog even met investeren en ga ik niet langs de bank voor een hypotheek.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Alsof 520E voor dat oppervlakte in de randstad normaal isDat jij nu via een schimmige constructie geluk hebt gehad zegt niks over de omgeving.
Neen, je snapt het niet maat elke keer vermeld hij het alsof het wat is snap jequote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is gwn normaal, 3 slaapkamers en badkamer op 1e verdieping en nummer 4 op zolder.
Beneden standaard inloop met hal en trap en vaak de plee. Woonkamer en keuken. Nou wat fantastisch met je oude zooi.
Ooh zo.. Nieuwbouw zorgt trouwens voor steeds meer problemen omdat het allemaal steeds sneller moet en dat komt de kwaliteit niet ten goede helaas -geldt vooral voor bouw van de afgelopen twee jaar-.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, je snapt het niet maat elke keer vermeld hij het alsof het wat is snap je
En ik woon nieuwbouw. Gebouw uit 2016.
Maar alsnog mis ik het hè. Bedoel heb nog niet echt onderzoek gedaan naar nieuwbouw woningen in die regio / van die grote, maar betaal nu dus bijna 1k voor relatief klein appartementje in een stad in Brabant. Dus hoezo kan je dan in de randstad voor de helft (qua hypotheek) een huis fixen? Omgerekend zou die huur meer dan 1500 zijn gok ik. En zelfs zonder studieschuld kan ik max 210k lenen ofzo, alsnog niet heel veel in deze tijden (zegt mijn gevoel dan).quote:Op maandag 24 februari 2020 20:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik in een villa woon, maar ik vind het zeker riant.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een berg eigen geld er tegenaan gooien?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar alsnog mis ik het hè. Bedoel heb nog niet echt onderzoek gedaan naar nieuwbouw woningen in die regio / van die grote, maar betaal nu dus bijna 1k voor relatief klein appartementje in een stad in Brabant. Dus hoezo kan je dan in de randstad voor de helft (qua hypotheek) een huis fixen? Omgerekend zou die huur meer dan 1500 zijn gok ik. En zelfs zonder studieschuld kan ik max 210k lenen ofzo, alsnog niet heel veel in deze tijden (zegt mijn gevoel dan).
Maar dan is het triomfantelijk vermelden van de maandlasten wel heel misleidend...quote:Op maandag 24 februari 2020 20:22 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Wat dacht je van een berg eigen geld er tegenaan gooien?
Dat begreep iedereen hier wel onderhand.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:22 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Wat dacht je van een berg eigen geld er tegenaan gooien?
Dat mag jij gokken. Ik doe er verder geen uitspraken over.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat begreep iedereen hier wel onderhand.
Ik gok dat jouw woning nu 275.000 euro waard is op papier.
Ik was laatst A'Dam-Noord rijtjeshuis voor 614.000 euro niet eens een tuinquote:Op maandag 24 februari 2020 20:28 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Dat mag jij gokken. Ik doe er verder geen uitspraken over.
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Moet hij nog verzinnen, komt ie vast op terug.
Ik geef ook wel 2-3k uit met vaste lasten, incidentele uitgaven en sparen erbijquote:Op maandag 24 februari 2020 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Z'n 'partner' in deze is z'n rechterhand hahaaaatjesquote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Repentless het volgende:
Al vaker gezegd in dit topic, maar: als je gewoon je vaste lasten waaronder hypotheek etc. rekent in dat bedrag, is het niet schrikbarend.
Daarnaast is het ook nog de vraag of TS dit in zijn eentje uitgeeft, of tweeverdiener is, samen met partner. Als het laatste het geval is, is er helemaal niets opzienbarends aan.
Zie post 110.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik betaal hetzelfde voor 40 vierkante meter ofzo? Of max 50, heb echt geen idee hoeveel het precies is.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar alsnog mis ik het hè. Bedoel heb nog niet echt onderzoek gedaan naar nieuwbouw woningen in die regio / van die grote, maar betaal nu dus bijna 1k voor relatief klein appartementje in een stad in Brabant. Dus hoezo kan je dan in de randstad voor de helft (qua hypotheek) een huis fixen? Omgerekend zou die huur meer dan 1500 zijn gok ik. En zelfs zonder studieschuld kan ik max 210k lenen ofzo, alsnog niet heel veel in deze tijden (zegt mijn gevoel dan).
Ik heb 52 ofzo, wel prima voor in je eentje. Maar je moet er niet in willen samenwonen (mijn mening).quote:Op maandag 24 februari 2020 21:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik betaal hetzelfde voor 40 vierkante meter ofzo? Of max 50, heb echt geen idee hoeveel het precies is.
Maar het is wel luxe en goed afgewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |