Hij is echt niet de enige die met z'n dure auto patst hoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je hebt het dus gewoon over vaste lasten? En daar pats je mee? Op een forum?
Ik heb ook maanden dat ik de helft of maar een kwart uitgaf.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, je praat dus gewoon over inclusief je vaste lasten?
Wollahquote:Op maandag 24 februari 2020 19:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hij is echt niet de enige die met z'n dure auto patst hoor.
Maar je zegt hier dat je je sparen daarin meeneemt?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maand of 5nu moet ik wel zeggen daar zit ook mijn sparen in
Zeker wel, met een baal rijst van 5kg (kost je nog niet eens een tientje) kom je al een heel eind hoor. Dat het niet gevarieerd is (en dat het al snel je neus uitkomt) is een ander verhaal.quote:
Ja als ik sparen, vaste lasten en alles optel zitten wij ook aan ruim 2k in de maand. Puur omdat we bij elkaar al 600 euro sparen, 1200 aan huur en vaste lasten en dan nog 500 euro boodschappen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maand of 5nu moet ik wel zeggen daar zit ook mijn sparen in
Soberso, patsen met je spulletjes op een internet forum.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Hij is echt niet de enige die met z'n dure auto patst hoor.
Dit dusquote:Op maandag 24 februari 2020 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ik sparen, vaste lasten en alles optel zitten wij ook aan ruim 2k in de maand. Puur omdat we bij elkaar al 600 euro sparen, 1200 aan huur en vaste lasten en dan nog 500 euro boodschappen.
Als je dan nog optelt wat je uitgeeft aan andere dingen heb je bij elkaar gewoon je maandinkomen![]()
1200 euro huur?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ik sparen, vaste lasten en alles optel zitten wij ook aan ruim 2k in de maand. Puur omdat we bij elkaar al 600 euro sparen, 1200 aan huur en vaste lasten en dan nog 500 euro boodschappen.
Als je dan nog optelt wat je uitgeeft aan andere dingen heb je bij elkaar gewoon je maandinkomen![]()
Nee 700 euro huur incl verwarming. Dan nog 70 elektra, 80 aan ziggo en ik tel bij vaste lasten ook 2x zorgverzekering mee en wat andere zooi als inboedel- en uitvaartverzekering, gemeentebelastingen enz.quote:
Gewoon geen shit kopen die je niet nodig hebt. Je hoeft niet gelijk cold turkey te gaan tenzij je denkt dat je echt verslaafd bentquote:Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef Tailless het volgende:
[..]
Spullen. Dingen als lekker uit eten, mooi beeldscherm, kleding, dagjes weg.
Dus ja van alles. Maar ik heb mijn creditcard wel al stopgezet dus mijn cashflow gaat verbeteren
Ben een beste klap centen in de maand, bijna 1000 euro voor alleen je leefruimte. Kan je beter wat kopen toch helemaal op twee inkomens?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb 950 excl voor een appartementje, dus zo gek is het niet toch, als je samenwoont
Dat valt redelijk mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee 700 euro huur incl verwarming. Dan nog 70 elektra, 80 aan ziggo en ik tel bij vaste lasten ook 2x zorgverzekering mee en wat andere zooi als inboedel- en uitvaartverzekering, gemeentebelastingen enz.
Op twee inkomens wel, met mijn studieschuld mag ik een luxe garagebox gaan uitzoeken als ik wil kopenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben een beste klap centen in de maand, bijna 1000 euro voor alleen je leefruimte. Kan je beter wat kopen toch helemaal op twee inkomens?
Studieschuld vermelden bij aanvraag hypotheek is toch niet verplicht en zolang je aan je maandelijkse verplichtingen voldoet is het toch goed?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op twee inkomens wel, met mijn studieschuld mag ik een luxe garagebox gaan uitzoeken als ik wil kopen
Je kan er wel gezeik mee krijgen geloof ik, maar het is volgens mij niet verplicht inderdaad. Maar goed, zit voor nu ff tijdelijk wel goed, gloednieuw appartement in het hartje van het centrum. Dan kan ik beter gaan kopen wanneer de huizenprijzen weer iets gezakt zijn of wanneer het volgende kabinet noodgedwongen doekoe(of gunstige voorwaarden) gunt aan starters.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Studieschuld vermelden bij aanvraag hypotheek is toch niet verplicht en zolang je aan je maandelijkse verplichtingen voldoet is het toch goed?
#ALTIJDREADY broer. Vind het alleen veel geld maarja is normaal tegenwoordig blijkbaar. Heb je zo'n slim appartement? En regendouche enzo?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je kan er wel gezeik mee krijgen geloof ik, maar het is volgens mij niet verplicht inderdaad. Maar goed, zit voor nu ff tijdelijk wel goed, gloednieuw appartement in het hartje van het centrum. Dan kan ik beter gaan kopen wanneer de huizenprijzen weer iets gezakt zijn of wanneer het volgende kabinet noodgedwongen doekoe(of gunstige voorwaarden) gunt aan starters.
Is het ook, maar kan me niet voorstellen dat ze tegenwoordig nog iets fatsoenlijks voor 480 verhuren wat geen sociale huur is. Dus ja dan heb je weinig te kiezenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
#ALTIJDREADY broer. Vind het alleen veel geld maarja is normaal tegenwoordig blijkbaar.
Pand is van mijn vader, normale huurprijs is 530 dus krijg nog 50 euro korting. Maarja ben al een tijdje op zoek naar nieuwbouwwoning hier in de regio. Zutphen heeft echte mooie projecten aan het water met prive-parkeerplaats en tuin etc.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is het ook, maar kan me niet voorstellen dat ze tegenwoordig nog iets fatsoenlijks voor 480 verhuren wat geen sociale huur is. Dus ja dan heb je weinig te kiezen
Ja, alles kan maar je wil toch wat comfortabel leven?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:17 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zeker wel, met een baal rijst van 5kg (kost je nog niet eens een tientje) kom je al een heel eind hoor. Dat het niet gevarieerd is (en dat het al snel je neus uitkomt) is een ander verhaal.
De NHG heeft dan wel een excuus om niet te hoeven uitkeren, mocht je je studieschuld niet vermeld hebben en in problemen komen. Bronquote:Op maandag 24 februari 2020 19:48 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Studieschuld vermelden bij aanvraag hypotheek is toch niet verplicht en zolang je aan je maandelijkse verplichtingen voldoet is het toch goed?
Mee eens, ik zou het ook niet redden met 100 euro per maand. Maar kan dus wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:55 schreef Fushia2 het volgende:Ja, alles kan maar je wil toch wat comfortabel leven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |