abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 februari 2020 @ 18:03:07 #201
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191699411
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 17:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Hele kleine kans dat het een bekeerling betreft natuurlijk.....
Of gewoon een Mercedes rijder die een straat niet in mocht vanwege de stoet en dus besloot om toegang te forceren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_191699506
Ik zie wel erg veel parallellen met Koninginnedag 2009.
pi_191699727
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En ook "rechts-extremist".
Wat we weten is dat de politie heeft gezegd dat er geen drank in het spel was. Verder is het idd stil.
Hij schijnt ook gewond te zijn waardoor de politie hem nog niet heeft kunnen verhoren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 26 februari 2020 @ 20:30:24 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191701764
quote:
“Inrijden op carnavalsoptocht was geen politieke daad, automobilist ontoerekeningsvatbaar”

Veel inwoners van Volkmarsen (Hessen) waren dinsdagavond aanwezig bij een herdenkingsplechtigheid voor de tientallen gewonden.

De man die maandag inreed op een carnavalsoptocht in het Duitse Volkmarsen deed dat niet uit ideologische motieven. Volgens de Frankfurter Allgemeine Zeitung gaan de onderzoekers daar nu van uit. Eerder was wel sprake van een politiek gemotiveerde aanslag.

De onderzoekers gaan er volgens de krant van uit dat het een dolle actie van dader Maurice P. was, een 29-jarige inwoner van Volkmarsen in deelstaat Hessen. Door zijn actie raakten meer dan zestig mensen gewond, onder wie veel kinderen. Maurice P. weigert vooralsnog een verklaring af te geven. Een van de mogelijkheden is dat de man in een geestelijke crisis verkeerde en in een opwelling tot zijn daad besloot. Artsen hebben de man inmiddels ontoerekeningsvatbaar verklaard. De onderzoekers hopen meer informatie over zijn beweegredenen te ontdekken in zijn mobiele telefoon en andere in beslag genomen apparaten.

30 meter
Volgens ooggetuigen reed Maurice P. omstreeks 14.45 uur enkele wegversperringen omver, reed hij met hoge snelheid in op de stoet en kwam zijn zilvergrijze Mercedes-stationwagen pas na een meter of 30 tot stilstand. De bestuurder gaf toen nog gas, aldus de getuigen. De carnavalsoptocht werd afgebroken, evenals andere optochten in de regio.

Het incident heeft veel ophef veroorzaakt in Duitsland, met name omdat vijf dagen eerder het bloedbad in Hanau plaatsvond. In die stad, zo’n 200 kilometer zuidelijker in dezelfde deelstaat, schoot een extreemrechtse schutter een week eerder negen mensen met een migratieachtergrond dood in shishabars. Volgens justitie handelde hij uit vreemdelingenhaat.

https://www.hln.be/nieuws(...)gsvatbaar~a9375fee6/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 26 februari 2020 @ 21:36:35 #205
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_191703011
quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2020 18:13 schreef qajariaq het volgende:
Ik zie wel erg veel parallellen met Koninginnedag 2009.
Zeiiktoch, het was Karst Tatort, wat ik je brom
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_191703314
Een herdenkingsbijeenkomst voor gewonden?
  donderdag 27 februari 2020 @ 06:55:08 #207
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191707290
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2020 21:52 schreef Blueheeler het volgende:
Een herdenkingsbijeenkomst voor gewonden?
Moeten hullie weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')