quote:Als de verveling toe gaat slaan, haal je gewoon je met knikkers gevulde
Op dinsdag 14 januari 2003 21:46 schreef J-Will het volgende:
Je ziet elkaar steeds vaker, maar wat dan?
Dat gaat toch vervelen?
quote:Vervelen? Nou ik vindt het alleen maar fijner.. hoe vaker hoe beter, maar dat is per persoon anders
Ik ben iemand die echt nooit verliefd enzo en er ook geen behoefte aan heeft maar ik vraag me iets af:
Wat doe je zoal met je vriendin?
Ik zou er niet aan moeten denken om vast te zitten aan een meisje.
Stel dat je verliefd word en het is wederzijds. Je ziet elkaar steeds vaker, maar wat dan?
Dat gaat toch vervelen?
Dat vraag ik me dus af
quote:
Op dinsdag 14 januari 2003 21:47 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Als de verveling toe gaat slaan, haal je gewoon je met knikkers gevulde
knikkerzak
uit de kast.
quote:Maar op een gegeven moment heb je elkaar toch niks meer te zeggen?
Op dinsdag 14 januari 2003 21:49 schreef Intronic het volgende:[..]
Vervelen? Nou ik vindt het alleen maar fijner.. hoe vaker hoe beter, maar dat is per persoon anders
.
Geloof me , als je een lief meisje hebt snap je wel waarom veel mensen liefde zo mooi vinden
Winkelen, uitgaan, karten, uit eten, praten enz enz , alles doe ik wel met haar.
Met een ander meisje kan het ook, maar dat voelt gewoon anders (vaak minder leuk).
quote:Wij hebben nog genoeg te zeggen tegen elkaar. We hebben pas 4 maanden, dus dat is niet zo gek, maar we zijn divers genoeg om het nog een flinke tijd vol te houden. Wat we doen, ja, we discussiëren over dingen. We delen wat we meemaken enz. Deze dingen zijn constant nieuw, dus we hebben constant iets nieuws om over te praten. Misschien klink dit wat saai voor sommige mensen, maar onze relatie is op iets totaal anders gebaseerd dan "wauw, ga je hier uit? Ik ook!", want dan kan ik mij zeker inbeelden dat je op een bepaald moment alles gezegd hebt. Als je een partner treft die geestelijk een "worthy adversary" is, dan kun je het denk ik erg lang volhouden.
Op dinsdag 14 januari 2003 21:51 schreef J-Will het volgende:[..]
Maar op een gegeven moment heb je elkaar toch niks meer te zeggen?
Wat doe je dan zoal als je bij elkaar bent?
quote:Wat doe je met je vrienden? Ben je daar op den duur ook mee uitgeluld?
quote:helemaal mee eens...
Op dinsdag 14 januari 2003 22:02 schreef PoisonGirl het volgende:
Het gaat juist niet vervelen !! Het groeit juist ... je komt op een hoger 'niveau',het wordt allemaal wat serieuser,en dat is juist eigenlijk heel erg fijn ! En ja,je hebt het nog altijd zelf in de hand,voor afwisseling zorgen dus !! Zo moeilijk is dat echt niet!
quote:Hm. Je kent me wel. Wat ik zoal doe met m'n vriendin. Beetje dagelijkse dingen, TV kijken, over actuele onderwerpen lullen, school, shoppen, uit eten, biosje, je praat over dingen die je meemaakt, en meegemaakt hebt in je verleden (foto-albums bekijken, yay). Van alles. Heel gevarieerd. Het is wel belangrijk dat jullie een beetje dezelfde interesses hebben, anders wordt het niks (sprekend over mijn ervaringen).
Ik ben iemand die echt nooit verliefd enzo en er ook geen behoefte aan heeft maar ik vraag me iets af:
Wat doe je zoal met je vriendin?
Ik zou er niet aan moeten denken om vast te zitten aan een meisje.
Stel dat je verliefd word en het is wederzijds. Je ziet elkaar steeds vaker, maar wat dan?
Dat gaat toch vervelen?
Dat vraag ik me dus af
En als je je gaat vervelen ga je toch wat lekker samen met de boys doen. Wellicht krijgen jullie ook een gezamenlijke vriendenkring (bij ons ook het geval) wat natuurlijk wel fijn is. Je doet gewoon een beetje met de rest mee, mag die figuren wel. Gezellig samen dingen, paar keer per maand bij iemand thuis filmpje gaan kijken, allemaal hartstikke gezellig.
Tot morgen
quote:Niet ik natuurlijk..
Op dinsdag 14 januari 2003 22:48 schreef jochem8 het volgende:[..]
Hm. Je kent me wel. Wat ik zoal doe met m'n vriendin. Beetje dagelijk s e dingen, TV kijken, over actuele onderwerpen lullen, school, shoppen, uit eten, biosje, je praat over dingen die je meemaakt, en meegemaakt hebt in je verleden (foto-albums bekijken, yay). Van alles. Heel gevarieerd. Het is w e l belangrijk dat jullie een beetje dezelfde interesses hebben, anders wordt het niks (sprekend over mijn ervaringen).
Als je een goede relatie hebt, dan gaat het waarschijnlijk nooit vervelen.
Naarmate je verder in een relatie komt ken je meer kanten van een persoon en kun je daar wat mee doen (haar verassen met dingetjes, gewoon dingen doen die jullie allebei leu k vinden), en jullie gaan op bepaalde gebieden wat verder![]()
Dat is een zeer positief punt !
Uit mijn ervaring: Als je een serieuze goede vriendin hebt, dan kun je daar urenlang mee lullen, je bent supereerlijk tegen elkaar (af en toe) en je voelt je op je gemak en je hoeft je nergens voor te s chamen, je kan zeggen wat je wilt.
En als je je gaat vervelen ga je toch wat lekker samen met de boys doen. Wellicht krijgen jullie ook een gezamenlijke vriendenkring (bij ons ook het geval) wat natuurlijk wel fijn is. Je doet gewoon een beetje met de rest mee, mag die figuren wel. Gezellig samen dingen, paar keer per maand bij iemand thuis filmpje gaan kijken, allemaal hartstikke gezellig.
Tot morgen
'Ewl, meisjes zijn eng!'
quote:Hoe oud ben je? 24 ofzo?
Op woensdag 15 januari 2003 16:46 schreef Jimmy het volgende:
Hoe oud ben? 12 ofzo?
'Ewl, meisjes zijn eng!'
'Ik kan niet normaal ontopic blijven'
quote:Je hebt elkaar juist wat te zeggen, omdat je verliefd bent en het heel goed met elkaar kunt vinden. En als je elkaar even nix te zeggen hebt, zijn er nog genoeg andere leuke dingen die je kunt doen hoor
Edit:
Bovendien zit je in een goede relatie absoluut niet vast aan elkaar, maar kun je ook nog je eigen dingen blijven doen als je daar behoefte aan hebt.
Nix plakkerigs aan dus.
Als het goed zit, kan je lekker praten, maar ook gewoon niks zeggen en toch weten wat de ander voelt
En ik denk dat je dat vanzelf wel merkt...
quote:Ik neem aan dat je het nu over je ouders hebt?!
Op dinsdag 14 januari 2003 22:28 schreef modestus het volgende:
d'r komt zelfs een tijd waarbij je denkt: ik wou dat ze d'r mond dicht houdt
Lekker in elkaars armen liggen... gelukkig zijn... leuke muziek op de achtergrond... dan ga je vanzelf praten, of juist niet. En allebei is zo enorm fijn!!
Wat sex betrefd: niet eens het belangrijkste... jaja, ik ben man, en ontken ook niet dat het erg leuk is, maar het is ook heerlijk gewoon naast elkaar te liggen, aankijken, en uren praten over wat je maar te binnenschiet... je meest rare hersenspinsels met de ander delen... Dan weet je pas wat intiem zijn echt betekend...
* FragFrog geniet nog enorm
Maargoed, hoe beschrijf je kleur van de lucht aan een blinde... Got'a see it to belief it!
Iedereen komt vanzelf wel iemand tegen die op hetzelfde niveau zit, daar ben ik van overtuigd. Je moet het alleen kunnen herkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |