SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Open gerust een nieuw topic. Als ik die oude moet vegen is ie ook zo ongeveer leeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef Domnivoor het volgende:
Mag het lege schappen topic weer open, of blijft het standpunt dat het 'gewoon hartstikke fake' is?![]()
We hebben al aardig wat foto's om te delen.
COR / Plaats hier foto's van lege schappen
Oke, nieuw topic.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Open gerust een nieuw topic. Als ik die oude moet vegen is ie ook zo ongeveer leeg.
Gesloten en dank voor het melden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef kree het volgende:
Sluit deze maar COR / Even film kijken
Was al opzoek want wist dat er een film topic was. Maar door de titel niet zo makkelijk te vinden. Wmb daar maar verder dan
Omdat het smakeloos is.quote:
En anderen klagen weer dat er te veel blijft staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wordt soms echt teveel verwijderd in het centrale topic.
Niet zozeer hoor? Héb er opzich wel serieuze intentie mee. Ok de vergelijking is mss wat overdreven. Maar dat had ik erbij gezegd he.quote:
Je opent een topic om mensen met corona een ster zichtbaar te laten dragen en daar heb je dus serieuze bedoelingen mee?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
Niet zozeer hoor? Héb er opzich wel serieuze intentie mee. Ok de vergelijking is mss wat overdreven. Maar dat had ik erbij gezegd he.
Dus tsja.... ik ben altijd voor het open houden enzo. Het liep niet uit de hand. Dus ok uiteindelijk jullie keuze, maar wat mij betreft had die nog wel even open mogen blijven?
Nee ik schets een vergelijking. Of het serieus is met bedoelingen. Nah niet gelijk?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Je opent een topic om mensen met corona een ster zichtbaar te laten dragen en daar heb je dus serieuze bedoelingen mee?
Misschien had je het dan anders moeten brengen. Nu maak je gewoon een vergelijking die niet echt normaal is. COR is een serieus subforum dus dat past daar niet. Wellicht past dit wel in ONZ.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik schets een vergelijking. Of het serieus is met bedoelingen. Nah niet gelijk?
Maar denk dat zoiets zou helpen terwijl ik weet dat het natuurlijk niet een haalbaar idee is.
Maar mag daar best over praten toch?
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:23 schreef kree het volgende:
Trouwens zo raar is het niet het idee? In china moet je app laten zien voor ov etc dus heel ver gezocht is het niet. Doe hem maar weer open.
Dat het niet haalbaar is ok. Dat wisten we toch gelijk al? Ik roep maar wat en hoop dat er beetje discussie over komt wat dan wel. Daar is een forum toch voor? En ok als het nou uit de hand liep dan had ik iedere mod gelijk gegeven. Maar was het nog niet. Dus ook geen reden om het te sluiten. Wie weet komt er wel een goed idee uit?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien had je het dan anders moeten brengen. Nu maak je gewoon een vergelijking die niet echt normaal is. COR is een serieus subforum dus dat past daar niet. Wellicht past dit wel in ONZ.
Verder is het natuurlijk een debiel idee wat nooit gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat je serieus bent met dit topic.
De vergelijking is smakeloos en kwetsend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:29 schreef kree het volgende:
Andere optie is topics hebben waar de shit uit word weg gehaald zodat er iets overblijft van we zijn het allemaal met elkaar eens bladiebla....
Komop zeg er stond daar niet iets kwetsende of vreemds. Je moet het wel beetje open houden natuurlijk voor meningen.
Omg iedereen snapt toch wel dat ik dit niet kwetsend bedoel? Of wel? In china hebben ze al een app he of je met een taxi mee mag enzo?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De vergelijking is smakeloos en kwetsend.
En je plan (ook al had je het anders genoemd) onhaalbaar. Mensen met Corona moeten thuisblijven. Mensen die dat niet doen hebben sowieso blijkbaar schijt aan alles en gaan écht geen zichtbaar symbool dragen dat ze besmet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |