abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191998733
COR / Complimenten voor de COR-mods!!

Voordat het weer helemaal ondergesneeuwd raakt in het subforum, even hier de complimenten voor alle moderators!

capricia
Kyran
Greys
Lonaa
Tjacka
heywoodu
trein2000

O+ *O* ^O^

Het is een drukte van jewelste. Ik heb nu al spijt dat ik een van de eersten was die aandrong op een eigen Corona-subforum. :P
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 maart 2020 @ 09:23:34 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191999141
Maar ik ben helemaal geen COR-mod :D :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191999271
Haha, sorry @heywoodu, ik zie jouw naam in het blauw dus ik denk steeds dat je mod bent hier. Ik ken je natuurlijk van het sportforum.
Maar als jij hier niet moddert, dan trek ik mijn compliment jegens jou weer in hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 12:57:33 #279
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_192002848
Mag het lege schappen topic weer open, of blijft het standpunt dat het 'gewoon hartstikke fake' is? :)
We hebben al aardig wat foto's om te delen.

COR / Plaats hier foto's van lege schappen
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  Moderator vrijdag 13 maart 2020 @ 13:37:55 #280
236264 crew  capricia
pi_192003665
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef Domnivoor het volgende:
Mag het lege schappen topic weer open, of blijft het standpunt dat het 'gewoon hartstikke fake' is? :)
We hebben al aardig wat foto's om te delen.

COR / Plaats hier foto's van lege schappen
Open gerust een nieuw topic. Als ik die oude moet vegen is ie ook zo ongeveer leeg.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 13 maart 2020 @ 13:44:45 #281
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_192003820
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:37 schreef capricia het volgende:

[..]

Open gerust een nieuw topic. Als ik die oude moet vegen is ie ook zo ongeveer leeg.
Oke, nieuw topic.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_192004618
Sluit deze maar COR / Even film kijken

Was al opzoek want wist dat er een film topic was. Maar door de titel niet zo makkelijk te vinden. Wmb daar maar verder dan
Do what you love, love what you do!
  Moderator vrijdag 13 maart 2020 @ 14:17:44 #283
236264 crew  capricia
pi_192004646
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef kree het volgende:
Sluit deze maar COR / Even film kijken

Was al opzoek want wist dat er een film topic was. Maar door de titel niet zo makkelijk te vinden. Wmb daar maar verder dan
Gesloten en dank voor het melden.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 13 maart 2020 @ 21:50:42 #284
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_192014832
Er wordt soms echt teveel verwijderd in het centrale topic.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_192015489
Blablabla slowchat blablabla
pi_192024505
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 13:03:47 #287
236264 crew  capricia
pi_192024519
quote:
Omdat het smakeloos is.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 13:05:13 #288
236264 crew  capricia
pi_192024543
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er wordt soms echt teveel verwijderd in het centrale topic.
En anderen klagen weer dat er te veel blijft staan.
Lastige tussenweg vinden. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192024560
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:03 schreef capricia het volgende:

[..]

Omdat het smakeloos is.
Niet zozeer hoor? Héb er opzich wel serieuze intentie mee. Ok de vergelijking is mss wat overdreven. Maar dat had ik erbij gezegd he.

Dus tsja.... ik ben altijd voor het open houden enzo. Het liep niet uit de hand. Dus ok uiteindelijk jullie keuze, maar wat mij betreft had die nog wel even open mogen blijven?
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 13:11:25 #290
236264 crew  capricia
pi_192024637
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:06 schreef kree het volgende:

[..]

Niet zozeer hoor? Héb er opzich wel serieuze intentie mee. Ok de vergelijking is mss wat overdreven. Maar dat had ik erbij gezegd he.

Dus tsja.... ik ben altijd voor het open houden enzo. Het liep niet uit de hand. Dus ok uiteindelijk jullie keuze, maar wat mij betreft had die nog wel even open mogen blijven?
Je opent een topic om mensen met corona een ster zichtbaar te laten dragen en daar heb je dus serieuze bedoelingen mee?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_192024648
Beetje trouwens, maar is over het algemeen trouwens over hee fok forum. Vindt t moderatie beleid beetje ruk wel.

Want ooit was dit een open forum en echt ik heb onwijs nooit al dat soort weghalen van posts of sluiten gezien tot nu toe,

Hou het open gewoon? Dat was juist de kracht van het forum. Ok nu minste of iets is alles weer weg of gesloten. Tsja.

Ok als het tever gaat, dan is het ok. Maar zie dat daar niet en trouwens ook niet in andere
pi_192024664
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Je opent een topic om mensen met corona een ster zichtbaar te laten dragen en daar heb je dus serieuze bedoelingen mee?
Nee ik schets een vergelijking. Of het serieus is met bedoelingen. Nah niet gelijk?
Maar denk dat zoiets zou helpen terwijl ik weet dat het natuurlijk niet een haalbaar idee is.

Maar mag daar best over praten toch?
pi_192024836
Trouwens zo raar is het niet het idee? In china moet je app laten zien voor ov etc dus heel ver gezocht is het niet. Doe hem maar weer open.
pi_192024844
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:13 schreef kree het volgende:

[..]

Nee ik schets een vergelijking. Of het serieus is met bedoelingen. Nah niet gelijk?
Maar denk dat zoiets zou helpen terwijl ik weet dat het natuurlijk niet een haalbaar idee is.

Maar mag daar best over praten toch?
Misschien had je het dan anders moeten brengen. Nu maak je gewoon een vergelijking die niet echt normaal is. COR is een serieus subforum dus dat past daar niet. Wellicht past dit wel in ONZ.

Verder is het natuurlijk een debiel idee wat nooit gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat je serieus bent met dit topic.
  zaterdag 14 maart 2020 @ 13:25:13 #295
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192024860
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:23 schreef kree het volgende:
Trouwens zo raar is het niet het idee? In china moet je app laten zien voor ov etc dus heel ver gezocht is het niet. Doe hem maar weer open.
Doe maar niet.
pi_192024908
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Misschien had je het dan anders moeten brengen. Nu maak je gewoon een vergelijking die niet echt normaal is. COR is een serieus subforum dus dat past daar niet. Wellicht past dit wel in ONZ.

Verder is het natuurlijk een debiel idee wat nooit gaat werken. Ik kan me niet voorstellen dat je serieus bent met dit topic.
Dat het niet haalbaar is ok. Dat wisten we toch gelijk al? Ik roep maar wat en hoop dat er beetje discussie over komt wat dan wel. Daar is een forum toch voor? En ok als het nou uit de hand liep dan had ik iedere mod gelijk gegeven. Maar was het nog niet. Dus ook geen reden om het te sluiten. Wie weet komt er wel een goed idee uit?
pi_192024947
Andere optie is topics hebben waar de shit uit word weg gehaald zodat er iets overblijft van we zijn het allemaal met elkaar eens bladiebla....

Komop zeg er stond daar niet iets kwetsende of vreemds. Je moet het wel beetje open houden natuurlijk voor meningen.
pi_192025305
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:29 schreef kree het volgende:
Andere optie is topics hebben waar de shit uit word weg gehaald zodat er iets overblijft van we zijn het allemaal met elkaar eens bladiebla....

Komop zeg er stond daar niet iets kwetsende of vreemds. Je moet het wel beetje open houden natuurlijk voor meningen.
De vergelijking is smakeloos en kwetsend.
En je plan (ook al had je het anders genoemd) onhaalbaar. Mensen met Corona moeten thuisblijven. Mensen die dat niet doen hebben sowieso blijkbaar schijt aan alles en gaan écht geen zichtbaar symbool dragen dat ze besmet zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 14 maart 2020 @ 15:29:49 #299
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192027239
Dat je niet altijd hoeft te roepen dat het maar een griepje is dat snap ik en wordt terecht gemodereerd. Maar om het nou misdadig te noemen als er wat langer op de tests gewacht moet worden vind ik een ander uiterste en mag wat mij betreft ook gemodereerd worden. Redelijkheid boven alles.
AZ
ALKMAAR
pi_192027579
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De vergelijking is smakeloos en kwetsend.
En je plan (ook al had je het anders genoemd) onhaalbaar. Mensen met Corona moeten thuisblijven. Mensen die dat niet doen hebben sowieso blijkbaar schijt aan alles en gaan écht geen zichtbaar symbool dragen dat ze besmet zijn.
Omg iedereen snapt toch wel dat ik dit niet kwetsend bedoel? Of wel? In china hebben ze al een app he of je met een taxi mee mag enzo?

Die vergelijking is dan snel gemaakt het met joden ster ofzo. Maar het gaat mij echt niet om te bashen ook. Wel om de realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')