Serieusquote:
Dit is helemaal geen feedbacktopic voor users Scrummie. Dan reageert die gast weer op jou en jij weer op hem. Stuur gewoon een TR als je een post ziet wat je niet bevalt. Dat is een stuk beter om in een feedbacktopic te klagen over een andere user lijkt mij.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Serieus
Ik heb een klacht, ik post die hier. Dat is toch prima feedback? Wat is dit voor een idioterie.
Ik geef toch aan waarom ik geen TR plaatsquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen feedbacktopic voor users Scrummie. Dan reageert die gast weer op jou en jij weer op hem. Stuur gewoon een TR als je een post ziet wat je niet bevalt. Dat is een stuk beter om in een feedbacktopic te klagen over een andere user lijkt mij.
Door een TR te zetten!quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik geef toch aan waarom ik geen TR plaats.
Waar kan ik dan terecht met feedback over een user die zich misdraagt in een topic?
Wat is er nou allemaal aan de hand joh? Met deze toon bereik je iig weinig.quote:
Ik geef feedback. Tjacka haalt feedback weg.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is er nou allemaal aan de hand joh? Met deze toon bereik je iig weinig.
Daar zal hij vast een goede reden voor hebben. Maar met De o omgangsvormen zoals hierboven bereik je niks...quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik geef feedback. Tjacka haalt feedback weg.
Met normale, prima feedback ook niet schijnbaar. TR's ook niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar zal hij vast een goede reden voor hebben. Maar met De o omgangsvormen zoals hierboven bereik je niks...
Bedankt @Scrummie2.1quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Met normale, prima feedback ook niet schijnbaar. TR's ook niet.
Succes ermee.
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:55 schreef KingRadler het volgende:
hoeveel Topics kan het hoofdtopic aan we zitten al op 202 is er een Limiet?
Tot en met 203quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:55 schreef KingRadler het volgende:
hoeveel Topics kan het hoofdtopic aan we zitten al op 202 is er een Limiet?
Denk niet dat zij daar op zitten te wachten. Op die bingokaart. Dicht.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
COR / De overheid heeft geen belang bij snelle genezing
Mag deze omvolkingsonzin naar BNW of TRU?
Blijkbaar had je dan maar 1 bericht in dat topic dat niet voldeed aan de eisen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef THEFXR het volgende:
zoveel post weghalen en dat ik auto wordt ontvolgd in de topicreeks, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Je bent mijn maat, maar soms moeten we niet te veel afdwalen vriend.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:26 schreef THEFXR het volgende:
zoveel post weghalen en dat ik auto wordt ontvolgd in de topicreeks, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |