Je kan beter een collega cancelling koptelefoon hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Collega tegenover me zegt net tegen me dat hij het stom vindt dat ik met mn grote noice cancelling koptelefoon op zit in onze tuin. Leuk als je geen last hebt van dat lawaai hier maar niet iedereen is hetzelfde. En daarbij, hij zit 2/3e van de tijd in overleg en niet hier in het lawaai.
Het is nu relatief rustig, niet mega grote tuin hier met 30 plekken. Maar aan de andere kant van het gebouw zitten ze met 100 man in een ruimte. Dat is echt een hel. Hebben ze ook nog staande overleggen midden op de afdeling want ja niet genoeg vergaderruimtes natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:00 schreef STING het volgende:
[..]! Noise cancelling headphone is hier bijna een vereiste, al is het weleens erger geweest.
Ja echt he, ik heb de Sony WH-1000XM3, volgens mij vergelijkbaar, wat een verademingquote:Op maandag 24 februari 2020 11:02 schreef Q. het volgende:
Die Bose QC35 was wel de beste investering ooit.
Hiervoor zaten we met 23 personen in 1 kantoortuin, verspreid over 4 teams met elk een daily stand-up op de werkvloerquote:Op maandag 24 februari 2020 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nu relatief rustig, niet mega grote tuin hier met 30 plekken. Maar aan de andere kant van het gebouw zitten ze met 100 man in een ruimte. Dat is echt een hel. Hebben ze ook nog staande overleggen midden op de afdeling want ja niet genoeg vergaderruimtes natuurlijk.
Gewoon een soort grote kantine met allemaal bureaus.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij zo'n kantoortuin, aangezien je daar werkt.
Ik dacht dat dat zo'n binnenplaats was met groen.
Jezus... Moet er niet aan denken.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hiervoor zaten we met 23 personen in 1 kantoortuin, verspreid over 4 teams met elk een daily stand-up op de werkvloeren dan nog niet te spreken over de overige Scrum meetings...
En al die teams hebben dan ook nog eens de teamleden uit India op de TV speaker.quote:
Yep, die zijn vergelijkbaar. Had hiervoor de Sony MDR-ZX770BN (wie verzint die namen daar?) en die was een stuk minder effectief.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ja echt he, ik heb de Sony WH-1000XM3, volgens mij vergelijkbaar, wat een verademing
Er staat een plant. Eentje. Of wat er van over is.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij zo'n kantoortuin, aangezien je daar werkt.
Ik dacht dat dat zo'n binnenplaats was met groen.
Oh ja, hebben we hier ook. Extra hard praten want ja India is ver weg.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
En al die teams hebben dan ook nog eens de teamleden uit India op de TV speaker.
Wat een waanzin ook eigenlijk
Dat. En zonder eten.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een soort grote kantine met allemaal bureaus.
Ja, best wel jaquote:Op maandag 24 februari 2020 11:09 schreef STING het volgende:
[..]
En al die teams hebben dan ook nog eens de teamleden uit India op de TV speaker.
Wat een waanzin ook eigenlijk
Vreselijk....quote:Op maandag 24 februari 2020 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een soort grote kantine met allemaal bureaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |