Een kip is geen mus.quote:
Nee jij wil mij niet meer daten he. Nooit meer hequote:
Ff serieus joh.Kap esquote:Op maandag 24 februari 2020 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij wil mij niet meer daten he. Nooit meer heNee ik ben eng. Gelijk heb je hoor meid. Wacht lekker op een betere kans
B&H / Wat zou je anders willen zien in B&H?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef UitStraling het volgende:
Wie heeft er nu BH foto's van bitterbal dan of snap ik er echt niks meer van?
Johquote:Op maandag 24 februari 2020 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij wil mij niet meer daten he. Nooit meer heNee ik ben eng. Gelijk heb je hoor meid. Wacht lekker op een betere kans
GOOI JEZELF VAN EEN FLAT.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef bitterbal het volgende:
HOEZO ZOU IK MET IEMAND OP DATE GAAN DIE IK ALLEEN VAN EEN FORUM KEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gofferquote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
B&H / Wat zou je anders willen zien in B&H?
Een trein?quote:
Ja ik kap. Jammer. Gewoon heel jammer.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ff serieus joh.Kap es
Godsallefuckingmachtig
Doe eens normaal Fles.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kap. Jammer. Gewoon heel jammer.
echt stoppen hoor. je hebt het gevraagd, uit het niets en ik zei nee. Het is niets persoonlijks. kan ook niet want ik ken je niet. Ik zit hier niet om te daten.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik kap. Jammer. Gewoon heel jammer.
Volgens mij is er niet zoveel voor nodig toch om een trein te ontsporen?quote:
Een polletje van het een of ander. Gras, FOK!...quote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zoveel voor nodig toch om een trein te ontsporen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |