Het is gewoon de reguliere monitoring. Schrijven ze.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteer je dat verkeerd. Ik ben erg van het afgeven op de incompetentie van het RIVM (en de GGD en betrokken ministeries) maar zo is het nou net weer niet.
Maar dit is wel belangrijk Rather, it represents the risk of dying if infected, by age group.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:35 schreef Xenorium het volgende:
Rather, it represents the risk of dying if infected, by age group.
Niet per se, veel geinfecteerden vertonen al veel eerder ziekteverschijnselen. Dr John Campbell heeft eerder nog een video gewijd aan een studie naar het ziekteverloop onder een x aantal patienten.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:35 schreef Puntenjager het volgende:
. Het duurt een paar weken voordat je er aan dood gaat (als je er aan doodgaat).
Waarom zou een griepvirus niet bij de griepvirussen ingedeeld mogen wordenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Het RIVD neemt het corona virus echt gewoon op in de nationale griepmeting.
https://www.rivm.nl/coron(...)uwe%20coronavirus%20(COVID-19)%20zijn
[..]
Er valt ook weinig anders te doen op dit moment.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:40 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Waarom zou een griepvirus niet bij de griepvirussen ingedeeld mogen worden
Ze splitsen het daarna echt wel uit, hoor.
in belgie was al een geval dus NL is goed mogelijk.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:40 schreef VersKers het volgende:
Is de het aannemelijk dat het virus inmiddels al in Nederland circuleert?
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb bv dit een aardige voorraad inmiddels verzameld in de trapkastNiemand lacht, waar zijn je verse producten/voedingscentrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik loer graag op van die sites voor noodvoorraden enzo om te kijken wat andere mensen hebben.
Oh en wat maskers en desinfecterende zooi enzo.
Lach maar, ik slaap er beter door en het kan geen kwaad iets in huis te hebben.
Jaquote:Op zondag 23 februari 2020 23:40 schreef VersKers het volgende:
Klopt vanuit 40 huisartsenpraktijken dus waarbij nu dus ook getest wordt op COVID.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gewoon de reguliere monitoring. Schrijven ze.
Maar eerlijk..Wat moeten ze anders doen?
Wat ze anders moeten doen is iig hoge risico gevallen zoals die Diamond Princess passagiers in verplichte quarantaine zetten en doorlopend testen, er ook eens achter komen dat het virus veel wijder verspreid is dan slechts binnen wuhan/hubei dus meldingen van mogelijke gevallen die recent in landen met besmettingshaarden geweest zijn of in contact zijn geweest met mensen uit dergelijke landen zeer serieus nemen en ook hen testen.quote:Het RIVM en Nivel onderzoeken samen de oorzaak van griepachtige klachten in Nederland. Dit is een reguliere monitoring om inzicht te krijgen in de griep- en verkoudheidsvirussen die rondgaan. Nu is het nieuwe coronavirus ook meegenomen voor onderzoek. Het is belangrijk om te beginnen met de monitoring, voordat het virus in Nederland circuleert. Mocht met deze grieppeiling toch een patiënt met nieuw coronavirus worden ontdekt, dan kunnen RIVM en GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst snel maatregelen nemen om verspreiding tegen te gaan.
Mjah, op kleine schaal eventueel. Zoals ik al zei: wacht op maart voor het eckte knallen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:40 schreef VersKers het volgende:
Vluchten vanuit China, Japan, ZK, Italie en Iran gaan nog gewoon door op Schiphol dus het is aannemelijk dat het al circuleert danwel komende weken arriveert.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:40 schreef VersKers het volgende:
Totdat je het zelf hebt. Kijken of je het dan ook van de daken blijft schreeuwenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, op kleine schaal eventueel. Zoals ik al zei: wacht op maart voor het eckte knallen.
In m'n potten vitaminepillen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niemand lacht, waar zijn je verse producten/voedingscentrum.
mosterdsoep?!?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze weten het goed te timen
Ik heb ook super-mega-terra vitaminepillen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
In m'n potten vitaminepillen.
Dit is voor nood. Niet m'n dagelijkse normale voer.
Misschien moet ik nog ff snel een moestuin beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |