Dat denkenquote:Op zondag 23 februari 2020 17:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Prioriteiten moeten stellen vanwege budgettaire redenen
Dat maak ik hier toch wel uit op ja:quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:08 schreef wielrennerdt het volgende:
Ik moet echt investeren in iets beters maar heb andere prioriteiten op dit moment zoals een reisje, uitgaan en nieuwe pakken.
Beter dan die Pakinese breedbek-kikker?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je kan veel zeggen, maar die printergimmick is origineel en ik kan hem best waarderen.
Soufi herkauwd gewoon dezelfde gimmick van een jaar of 5 geledequote:Op zondag 23 februari 2020 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Beter dan die Pakinese breedbek-kikker?
Het was de bedoeling dat hij dat op zijn wielrennerdt kloon postte.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat maak ik hier toch wel uit op ja:
[..]
Oh iddquote:Op zondag 23 februari 2020 17:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat hij dat op zijn wielrennerdt kloon postte.
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:50 schreef Fer het volgende:
HP Photosmart 5520 uit 2013 is na 7 jaar iedere dag #ready
boks ouwequote:Op zondag 23 februari 2020 17:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je kan veel zeggen, maar die printergimmick is origineel en ik kan hem best waarderen.
Goed verhaal, wel wat lang.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:49 schreef Pendule het volgende:
Ik heb een fax/printer/e-mail maar gebruik dat ding nooit. Ik doe alles lekker op t' werk printen. Weet je ook gelijk zeker dat je geen rare lege inktpatronen krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |