SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
[ Bericht 3% gewijzigd door Fernweh op 23-02-2020 11:54:04 ]Gelieve verwijderen![]()
Haha mooie TT
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Goedemorgenquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik sta nergens in de OP, lichtelijk teleurgesteld..'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Bedoel je in die spoilers? Daar sta ik ook niet bij. Zal ik er wat gaan verzinnen voor ons? Ik verzin mijn titels altijd zelf.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:45 schreef Kopjechino het volgende:
Ik sta nergens in de OP, lichtelijk teleurgesteld..
Gelieve verwijderen![]()
Laat je creativiteit de vrije loop zou ik zeggenquote:Op zondag 23 februari 2020 10:48 schreef Fernweh het volgende:
Bedoel je in die spoilers? Daar sta ik ook niet bij. Zal ik er wat gaan verzinnen voor ons? Ik verzin mijn titels altijd zelf.![]()
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Mijn creativiteit is duur.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Laat je creativiteit de vrije loop zou ik zeggenGelieve verwijderen![]()
Geef je niet meer dan een tientje hoor.quote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Dat is te min, een kusje op mijn wang en een knuffel en ik ga akkoord.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geef je niet meer dan een tientje hoor.Gelieve verwijderen![]()
Oké, mits de knuffel maximaal 3 Mississippi's duurt.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:53 schreef Fernweh het volgende:
Dat is te min, een kusje op mijn wang en een knuffel en ik ga akkoord.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
5 en we schudden de hand erop.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, mits de knuffel maximaal 3 Mississippi's duurt.Gelieve verwijderen![]()
Voor de hetero een kopjechino voor de homo een baco.quote:
Nu ga ik serieus aan de slag.Gelieve verwijderen![]()
Gelukkig drink ik nooit baco danquote:Op zondag 23 februari 2020 11:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Voor de hetero een kopjechino voor de homo een baco.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |