De S212 E500 staat op de shortlist om de CLS te vervangen als er gezinsuitbreiding komt of als de CLS op is over 10 jaar en de belastingregels zijn niet aangepast... (Big IF) Altijd al een mooi model gevonden.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:33 schreef -niemand- het volgende:
Ik heb de E50 sinds een paar weken ingeruild op een nieuwere E.
Nu rijd ik een s212 350 cdi bluetec heerlijke auto. Niet te vergelijken met een amg maar v8 is helaas niet meer te betalen met iets meer km's.
En aangezien ik nu ook in de winter met de auto moet is het zonde van een w210 om die door de pekel te sturen.
Da’s leuk als je 18 bent, de meeste mensen uit de doelgroep doen dat gewoon thuis in bed ofzo. En dan nog, doekje, Glassex, klaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:00 schreef Questular het volgende:
Hoe snel zit zoiets vol met vingervlekken.
Ik heb de gewone mbux, standaard softfiber doekjes in de middenconsole zitten.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:00 schreef Questular het volgende:
Hoe snel zit zoiets vol met vingervlekken.
Wat 'wilde' je ermee doen dan?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
CLK320 gekochtal mee gedaan wat ik wilde dus wil m verkopen of ruilen tegen een Peugeot 206 CC.
Ik mis hem; zwetende diff?quote:
Goede velgen zitten er ook bij. En rondje ringquote:Op zaterdag 24 april 2021 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat 'wilde' je ermee doen dan?
Is al bijna TL door de verneukte voorbumper (en de verkeerde ET velgen).. misschien is er een garbagerunner die hem wel wil voor 500¤
[..]
Ik mis hem; zwetende diff?
Rondje ring is nogal contraproductief met een ET die -30mm is.. dan is je wegligging helemaal ruk natuurlijkquote:Op zaterdag 24 april 2021 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goede velgen zitten er ook bij. En rondje ring
Ik weet zeker dat je hem zou rijden als je baas hem als leasebak voor je deur zet.quote:Op zaterdag 24 april 2021 20:58 schreef Tyr80 het volgende:
EQS is van buiten echt spuuglelijk, gaat ‘m niet worden.
Heb geen baasquote:Op zaterdag 24 april 2021 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je hem zou rijden als je baas hem als leasebak voor je deur zet.
Heb ik ook altijd met nieuwere auto's, met Benzen ook... je moet er ff aan wennen.. Nieuwe CL's moest ik ook erg aan wennen, maar nu vind ik ze wel ok..quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:01 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb geen baas![]()
Interieur vind ik echt supermooi...maar die buitenkant heeft gewoon niks sjieks. En dat dan de S toekennen, ik snap het niet.
Ja zit wat in op zich...maar...hij is echt niet sjiek. Lijkt wel een Prius ofzo...quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met nieuwere auto's, met Benzen ook... je moet er ff aan wennen.. Nieuwe CL's moest ik ook erg aan wennen, maar nu vind ik ze wel ok..
Ik wil nog steeds een GLK.
Ik vind een GLK ook een mooie auto, maar ik zie mezelf er nog niet in rijdenquote:Op zaterdag 24 april 2021 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met nieuwere auto's, met Benzen ook... je moet er ff aan wennen.. Nieuwe CL's moest ik ook erg aan wennen, maar nu vind ik ze wel ok..
Ik wil nog steeds een GLK.
Ik zag vd week ergens een plaatje langs schuiven op NU ofzo geloof ik, niet echt heel erg goed naar gekeken..quote:Op zaterdag 24 april 2021 21:40 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ja zit wat in op zich...maar...hij is echt niet sjiek. Lijkt wel een Prius ofzo...
Heb niks met SUVs, maar ieder z'n ding toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |